Napisano 28 Luty 200718 l Model znajomego, oświetlenie, materiały i rendering mój. Modelowane w maxie, render w vrayu, a blur w photoshopie. Render w rozdzielczości 1280x960 szedł dłuuuugo, jakieś 5-6 godzin. Subiektywne komentarze mile widziane. A i jeszcze pytanko małe: jak skorzystać z mapy zdepth w photoshopie? Wyczytałem, że korzystając z filtra Lens Blur, ale nijak nie mogę tego wykminić. Z góry dzięki.
Napisano 28 Luty 200718 l A i jeszcze pytanko małe: jak skorzystać z mapy zdepth w photoshopie? Wyczytałem, że korzystając z filtra Lens Blur, ale nijak nie mogę tego wykminić. Musisz kanał z-depth załadować jako maskę na warstwie którą chcesz potraktować lens-blurem. Potem w opcjach filtra wybierasz "use layer mask" i już możesz się bawić. Potem pozbywasz się maski i masz ładną głębię ostrości :) Renderek przyjemny ale zegarek mi się nie podoba :) Pozdrawiam
Napisano 28 Luty 200718 l modeli nice (choćnie zakładał bym takiego na rękę ;) render też przyjemny ale lipnie wygląda ten odblask na szkle... (dodałeś go w szopie ? )
Napisano 1 Marzec 200718 l Autor Dzięki za wszelakie komentarze. Odblask faktycznie nie najlepszy, nie dawałem go w szopie, a może to i błąd, następnym razem trza będzie spróbować.