wroniec Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Model znajomego, oświetlenie, materiały i rendering mój. Modelowane w maxie, render w vrayu, a blur w photoshopie. Render w rozdzielczości 1280x960 szedł dłuuuugo, jakieś 5-6 godzin. Subiektywne komentarze mile widziane. A i jeszcze pytanko małe: jak skorzystać z mapy zdepth w photoshopie? Wyczytałem, że korzystając z filtra Lens Blur, ale nijak nie mogę tego wykminić. Z góry dzięki.
Vorek Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 A i jeszcze pytanko małe: jak skorzystać z mapy zdepth w photoshopie? Wyczytałem, że korzystając z filtra Lens Blur, ale nijak nie mogę tego wykminić. Musisz kanał z-depth załadować jako maskę na warstwie którą chcesz potraktować lens-blurem. Potem w opcjach filtra wybierasz "use layer mask" i już możesz się bawić. Potem pozbywasz się maski i masz ładną głębię ostrości :) Renderek przyjemny ale zegarek mi się nie podoba :) Pozdrawiam
!Ewert Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 wszystko mi sie podoba tylko pasek wydaje mi sie za plastikowy;p
krzyhhh Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 modeli nice (choćnie zakładał bym takiego na rękę ;) render też przyjemny ale lipnie wygląda ten odblask na szkle... (dodałeś go w szopie ? )
wroniec Napisano 1 Marzec 2007 Autor Napisano 1 Marzec 2007 Dzięki za wszelakie komentarze. Odblask faktycznie nie najlepszy, nie dawałem go w szopie, a może to i błąd, następnym razem trza będzie spróbować.
Rekomendowane odpowiedzi