Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Spox. Właśnie siedzę i mapuję. Zajarzyłem, że miecz nie ma osi symetrii wzdłuż jelca. Jak go podzielę, a zaraz to zrobię, to wyjdzie mi równo 400 trisów. :D

Napisano

Wczoraj od kumpla dostałem 350MB genialnej XIIIw. muzy i jestem w klimacie, wręcz jestem naspawany tą muzą jak Assasyn haszyszem. :) Może to wobec Was nieuczciwe, że jadę na dopingu, ale mówi się trudno... :D

Napisano

Blade, wbrew pozorom hełm nie jest za duży. Trzynastowieczne gary były właśnie takie ogromne. Dopiero XIV i XV wiek to była epoka bardziej poręcznych, mniejszych helmów. A co do tego rycerza który mówi NI, to to był chyba jakiś dowcip, ale nie pmiętam... Pzypomnisz?

Natomiast co do nóg to spod tuniki wystaje tylko krawędź nogi. Ręce moze faktycznie sprawiają wrazenie nieco za szerokich, ale wbrew pozorom pikowaniec i kolczuga na nim strasznie pogrubiają ręce. Zresztą zaraz dam gifa, to zobaczysz. :)

Napisano

co do hełmu to teraz widze ze to kwestia ujecia. a co do rycerzy Ni... to to jest motyw z monty pythona i świetego grala :) ogólnie jest ładnie, ale zrobiłbym cos ze stopami bo są jakies nieteges...

Napisano

Blade, fakt, zupełnie zapomniałem o Pytonie Na Golasa. :P

A co do stóp to mógłbym powalczyć jeszcze z podbiciem, ale nie chce mi się dla takiego detalu jeszcze raz gifa robić, zwłaszcza, ze za pół h bede miał gościa.

Napisano

Ok, jadę dalej: na razie WIP, ale wkrótce skonczę teksturę. Spróbuję ją jeszcze zriggowac i zanimować... :)

W koncu Hurysa która nie tańczy? Kto to slyszał? :D

 

hurysawipnw7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności