Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Model znajomego, oświetlenie, materiały i rendering mój. Modelowane w maxie, render w vrayu, a blur w photoshopie. Render w rozdzielczości 1280x960 szedł dłuuuugo, jakieś 5-6 godzin.

Subiektywne komentarze mile widziane.

A i jeszcze pytanko małe: jak skorzystać z mapy zdepth w photoshopie? Wyczytałem, że korzystając z filtra Lens Blur, ale nijak nie mogę tego wykminić. Z góry dzięki.

 

370e126b38628cd3.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A i jeszcze pytanko małe: jak skorzystać z mapy zdepth w photoshopie? Wyczytałem, że korzystając z filtra Lens Blur, ale nijak nie mogę tego wykminić.

 

Musisz kanał z-depth załadować jako maskę na warstwie którą chcesz potraktować lens-blurem. Potem w opcjach filtra wybierasz "use layer mask" i już możesz się bawić. Potem pozbywasz się maski i masz ładną głębię ostrości :)

 

Renderek przyjemny ale zegarek mi się nie podoba :)

 

Pozdrawiam

Napisano

modeli nice (choćnie zakładał bym takiego na rękę ;)

render też przyjemny ale lipnie wygląda ten odblask na szkle... (dodałeś go w szopie ? )

Napisano

Dzięki za wszelakie komentarze.

Odblask faktycznie nie najlepszy, nie dawałem go w szopie, a może to i błąd, następnym razem trza będzie spróbować.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności