Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czolem,

 

nurtuje mnie pewien problem zwiazany z FG. Moze jest mi ktos w stanie wytlumaczyc jak mozna zredukowac poswiate, ktora tworzy final gather na materialach. Wszystkie materialy w scenie to Arch+Design. Scena jest oswietlona poprzez Mr Sun i Mr Sky plus logarytmiczna kontrola ekspozycji z opcja Exterior light.

 

Prosze spojrzec na przyklady:

 

yellowfloorzu2.jpg

redfloortm7.jpg

greenfloorzo7.jpg

 

 

Strasznie to psuje widok innych materialow zwlaszcza przy wizualizacjach exteriora gdy trawa daja strasznie zielona poswiate na budynku.

Prosze o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Modeluj w skali

2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz.

3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG.

Napisano
1. Modeluj w skali

2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz.

3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG.

 

Wszystkie modele to Arch+Design mentala. Znalazlem parametr. Fall off`em w Rendering/FG mozna to zrobic dobierajac odpowiednie wartosci.

 

Dodatkowo Photon Basic w materialach pozwala odpowiednio dobrac kolor takze sprawa sie wyjasnila :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności