Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

macie jakis pomysl jak zaanimowac ruch "włoskow" na szczoteczce do zebow przy styku z zebami, w maxie

 

mysalem nad uzyciem modyfikatora fdd z duza iloscia pktow, i reczna animacja ale moze jest prostrzy sposob

 

pozdrawiam, i kto wpadnie na rozwiazanie ma odemnie respa :)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może particle flowem, z domieszka maxscripta?

Stworzyć po particlu na czubkach włosia, trochę force'ów do kontroli styku z zębami, a wszystko to spiąć maxscriptem żeby particle sterowały włosiem. TEORETYCZNIE jest to możliwe.

 

Ale don't mind me - ja zawsze wybieram najbardziej krętą ścieżkę. :)

Napisano
  • Autor

faktycznie troche krete , i chyba nie daje pelnej kontroli jakby cos sie zle ulozylo

 

rep wedroje do Ciebie :)

 

wymyslilem tez zeby zrobic spliny i podpiac do hairow maxowych, no ale tez to trzeba bedzie recznie animowac :/

 

albo dozo warstw clotha z reactora z texturka wlosow, i chyba tak to zrobie, jak beda jakies postepy to wrzuce

Napisano

Akurat dzisiaj fikołek wsadził na forum tutki dotyczące futerka i włosów w Maya. Może tym by się dało? Co prada nie max, ale może ten (lub pluginy) oferuje podobne narzędzia.

Napisano

Mozna też każdy włosek skopiować z "mastera" jako reference i później edytować vertexy tylko tego głownego. Tylko że wtedy ruch będzie troszkę sztuczny, bo jednostajny. Wszystko zależy do jekiej sceny tego potrzebujesz.

Napisano
  • Autor

toothbrush.jpgbrushing2.jpg

generalnie chodzi o cos takiego, no i ruch szczoteczki na lewo i prawo , wszystkie wloski sie uginaja i przeskakuja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności