Bombel Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Siemka:) Na początek może powiem czy jest HDTP (High Definitoin Texture Pack) to mod do rgy Deus Ex którego celem jest kompletna zmiana grafiki w grze, tekstury zostaną zrobione od nowa, tak samo z modelami. Gra ma już kilka lat i kilku zatwardziałych fanów postanowiło ją odświeżyć:) Niektóre tekstury mają po 64x64 px więc to nielada zadanie ;] Problem jest tylko jeden - silnik gry też już jest stary i obsługuje mapy tylko 256x256 px ale i tak skok jakości jest niesamowity:) Ja też sie do tego zaciągnąłem i zrobiłem kilka modeli pojazdów.Chciałbym żebyście ocenili jakość modelingu i to czy dobrze odzwierciedlony jest oryginał.To tyle, nie będe sie rozpisywał bo i tak nikt tego nie przeczyta ;) Na początek takie rozwalone autko.Nowy model jest bez texa, a oryginał oteksturowany ( jakby ktoś nie zczaił który który:D) Polycount-822 tris Drugi w kolejce spalony samochodzik-888 tri I ostateczna pognieciona wersja: Samochodzik jakiegoś hipka który miał pecha i wylądował na latarni-879 tri Łódź-1089 tri I druga wersja:) Mini submarine-985 trisów I na koniec helikopterek-1254(pierwszy oryginał, ten drugi zrobił ktoś inny a ja miałem przemodelować bo uznano że trzeba dziada wymienić:) dalsze screeny to ten mój) Pozdrawiam:)i licze na komentarze. Ps. no i zapomniałem dać link do strony moda :D http://offtopicproductions.com/hdtp/ Jakby ktoś chciał sobie pomodelować bardzo low poly, albo chciał poznać uroczą szefową projektu to zapraszam do pomocy:)
Levus Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Yo! Miałem kiedyś przyjemność grać w Deus Ex ale żeby grafa była tak koszmarna to nie pamiętam:) Inne czasy były... pewnie mi się wydawała fajna.. No pomysł ciekawy, takie lekkie uwstecznienie. Dłubanie grafy na takich ograniczeniach da wam na pewno duuuże doświadczenie w kwestii gier na komórki:) Pozdrawiam i powodzonka!!
kru Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 no wyglada niezle - jakie masz limity poly? chyba nie 822? :) teraz "tylko" ladnie to oteksturuj...
_michal Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 *szuka Deus Ex na swojej półce z grami* Fantastyczna gra, chyba czas sobie ją przypomniec :D Dużo dobrej roboty panowie. Macie limit w texturach/obiekt? Nie wiem jakiego engine DE używa (unreal?), ale chyba supportuje multitexturing na jeden obiekt? Wówczas możnaby poszaleć :)
Bombel Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 No wkońcu ktoś napisał:) Limit poly wyznacza "3D artist leader":P z tymi modelami miałem trzymać sie blisko 1k poly, na postacie jest ciut więcej z tego co wiem. Limit textur to 256x256 ale na szczęście silnik DX(Unreal ED) obsługuje 8 texturek więc można poszaleć:) szkoda że tylko diffuse:( A jeszcze taka wesoła wiadomość że mod ma wyjść w tym roku, więc szykujcie swoje deusy:D
Gość Marioza Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 jedna z moich ulubionych gier :), miło ze ktoś robi do niej ulepszenia, co do modeli to chyba są spoczko, ogólnie sama gra juz od początku miala paskudna grafę, mam jeszcze pytanie, postacie tez będziecie wymieniać ? jest jakis import -export sensowny do tego? oprócz grafy chętnie zobaczyłbym lepsze animacje postacie, bo orygianlne były straszne, zwałszcza jak postacie biegały lub chodziły, tak off top kiedys zrobiłem sobie mape do deusa i wsadzięłm tam wszsytkie postacie, umiesciłem tez zawór, jak sie go w grze uruchomialo to wlewała sie woda i wszsycy sie fajnei topili :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się