blood_brother Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 W koncu sie przelamalem i zaczalem cos robic efekt pwinniscie ujrzec ponizej
blood_brother Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 siateczka moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten rog przyszlego swiatla aby sie nie kaszanilo bo nie moge tego jakos ladnie wygladzic
hac Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 no sam nie wiem , ta twoja siatka sprawia wrazenie bardzo chaotycznej...
MorF Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 heh siatka dość pogmatwana ale sam nie zrobie lepszej ;D za to efekt koncowy nie najgorszy. To Twoj pierwszy samochod??
blood_brother Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 nie pierwszy zaczety ale mam nadzieje ze pierwszy skonczony bedzie:)
MorF Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 hehe coś moge powiedzieć na ten temat chociaż modeling zapowiada się dużo lepszy od mojego ;] ale jak bedziesz miał wiecej zrobione to rzuc update
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Originally posted by blood_brother moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten rog przyszlego swiatla aby sie nie kaszanilo bo nie moge tego jakos ladnie wygladzic wyrzuć niepotrzebne krawędzie bo masz tam za gęstą siatkę :) zdrówko [piwo] P.S. szczelinę na maskę wyciąłeś przez chamfer i delete polys czy robisz wszystkie części oddzielnie ??
Marcin_ps Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 pozwolilem sobie troche pomoc mam nadzieje.Sorki za te koslawe linie ale jest rano a do tego mysz wiec wyszlo jak wyszlo.
Marcin_ps Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 troche jakos ale staralem sie oszczedzic na kb.Zielony kolor to te edge`s ktore powinienes utworzyc natomiast pomaranczowy to te ktore powinenes usunaclub przesunac w odpowiednie miejsce
blood_brother Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 loozack: cos w stylu chamfer tylko nie chcialo mi sei go uzywac i poprostu przeciagnalem edge najpierw malo a potem wiecej i skasowalem polygony. marcin_ps: Jak bede dalej robil to sprobuje zastosowac twoja rade update moze dzisiaj wieczorem nie wiem jak bede stal z czasem pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 Narazie zamieszczam zdjecie a zaraz malutki update.
blood_brother Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 i oto malutki update, zeby nie bylo ze sie obijam. Porostu probowalem rozgryzc metaczasteczki i combustione (cos mi nie wyszlo)
blood_brother Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 i siatka troche poprawiona Pozdro[piwo]
kozioo Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Wszystko ładne i gładziutkie. Pracuj dalej:D I przestan sie bawic jakimis metaegzystencjalnymi \"kombustionami\" czy innymi [rotfl]
Loozack Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 jak dla mnie ta siatka jest ciągle za gęsta :| pracuj dalej :)[piwo]
blood_brother Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 kolejny update. starczy na dzisiaj. Loozack: wazne ze jest rowne. O i mam pytanie czy jest jakis inny sposob na wyrownanie rowkow niz weldowanie, chamferowanie i usuwanie????
blood_brother Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 i siatka. i jeszcze jedno jak ladnie zakonczyc ta krawedz pod swiatlem (ta blizej nadkola)????
beeper Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 nadkole ma zbyt gesta siatke, to moze Ci przysporzyc problemow. puki co niezle ;]
blood_brother Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 To moze mi ktos pokazac jak ta siatke poprowadzic???? Pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 poprawilem siatke mniej wiecej tak jak to pokazal beeper
blood_brother Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 ale jak renderuje z meshsmoothem to mi sie cos robi w rogu swiatla. Jak to usunac????
Loozack Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 ehh, chyba się trochę spóźniłem ale ja bym to zrobił tak :) własciwie to chyba bardzo podobnie do tego co zrobił Beeper [hmmm] [piwo]
blood_brother Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 loozack: nie spozniles sie. mam jeszcze plik z tamta siatka. postaram sie zrobic tak jak pokazales i zobacze ktore lepiej wyglada.
blood_brother Napisano 2 Listopad 2003 Autor Napisano 2 Listopad 2003 Poprawilem siatke nadkola wedlug loozacka (lepiej wyglada) poprawilem rowki i zaczalem zderzak. Jeszcze wiele do poprawienia.
blood_brother Napisano 2 Listopad 2003 Autor Napisano 2 Listopad 2003 i jeszcze poprawilem kanty na masce siatka Jak zrobic grilla do tego duzego wlotu na dole????
kingwins Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 ja się tam nie znam ale to będzie swietny model
Loozack Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 zrób ze spline\'ów 6-ciokąt i kopiuj go (jakbyś układał płyty chodnikowe :D) z włączonym 3d snapem, a potem włącz w opcjach renderable i ustaw grubość linii :) P.S. ja tego nie wymyśliłem :)
blood_brother Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 Taki maly update (czy ja wiem czy mozna to tak nazwac????). Usunalem narazie wloty przeciagnalem listwe na dole i przyblizylem do oryginalu przod nadkola. Siateczka jutro bo nie chce mi sie juz maxa odpalac. Pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 Zapomnielem sie spytac: Jak zrobic odpowiednia glebokosc wlotow???? ps. moj 200 post[piwo] Pozdro[piwo]
Loozack Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 niesamowita gładkość, tak trzymaj :D a co do wlotów to nie bardzo wiem co rozumiesz przez \"odpowiednią\"... zaznaczasz krawędzie wlotów i dajesz chamfer, ale podejżewam, że nie o to ci chodzi :)
beeper Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 Mysle ze musisz to robic \"na oko\" poogladaj troche zdjec i mysle ze tylko to moze pomoc;]
blood_brother Napisano 5 Listopad 2003 Autor Napisano 5 Listopad 2003 Maly apdejcik. zrobilem wloty prawie jeszcze tylko grille i otwor na lampke w malym. Pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 5 Listopad 2003 Autor Napisano 5 Listopad 2003 I siateczka. Mam zapytanie: Czy grille to robic w tym samym pliku czy w nowym i je importowac???? Pozdro[piwo]
Loozack Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 jak ja lubię takie ujęcia kamery [spox] wnęki gładziutkie, tak trzymaj :) [piwo] P.S. ja tam zawsze robię wszystko w jednym pliku, ale rób tak, jak ci wygodniej :)
wiggles Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 jak juz cie loozack chwali to jest dobrze :):):) ale serio to mi tez sie poodoba jak narazie :)
kingwins Napisano 6 Listopad 2003 Napisano 6 Listopad 2003 rewelacja! No i wreszcie ktoś robi \"nie audi\"
MorF Napisano 7 Listopad 2003 Napisano 7 Listopad 2003 Full wypas naprawdę! Hehe rzucam nissana chyba :P
blood_brother Napisano 7 Listopad 2003 Autor Napisano 7 Listopad 2003 Dzieki za komentarze update moze wieczorem jak mi sie uda cos zrobic i od c++ oderwac:D (od wczoraj sei bawie). Pozdro[piwo]
Loozack Napisano 7 Listopad 2003 Napisano 7 Listopad 2003 hoho, grafik i do tego jeszcze programista :D
blood_brother Napisano 8 Listopad 2003 Autor Napisano 8 Listopad 2003 No wszystko fajnie wiem teoretycznie jak zrobic grilla ale jak sie uzywa tego 3d snap????
Loozack Napisano 8 Listopad 2003 Napisano 8 Listopad 2003 kliknij prawym przyciskiem mychy na ikonce snapa i tam wybierz, czego ma dotyczyć przyciąganie (w twoim przypadku wertex, resztę odznacz) a potem gdy zbliżysz się wybranym obiektem do jakiegoś wertexa to zostanie on do niego przyciagnięty (taki weld bez welda :)), jest to również dobre jako 2,5d snap, bo wtedy możesz zrobić tak, że dwa wertexy (dla przykładu) pokrywają się ze sobą w osi x, ale w pozostałych już nie (aż trudno pomyśleć, że jeszcze tego nie używałes :)) trzymaj się [piwo]
blood_brother Napisano 8 Listopad 2003 Autor Napisano 8 Listopad 2003 Dzieki loozack[piwo]. Jak sie z tym uporam to wrzuce update. Pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 9 Listopad 2003 Autor Napisano 9 Listopad 2003 zrobilem w koncu tego grilla ale nie moge ladnie ustawic zwlaszcza tego w mniejszym wlocie. Jak teraz w tym grillu zrobic okragla dziure na swiatlo???? Pozdro[piwo]
Bremen Napisano 9 Listopad 2003 Napisano 9 Listopad 2003 sam grill fajnie wyglada ale wydaje mi sie ze jest cut za gruby :)
Loozack Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 może zrób dziurę booleanem ?? sam nie wiem... :(
blood_brother Napisano 12 Listopad 2003 Autor Napisano 12 Listopad 2003 Jako ze mam dosyc narazie przodu zaczalem dach. musze jeszcze krawedz poprawic. Co zrobic aby mi sie rog maski nie zaokraglal (widac na renderze na dole o co mi chodzi) Czy ten rowek na dachu nie jest za waski???? Siateczka pozniej bo film ogladam:D. Pozdro[piwo]
kozioo Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 Musisz po prostu zagęścic siatke w rogu maski, który się zaokrągla :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się