Napisano 27 Luty 200718 l macie jakis pomysl jak zaanimowac ruch "włoskow" na szczoteczce do zebow przy styku z zebami, w maxie mysalem nad uzyciem modyfikatora fdd z duza iloscia pktow, i reczna animacja ale moze jest prostrzy sposob pozdrawiam, i kto wpadnie na rozwiazanie ma odemnie respa :)
Napisano 27 Luty 200718 l Może particle flowem, z domieszka maxscripta? Stworzyć po particlu na czubkach włosia, trochę force'ów do kontroli styku z zębami, a wszystko to spiąć maxscriptem żeby particle sterowały włosiem. TEORETYCZNIE jest to możliwe. Ale don't mind me - ja zawsze wybieram najbardziej krętą ścieżkę. :)
Napisano 27 Luty 200718 l Autor faktycznie troche krete , i chyba nie daje pelnej kontroli jakby cos sie zle ulozylo rep wedroje do Ciebie :) wymyslilem tez zeby zrobic spliny i podpiac do hairow maxowych, no ale tez to trzeba bedzie recznie animowac :/ albo dozo warstw clotha z reactora z texturka wlosow, i chyba tak to zrobie, jak beda jakies postepy to wrzuce
Napisano 27 Luty 200718 l Akurat dzisiaj fikołek wsadził na forum tutki dotyczące futerka i włosów w Maya. Może tym by się dało? Co prada nie max, ale może ten (lub pluginy) oferuje podobne narzędzia.
Napisano 27 Luty 200718 l Mozna też każdy włosek skopiować z "mastera" jako reference i później edytować vertexy tylko tego głownego. Tylko że wtedy ruch będzie troszkę sztuczny, bo jednostajny. Wszystko zależy do jekiej sceny tego potrzebujesz.
Napisano 27 Luty 200718 l Autor generalnie chodzi o cos takiego, no i ruch szczoteczki na lewo i prawo , wszystkie wloski sie uginaja i przeskakuja
Napisano 27 Luty 200718 l piotrek napisał: Akurat dzisiaj fikołek wsadził na forum tutki dotyczące futerka i włosów w Maya. Może tym by się dało? dało by rade ;P ale to majka :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto