Napisano 21 Marzec 200717 l proboje zrobic jeden z trodnijeszych modeli ze starcfata rady mile widziane ^^
Napisano 21 Marzec 200717 l Fajny obiekt ale naprawdę nie będzie to łatwe!Narazie mało..zyczę powodzenia!:)
Napisano 21 Marzec 200717 l Tą dziurę w szczence mógłbyś załatać bo na razie wygląda jakby to był speed, i jakbyś czasu na to nie miał. Ale mam nadzieję, że ci coś wyjdzie. Powiedz jaki soft (myślę, że max). To "policzko" Hydralisk'a troche do góry podnieś.
Napisano 22 Marzec 200717 l Autor Michlord bankowo ze Max ;] dobra podniose i kolejny upd. narazie zrobilem ogolny model by moc w zbrushu dokonczyc narazie moze nie przypominac hydry bo nie ma tych rak z nozycami ^^ dajcie mi na to weekend a postaram sie to jakos sklecic
Napisano 22 Marzec 200717 l proboje zrobic jeden z trodnijeszych modeli ze starcfata rady mile widziane ^^ co do tematu to powodzenia, wbrew pozorom nie jest to taki prosty model chyba że teksturą nadrobisz
Napisano 23 Marzec 200717 l za dużo napaprałeś, mało co przypomina hydraliska... trzymaj sie bardziej konceptu.
Napisano 24 Marzec 200717 l Jak dla mnie za mocny drop w detalu,użyj magicznej opcji smooth w niektórych miejscach :) Widać że dodajesz detal na wysokim podziale i obrabiasz cały model ,nie stosujesz maskowania dlatego detal tak nierównomiernie się nakłada . Ukrywając (maskując) elementy modelu na których w danej chwili nie pracujesz,będziesz miał większą kontrolę nad detalem.
Napisano 24 Marzec 200717 l Ta płetwa za glową nie jest w orginale chyba aż tak pofałdowana i wogle?Wydaje mi się że troche przesadziłeś ogólnie z tymi...detalami
Napisano 24 Marzec 200717 l Autor W starcrafta gram dobre 7 lat wiec wydaje mi sie ze hydralisk powinien byc taki orbrzydliwy caly taki obslizgly wiec sprobowalme takie cos zrobic tam na zedjeciu hydralisk wyglada milutko i jest bardzo symatyczny hehe ^^ Postanowilem to zmienic nie wiadomo czy na dobre ;]
Napisano 26 Marzec 200717 l ja proponuje jedz z nim do przodu .. ustaw ogólną bryłę , jak brushejesz go to tez nie na top detal tylko z grubsza , jak będzie cały stał to samo wyjdzie gdzie trzeba dodać detalu. Póki co jedz do przodu. Fajny koncept . :] w zasadzie prawie jak zazdroszczę :].
Napisano 27 Marzec 200717 l Autor postanowilem zaczac hyderke jeszce raz tym barazem postaram sie ograniczyc a nie tylko detalami sie bawic ;] bo jednak zgadzam sie z wami ze troceh przesadzilem z tym czyms ;]
Napisano 29 Marzec 200717 l No chyba sam przyznasz ze bomba :) miej na uwadze też ze textury zawsze mogą wszystko podbić artystycznie i modelarsko , albo skaszanić. Jeszcze jest czas na nie , ale chyba podążasz w dobrym kierunku.
Napisano 29 Marzec 200717 l ciekawe podejście do tego modelu. Jest o wiele bardziej masywny, niż hydralisk z animacji Blizzarda ale coś w nim jest :)
Napisano 29 Marzec 200717 l widac ze nauczyłeś sie troche po pierwszym modelu hydralisk, zdecydowana poprawa, mam nadzieje ze reszta tez pojdzie w tym kierunku i nie przesadzisz z detalami, trzymaj tak dalej pozro
Napisano 30 Marzec 200717 l Dobre w tym modelu jest to że ciężko się dopatrzeć wszystkich szczegółów...chodzi mi o to że za czasów starcrafta grafika nie była na tyle rozbudowana żeby taki model był jednoznacznie określony!Twój bardzo dobrze sie rozwija IMO!Keep it up!:)
Napisano 30 Marzec 200717 l Pracka idzie w dobrym kierunku..tylko ciekawy jestm jak będzie wyglądał z texturkami bo narazie jakoś tak metalowo wygląda ;P
Napisano 31 Marzec 200717 l Autor Dodalem raczki ^^ mam nadzieje ze ogolny model sie spodoba ^^ Macie jakis fajny tutorial robienie textur ??
Napisano 31 Marzec 200717 l Witam ! Bardzo ładnie od ogółu do szczegółu Bardzo mi się podoba Pozdrawiam Krzysiek
Napisano 31 Marzec 200717 l A te ostrza tam na tych łapkach to bardziej łukowate nie powinny byc? Jest coraz lepiej i naprawde ciekaw jestem efektu końcowego!Będzie jakaś scenka?
Napisano 31 Marzec 200717 l Autor hmm mysle jeszce marina dorobic i burze w tle ale niew iem czy to wyjdzie i nie wiem cyz mi komp wytrzyma ;]
Napisano 31 Marzec 200717 l Autor wpadlem na pomysl zrobci takie cos podobnego do gor przypominajace wulkany itp itd ze niby tak sobi mozna wyobrazic budynek do hydr mam nadzieje ze sie spodoba ;]
Napisano 31 Marzec 200717 l Witam Jak będziesz tak dużo polygonów miał to nawet nie licz na wyredendrowanie całej sceny z bohaterami przy 512 mb ram :) scena się mi bardzo podoba tylko zlikwiduj trochę siaty
Napisano 1 Kwiecień 200717 l ..::Krzysiek M::.. ma racje, ja uważam, że szczegóły są ważne ale trzeba się je nauczyć hmmm...udawać?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto