a.rosenfield Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Mam takie pytanko: jak ustawić parametry światła, żeby wyglądało na realistyczne światło dzienne. Dopiero zaczynam - nie używam żadnego dodatkowego renderera. Po ustawieniu "day light" czy "sun light" scena jest prześwietlona i mimo ustawienia godziny i lokalizacji nie ma to nic wspólnego z realizmem. Proszę o pomoc: czy kwestia jakiegoś 'ptaszka' którego trzeba odhaczyć w jakiejś zakładce czy co? PS:mogą być jakieś tutki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 to kwestia przeczytania instrukcji obsługi vraya i poznania do czego służą parametry w opcjach rendera. dalej to testowanie, eksperymentowanie. pomocne będą wątki archiwalne na tym forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 jak chcesz, żeby było tak łatwo to przejdź na maxwella. W innych renderach nie ma żadnych ptaszków "fotoreal render" Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Tamci mają racje, ptaszka "photoreal" nie ma. Ale jesli chodzi o przeswietlenie w scanline (bo przyjmuje ze uzywasz scanline w maxe) to w Rendering > Enviroment wlacz exposure control, na np logarythmic. Ogolnie duzo roboty zanim cokolwiek zacznie przypominac real :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 A jak już włączysz exposure control i dasz na logarythmic to zaznacz ptaszka exterior daylight. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Sure it does! It's the button in between the 'make dragon' and 'make look cool' buttons... Z forum Hash's Animation:Master Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now