Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 118
  • Wyświetleń 8,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

siateczka

 

moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten rog przyszlego swiatla aby sie nie kaszanilo bo nie moge tego jakos ladnie wygladzic

Napisano

no sam nie wiem , ta twoja siatka sprawia wrazenie bardzo chaotycznej...

Napisano

heh siatka dość pogmatwana ale sam nie zrobie lepszej ;D za to efekt koncowy nie najgorszy. To Twoj pierwszy samochod??

Napisano

hehe coś moge powiedzieć na ten temat chociaż modeling zapowiada się dużo lepszy od mojego ;] ale jak bedziesz miał wiecej zrobione to rzuc update

Napisano
Originally posted by blood_brother

moze mi ktos powiedziec jak zrobic ten rog przyszlego swiatla aby sie nie kaszanilo bo nie moge tego jakos ladnie wygladzic

 

wyrzuć niepotrzebne krawędzie bo masz tam za gęstą siatkę :)

zdrówko [piwo]

P.S. szczelinę na maskę wyciąłeś przez chamfer i delete polys czy robisz wszystkie części oddzielnie ??

Napisano

pozwolilem sobie troche pomoc mam nadzieje.Sorki za te koslawe linie ale jest rano a do tego mysz wiec wyszlo jak wyszlo.

Napisano

troche jakos ale staralem sie oszczedzic na kb.Zielony kolor to te edge`s ktore powinienes utworzyc natomiast pomaranczowy to te ktore powinenes usunaclub przesunac w odpowiednie miejsce

Napisano
  • Autor

loozack: cos w stylu chamfer tylko nie chcialo mi sei go uzywac i poprostu przeciagnalem edge najpierw malo a potem wiecej i skasowalem polygony.

 

marcin_ps: Jak bede dalej robil to sprobuje zastosowac twoja rade

 

update moze dzisiaj wieczorem nie wiem jak bede stal z czasem

 

pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

i oto malutki update, zeby nie bylo ze sie obijam. Porostu probowalem rozgryzc metaczasteczki i combustione (cos mi nie wyszlo)

Napisano

Wszystko ładne i gładziutkie.

Pracuj dalej:D I przestan sie bawic jakimis metaegzystencjalnymi \"kombustionami\" czy innymi [rotfl]

Napisano
  • Autor

kolejny update. starczy na dzisiaj.

 

Loozack: wazne ze jest rowne.

 

O i mam pytanie czy jest jakis inny sposob na wyrownanie rowkow niz weldowanie, chamferowanie i usuwanie????

Napisano

nadkole ma zbyt gesta siatke, to moze Ci przysporzyc problemow. puki co niezle ;]

Napisano

ehh, chyba się trochę spóźniłem ale ja bym to zrobił tak :)

 

siatkabb.jpg

 

własciwie to chyba bardzo podobnie do tego co zrobił Beeper [hmmm] [piwo]

Napisano
  • Autor

loozack: nie spozniles sie. mam jeszcze plik z tamta siatka. postaram sie zrobic tak jak pokazales i zobacze ktore lepiej wyglada.

Napisano
  • Autor

Poprawilem siatke nadkola wedlug loozacka (lepiej wyglada) poprawilem rowki i zaczalem zderzak. Jeszcze wiele do poprawienia.

Napisano

zrób ze spline\'ów 6-ciokąt i kopiuj go (jakbyś układał płyty chodnikowe :D) z włączonym 3d snapem, a potem włącz w opcjach renderable i ustaw grubość linii :)

 

P.S. ja tego nie wymyśliłem :)

 

Napisano
  • Autor

Taki maly update (czy ja wiem czy mozna to tak nazwac????). Usunalem narazie wloty przeciagnalem listwe na dole i przyblizylem do oryginalu przod nadkola.

Siateczka jutro bo nie chce mi sie juz maxa odpalac.

 

Pozdro[piwo]

Napisano

niesamowita gładkość, tak trzymaj :D

a co do wlotów to nie bardzo wiem co rozumiesz przez \"odpowiednią\"... zaznaczasz krawędzie wlotów i dajesz chamfer, ale podejżewam, że nie o to ci chodzi :)

Napisano

Mysle ze musisz to robic \"na oko\" poogladaj troche zdjec i mysle ze tylko to moze pomoc;]

Napisano

jak ja lubię takie ujęcia kamery [spox] wnęki gładziutkie, tak trzymaj :) [piwo]

 

P.S. ja tam zawsze robię wszystko w jednym pliku, ale rób tak, jak ci wygodniej :)

 

Napisano

jak juz cie loozack chwali to jest dobrze :):):) ale serio to mi tez sie poodoba jak narazie :)

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze update moze wieczorem jak mi sie uda cos zrobic i od c++ oderwac:D (od wczoraj sei bawie).

 

Pozdro[piwo]

Napisano

kliknij prawym przyciskiem mychy na ikonce snapa i tam wybierz, czego ma dotyczyć przyciąganie (w twoim przypadku wertex, resztę odznacz) a potem gdy zbliżysz się wybranym obiektem do jakiegoś wertexa to zostanie on do niego przyciagnięty (taki weld bez welda :)), jest to również dobre jako 2,5d snap, bo wtedy możesz zrobić tak, że dwa wertexy (dla przykładu) pokrywają się ze sobą w osi x, ale w pozostałych już nie (aż trudno pomyśleć, że jeszcze tego nie używałes :)) trzymaj się [piwo]

Napisano
  • Autor

zrobilem w koncu tego grilla ale nie moge ladnie ustawic zwlaszcza tego w mniejszym wlocie. Jak teraz w tym grillu zrobic okragla dziure na swiatlo????

 

Pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

Jako ze mam dosyc narazie przodu zaczalem dach. musze jeszcze krawedz poprawic.

Co zrobic aby mi sie rog maski nie zaokraglal (widac na renderze na dole o co mi chodzi)

Czy ten rowek na dachu nie jest za waski????

Siateczka pozniej bo film ogladam:D.

 

 

Pozdro[piwo]

Napisano

Musisz po prostu zagęścic siatke w rogu maski, który się zaokrągla :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności