Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość michlord
Napisano

Tą dziurę w szczence mógłbyś załatać bo na razie wygląda jakby to był speed, i jakbyś czasu na to nie miał. Ale mam nadzieję, że ci coś wyjdzie. Powiedz jaki soft (myślę, że max).

To "policzko" Hydralisk'a troche do góry podnieś.

Napisano

Michlord bankowo ze Max ;] dobra podniose i kolejny upd. narazie zrobilem ogolny model by moc w zbrushu dokonczyc

narazie moze nie przypominac hydry bo nie ma tych rak z nozycami ^^ dajcie mi na to weekend a postaram sie to jakos sklecic

hydralisk4dr2.jpg

Napisano

proboje zrobic jeden z trodnijeszych modeli ze starcfata rady mile widziane ^^

 

co do tematu to powodzenia, wbrew pozorom nie jest to taki prosty model

chyba że teksturą nadrobisz

Napisano

Jak dla mnie za mocny drop w detalu,użyj magicznej opcji smooth w niektórych miejscach :)

 

Widać że dodajesz detal na wysokim podziale i obrabiasz cały model ,nie stosujesz maskowania dlatego detal tak nierównomiernie się nakłada .

 

Ukrywając (maskując) elementy modelu na których w danej chwili nie pracujesz,będziesz miał większą kontrolę nad detalem.

Gość michlord
Napisano

Trochę ci ten potworek spuchł.

Napisano

W starcrafta gram dobre 7 lat wiec wydaje mi sie ze hydralisk powinien byc taki orbrzydliwy caly taki obslizgly wiec sprobowalme takie cos zrobic tam na zedjeciu hydralisk wyglada milutko i jest bardzo symatyczny hehe ^^ Postanowilem to zmienic nie wiadomo czy na dobre ;]

Napisano

ja proponuje jedz z nim do przodu .. ustaw ogólną bryłę , jak brushejesz go to tez nie na top detal tylko z grubsza , jak będzie cały stał to samo wyjdzie gdzie trzeba dodać detalu. Póki co jedz do przodu. Fajny koncept . :] w zasadzie prawie jak zazdroszczę :].

Napisano

postanowilem zaczac hyderke jeszce raz tym barazem postaram sie ograniczyc a nie tylko detalami sie bawic ;] bo jednak zgadzam sie z wami ze troceh przesadzilem z tym czyms ;]

Napisano

No chyba sam przyznasz ze bomba :)

miej na uwadze też ze textury zawsze mogą wszystko podbić artystycznie i modelarsko , albo skaszanić. Jeszcze jest czas na nie , ale chyba podążasz w dobrym kierunku.

Gość Raffaello
Napisano

widac ze nauczyłeś sie troche po pierwszym modelu hydralisk, zdecydowana poprawa, mam nadzieje ze reszta tez pojdzie w tym kierunku i nie przesadzisz z detalami, trzymaj tak dalej

pozro

Napisano

Dobre w tym modelu jest to że ciężko się dopatrzeć wszystkich szczegółów...chodzi mi o to że za czasów starcrafta grafika nie była na tyle rozbudowana żeby taki model był jednoznacznie określony!Twój bardzo dobrze sie rozwija IMO!Keep it up!:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności