Misiop1990 Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 proboje zrobic jeden z trodnijeszych modeli ze starcfata rady mile widziane ^^ 1
Swinger76 Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Fajny obiekt ale naprawdę nie będzie to łatwe!Narazie mało..zyczę powodzenia!:)
Gość michlord Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Tą dziurę w szczence mógłbyś załatać bo na razie wygląda jakby to był speed, i jakbyś czasu na to nie miał. Ale mam nadzieję, że ci coś wyjdzie. Powiedz jaki soft (myślę, że max). To "policzko" Hydralisk'a troche do góry podnieś.
Misiop1990 Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Michlord bankowo ze Max ;] dobra podniose i kolejny upd. narazie zrobilem ogolny model by moc w zbrushu dokonczyc narazie moze nie przypominac hydry bo nie ma tych rak z nozycami ^^ dajcie mi na to weekend a postaram sie to jakos sklecic
piksar Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 proboje zrobic jeden z trodnijeszych modeli ze starcfata rady mile widziane ^^ co do tematu to powodzenia, wbrew pozorom nie jest to taki prosty model chyba że teksturą nadrobisz
BLADE Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 za dużo napaprałeś, mało co przypomina hydraliska... trzymaj sie bardziej konceptu.
Misiop1990 Napisano 24 Marzec 2007 Autor Napisano 24 Marzec 2007 powiedzcie jakies rady co jest zle z gory dzieki
zeet Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Jak dla mnie za mocny drop w detalu,użyj magicznej opcji smooth w niektórych miejscach :) Widać że dodajesz detal na wysokim podziale i obrabiasz cały model ,nie stosujesz maskowania dlatego detal tak nierównomiernie się nakłada . Ukrywając (maskując) elementy modelu na których w danej chwili nie pracujesz,będziesz miał większą kontrolę nad detalem.
Swinger76 Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Ta płetwa za glową nie jest w orginale chyba aż tak pofałdowana i wogle?Wydaje mi się że troche przesadziłeś ogólnie z tymi...detalami
Misiop1990 Napisano 24 Marzec 2007 Autor Napisano 24 Marzec 2007 W starcrafta gram dobre 7 lat wiec wydaje mi sie ze hydralisk powinien byc taki orbrzydliwy caly taki obslizgly wiec sprobowalme takie cos zrobic tam na zedjeciu hydralisk wyglada milutko i jest bardzo symatyczny hehe ^^ Postanowilem to zmienic nie wiadomo czy na dobre ;]
Jim mee Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 ja proponuje jedz z nim do przodu .. ustaw ogólną bryłę , jak brushejesz go to tez nie na top detal tylko z grubsza , jak będzie cały stał to samo wyjdzie gdzie trzeba dodać detalu. Póki co jedz do przodu. Fajny koncept . :] w zasadzie prawie jak zazdroszczę :].
Misiop1990 Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 postanowilem zaczac hyderke jeszce raz tym barazem postaram sie ograniczyc a nie tylko detalami sie bawic ;] bo jednak zgadzam sie z wami ze troceh przesadzilem z tym czyms ;]
Jim mee Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 No chyba sam przyznasz ze bomba :) miej na uwadze też ze textury zawsze mogą wszystko podbić artystycznie i modelarsko , albo skaszanić. Jeszcze jest czas na nie , ale chyba podążasz w dobrym kierunku.
Leru Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 ciekawe podejście do tego modelu. Jest o wiele bardziej masywny, niż hydralisk z animacji Blizzarda ale coś w nim jest :)
Gość Raffaello Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 widac ze nauczyłeś sie troche po pierwszym modelu hydralisk, zdecydowana poprawa, mam nadzieje ze reszta tez pojdzie w tym kierunku i nie przesadzisz z detalami, trzymaj tak dalej pozro
Misiop1990 Napisano 30 Marzec 2007 Autor Napisano 30 Marzec 2007 Poprawka nie wem dlacezgo ale boje sie zaczynac robic rece ;/
Eden-3d Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 no no widze ,ze zrobiles spore postępy..pozdr
Swinger76 Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 Dobre w tym modelu jest to że ciężko się dopatrzeć wszystkich szczegółów...chodzi mi o to że za czasów starcrafta grafika nie była na tyle rozbudowana żeby taki model był jednoznacznie określony!Twój bardzo dobrze sie rozwija IMO!Keep it up!:)
gregorjan Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 Pracka idzie w dobrym kierunku..tylko ciekawy jestm jak będzie wyglądał z texturkami bo narazie jakoś tak metalowo wygląda ;P
Misiop1990 Napisano 31 Marzec 2007 Autor Napisano 31 Marzec 2007 Dodalem raczki ^^ mam nadzieje ze ogolny model sie spodoba ^^ Macie jakis fajny tutorial robienie textur ??
..::Krzysiek M::.. Napisano 31 Marzec 2007 Napisano 31 Marzec 2007 Witam ! Bardzo ładnie od ogółu do szczegółu Bardzo mi się podoba Pozdrawiam Krzysiek
Swinger76 Napisano 31 Marzec 2007 Napisano 31 Marzec 2007 A te ostrza tam na tych łapkach to bardziej łukowate nie powinny byc? Jest coraz lepiej i naprawde ciekaw jestem efektu końcowego!Będzie jakaś scenka?
Misiop1990 Napisano 31 Marzec 2007 Autor Napisano 31 Marzec 2007 hmm mysle jeszce marina dorobic i burze w tle ale niew iem czy to wyjdzie i nie wiem cyz mi komp wytrzyma ;]
Misiop1990 Napisano 31 Marzec 2007 Autor Napisano 31 Marzec 2007 wpadlem na pomysl zrobci takie cos podobnego do gor przypominajace wulkany itp itd ze niby tak sobi mozna wyobrazic budynek do hydr mam nadzieje ze sie spodoba ;]
..::Krzysiek M::.. Napisano 31 Marzec 2007 Napisano 31 Marzec 2007 Witam Jak będziesz tak dużo polygonów miał to nawet nie licz na wyredendrowanie całej sceny z bohaterami przy 512 mb ram :) scena się mi bardzo podoba tylko zlikwiduj trochę siaty
misiold Napisano 1 Kwiecień 2007 Napisano 1 Kwiecień 2007 ..::Krzysiek M::.. ma racje, ja uważam, że szczegóły są ważne ale trzeba się je nauczyć hmmm...udawać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się