Napisano 18 Luty 200718 l Witam. W bmp mam zapisane rzuty techniczne przedmiotu. Aby łatwo przenieść ten przedmiot do 3d wklejam go sobie jako tło do Rhino. I tu pojawia się problem , wielkość bit mapy jest konwenterowana do rozmiaru jakizaznacze. Nie da się tak zrobić aby wkleił bmp taki jaki jest bez konwersji wielkości , bo mi się wymiary gubią :(
Napisano 18 Luty 200718 l a nie mozesz zrobic plane'a o wymiarach obrazka i naniesc bitmapa jako texture na plane?? Ps. Nie mozesz normlanie pisac postow tylko jakies kolorowanki robisz..??
Napisano 18 Luty 200718 l tu raczej chodzi o wymiary na rzutach agred88. No najlepiej jak sie zna wymiary rysunku w mm co moze byc czasami trudne do ocenienia co zrobic moze w Psie czy innym wziasc jeden wymiar zaznaczyc sprawdzic wymiary w pixelach przeliczyc przez caly wymiar rysunku potem w rhino stworzyc prostokat juz w mm i wniego go wpisac. Musi sie udac ale odchylki moga byc...
Napisano 18 Luty 200718 l Autor Jestem początkujący . Program odpaliłem jakaś godzinę temu i sie edukuje. Mam 3 PL trial. Dobra jak się nakłada tekstury ?? W właściwościach obiektu mam dostępne nazwa,warstwa, kolor -> nic nie daje. Jakie jednostki przyjmuje Rhino cm mm czy pixele ? Mozilla mi się coś gryzie z skryptami na forum i dorobiła te kolorki. Nie dałem rady tego zmienić . Nie mogę korzystać z pasku edycji tekstu na forach :/.
Napisano 18 Luty 200718 l ja bym polecal jednak wersje eng. jak ktos juz kiedys stwierdzil ze potem ciezko jets sie na forum dogadac a PL wersja to jest jakis smiech na sali ale twoj wybor. Jakie jednostki chcesz mm, cale, stopy i inne i nie nakladaj zadnych tekstur to nie 3dsmax. I tu zacznie sie problem jezykowy ale nakladasz na dany viewport przez Place Background Bitmap tworzac wczesniej prostokat w wymiarach wyliczonych w PSie czy innym programie 2d