Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

macie jakis pomysl jak zaanimowac ruch "włoskow" na szczoteczce do zebow przy styku z zebami, w maxie

 

mysalem nad uzyciem modyfikatora fdd z duza iloscia pktow, i reczna animacja ale moze jest prostrzy sposob

 

pozdrawiam, i kto wpadnie na rozwiazanie ma odemnie respa :)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Może particle flowem, z domieszka maxscripta?

Stworzyć po particlu na czubkach włosia, trochę force'ów do kontroli styku z zębami, a wszystko to spiąć maxscriptem żeby particle sterowały włosiem. TEORETYCZNIE jest to możliwe.

 

Ale don't mind me - ja zawsze wybieram najbardziej krętą ścieżkę. :)

  • Like 1
Napisano

faktycznie troche krete , i chyba nie daje pelnej kontroli jakby cos sie zle ulozylo

 

rep wedroje do Ciebie :)

 

wymyslilem tez zeby zrobic spliny i podpiac do hairow maxowych, no ale tez to trzeba bedzie recznie animowac :/

 

albo dozo warstw clotha z reactora z texturka wlosow, i chyba tak to zrobie, jak beda jakies postepy to wrzuce

Napisano

Akurat dzisiaj fikołek wsadził na forum tutki dotyczące futerka i włosów w Maya. Może tym by się dało? Co prada nie max, ale może ten (lub pluginy) oferuje podobne narzędzia.

Napisano

Mozna też każdy włosek skopiować z "mastera" jako reference i później edytować vertexy tylko tego głownego. Tylko że wtedy ruch będzie troszkę sztuczny, bo jednostajny. Wszystko zależy do jekiej sceny tego potrzebujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności