Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe coś moge powiedzieć na ten temat chociaż modeling zapowiada się dużo lepszy od mojego ;] ale jak bedziesz miał wiecej zrobione to rzuc update

Napisano
Originally posted by blood_brother

moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten rog przyszlego swiatla aby sie nie kaszanilo bo nie moge tego jakos ladnie wygladzic

 

wyrzuć niepotrzebne krawędzie bo masz tam za gęstą siatkę :)

zdrówko [piwo]

P.S. szczelinę na maskę wyciąłeś przez chamfer i delete polys czy robisz wszystkie części oddzielnie ??

Napisano

troche jakos ale staralem sie oszczedzic na kb.Zielony kolor to te edge`s ktore powinienes utworzyc natomiast pomaranczowy to te ktore powinenes usunaclub przesunac w odpowiednie miejsce

Napisano

loozack: cos w stylu chamfer tylko nie chcialo mi sei go uzywac i poprostu przeciagnalem edge najpierw malo a potem wiecej i skasowalem polygony.

 

marcin_ps: Jak bede dalej robil to sprobuje zastosowac twoja rade

 

update moze dzisiaj wieczorem nie wiem jak bede stal z czasem

 

pozdro[piwo]

Napisano

zrób ze spline\'ów 6-ciokąt i kopiuj go (jakbyś układał płyty chodnikowe :D) z włączonym 3d snapem, a potem włącz w opcjach renderable i ustaw grubość linii :)

 

P.S. ja tego nie wymyśliłem :)

 

Napisano

Taki maly update (czy ja wiem czy mozna to tak nazwac????). Usunalem narazie wloty przeciagnalem listwe na dole i przyblizylem do oryginalu przod nadkola.

Siateczka jutro bo nie chce mi sie juz maxa odpalac.

 

Pozdro[piwo]

Napisano

niesamowita gładkość, tak trzymaj :D

a co do wlotów to nie bardzo wiem co rozumiesz przez \"odpowiednią\"... zaznaczasz krawędzie wlotów i dajesz chamfer, ale podejżewam, że nie o to ci chodzi :)

Napisano

jak ja lubię takie ujęcia kamery [spox] wnęki gładziutkie, tak trzymaj :) [piwo]

 

P.S. ja tam zawsze robię wszystko w jednym pliku, ale rób tak, jak ci wygodniej :)

 

Napisano

kliknij prawym przyciskiem mychy na ikonce snapa i tam wybierz, czego ma dotyczyć przyciąganie (w twoim przypadku wertex, resztę odznacz) a potem gdy zbliżysz się wybranym obiektem do jakiegoś wertexa to zostanie on do niego przyciagnięty (taki weld bez welda :)), jest to również dobre jako 2,5d snap, bo wtedy możesz zrobić tak, że dwa wertexy (dla przykładu) pokrywają się ze sobą w osi x, ale w pozostałych już nie (aż trudno pomyśleć, że jeszcze tego nie używałes :)) trzymaj się [piwo]

Napisano

Jako ze mam dosyc narazie przodu zaczalem dach. musze jeszcze krawedz poprawic.

Co zrobic aby mi sie rog maski nie zaokraglal (widac na renderze na dole o co mi chodzi)

Czy ten rowek na dachu nie jest za waski????

Siateczka pozniej bo film ogladam:D.

 

 

Pozdro[piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności