Shogun 3D Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Jak w tytule. 398 trisów. Teksturkę zrobię jutro, bo dziś już padam na pysio. ;)
ledyr Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 mało widac narazie ale to co widac wygląda fajnie :D czekam na wiecej powodzenia!
Shogun 3D Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Spox. Właśnie siedzę i mapuję. Zajarzyłem, że miecz nie ma osi symetrii wzdłuż jelca. Jak go podzielę, a zaraz to zrobię, to wyjdzie mi równo 400 trisów. :D
Shogun 3D Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Wczoraj od kumpla dostałem 350MB genialnej XIIIw. muzy i jestem w klimacie, wręcz jestem naspawany tą muzą jak Assasyn haszyszem. :) Może to wobec Was nieuczciwe, że jadę na dopingu, ale mówi się trudno... :D
Shogun 3D Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Update: gotowy render, animacja do gifa się renderuje. :)
slayer2004 Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Nogi za wązkie, rece za szerokie. Textura fajna :)
BLADE Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 wg mnie helm za duży... no chyba ze to rycerz który mówi Ni :)
Shogun 3D Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Blade, wbrew pozorom hełm nie jest za duży. Trzynastowieczne gary były właśnie takie ogromne. Dopiero XIV i XV wiek to była epoka bardziej poręcznych, mniejszych helmów. A co do tego rycerza który mówi NI, to to był chyba jakiś dowcip, ale nie pmiętam... Pzypomnisz? Natomiast co do nóg to spod tuniki wystaje tylko krawędź nogi. Ręce moze faktycznie sprawiają wrazenie nieco za szerokich, ale wbrew pozorom pikowaniec i kolczuga na nim strasznie pogrubiają ręce. Zresztą zaraz dam gifa, to zobaczysz. :)
BLADE Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 co do hełmu to teraz widze ze to kwestia ujecia. a co do rycerzy Ni... to to jest motyw z monty pythona i świetego grala :) ogólnie jest ładnie, ale zrobiłbym cos ze stopami bo są jakies nieteges...
Shogun 3D Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Blade, fakt, zupełnie zapomniałem o Pytonie Na Golasa. :P A co do stóp to mógłbym powalczyć jeszcze z podbiciem, ale nie chce mi się dla takiego detalu jeszcze raz gifa robić, zwłaszcza, ze za pół h bede miał gościa.
Shogun 3D Napisano 15 Luty 2007 Autor Napisano 15 Luty 2007 Ok, jadę dalej: na razie WIP, ale wkrótce skonczę teksturę. Spróbuję ją jeszcze zriggowac i zanimować... :) W koncu Hurysa która nie tańczy? Kto to slyszał? :D
Vorek Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 fajna kominiarka ;) chyba trzeba by troszkę nad anatomią popracować. Pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 15 Luty 2007 Autor Napisano 15 Luty 2007 Nie bój żaby... dokończę textutkę i po rzekomych blędach nie będzie śladu. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się