dlugasx Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 Czolem, nurtuje mnie pewien problem zwiazany z FG. Moze jest mi ktos w stanie wytlumaczyc jak mozna zredukowac poswiate, ktora tworzy final gather na materialach. Wszystkie materialy w scenie to Arch+Design. Scena jest oswietlona poprzez Mr Sun i Mr Sky plus logarytmiczna kontrola ekspozycji z opcja Exterior light. Prosze spojrzec na przyklady: Strasznie to psuje widok innych materialow zwlaszcza przy wizualizacjach exteriora gdy trawa daja strasznie zielona poswiate na budynku. Prosze o pomoc.
SWRSC Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 1. Modeluj w skali 2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz. 3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG.
dlugasx Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 1. Modeluj w skali 2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz. 3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG. Wszystkie modele to Arch+Design mentala. Znalazlem parametr. Fall off`em w Rendering/FG mozna to zrobic dobierajac odpowiednie wartosci. Dodatkowo Photon Basic w materialach pozwala odpowiednio dobrac kolor takze sprawa sie wyjasnila :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się