Napisano 2 Marzec 200718 l Siemka:) Na początek może powiem czy jest HDTP (High Definitoin Texture Pack) to mod do rgy Deus Ex którego celem jest kompletna zmiana grafiki w grze, tekstury zostaną zrobione od nowa, tak samo z modelami. Gra ma już kilka lat i kilku zatwardziałych fanów postanowiło ją odświeżyć:) Niektóre tekstury mają po 64x64 px więc to nielada zadanie ;] Problem jest tylko jeden - silnik gry też już jest stary i obsługuje mapy tylko 256x256 px ale i tak skok jakości jest niesamowity:) Ja też sie do tego zaciągnąłem i zrobiłem kilka modeli pojazdów.Chciałbym żebyście ocenili jakość modelingu i to czy dobrze odzwierciedlony jest oryginał.To tyle, nie będe sie rozpisywał bo i tak nikt tego nie przeczyta ;) Na początek takie rozwalone autko.Nowy model jest bez texa, a oryginał oteksturowany ( jakby ktoś nie zczaił który który:D) Polycount-822 tris Drugi w kolejce spalony samochodzik-888 tri I ostateczna pognieciona wersja: Samochodzik jakiegoś hipka który miał pecha i wylądował na latarni-879 tri Łódź-1089 tri I druga wersja:) Mini submarine-985 trisów I na koniec helikopterek-1254(pierwszy oryginał, ten drugi zrobił ktoś inny a ja miałem przemodelować bo uznano że trzeba dziada wymienić:) dalsze screeny to ten mój) Pozdrawiam:)i licze na komentarze. Ps. no i zapomniałem dać link do strony moda :D http://offtopicproductions.com/hdtp/ Jakby ktoś chciał sobie pomodelować bardzo low poly, albo chciał poznać uroczą szefową projektu to zapraszam do pomocy:)
Napisano 2 Marzec 200718 l Yo! Miałem kiedyś przyjemność grać w Deus Ex ale żeby grafa była tak koszmarna to nie pamiętam:) Inne czasy były... pewnie mi się wydawała fajna.. No pomysł ciekawy, takie lekkie uwstecznienie. Dłubanie grafy na takich ograniczeniach da wam na pewno duuuże doświadczenie w kwestii gier na komórki:) Pozdrawiam i powodzonka!!
Napisano 8 Marzec 200718 l no wyglada niezle - jakie masz limity poly? chyba nie 822? :) teraz "tylko" ladnie to oteksturuj...
Napisano 8 Marzec 200718 l *szuka Deus Ex na swojej półce z grami* Fantastyczna gra, chyba czas sobie ją przypomniec :D Dużo dobrej roboty panowie. Macie limit w texturach/obiekt? Nie wiem jakiego engine DE używa (unreal?), ale chyba supportuje multitexturing na jeden obiekt? Wówczas możnaby poszaleć :)
Napisano 9 Marzec 200718 l Autor No wkońcu ktoś napisał:) Limit poly wyznacza "3D artist leader":P z tymi modelami miałem trzymać sie blisko 1k poly, na postacie jest ciut więcej z tego co wiem. Limit textur to 256x256 ale na szczęście silnik DX(Unreal ED) obsługuje 8 texturek więc można poszaleć:) szkoda że tylko diffuse:( A jeszcze taka wesoła wiadomość że mod ma wyjść w tym roku, więc szykujcie swoje deusy:D
Napisano 10 Marzec 200718 l jedna z moich ulubionych gier :), miło ze ktoś robi do niej ulepszenia, co do modeli to chyba są spoczko, ogólnie sama gra juz od początku miala paskudna grafę, mam jeszcze pytanie, postacie tez będziecie wymieniać ? jest jakis import -export sensowny do tego? oprócz grafy chętnie zobaczyłbym lepsze animacje postacie, bo orygianlne były straszne, zwałszcza jak postacie biegały lub chodziły, tak off top kiedys zrobiłem sobie mape do deusa i wsadzięłm tam wszsytkie postacie, umiesciłem tez zawór, jak sie go w grze uruchomialo to wlewała sie woda i wszsycy sie fajnei topili :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto