dlugasx Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Czolem, nurtuje mnie pewien problem zwiazany z FG. Moze jest mi ktos w stanie wytlumaczyc jak mozna zredukowac poswiate, ktora tworzy final gather na materialach. Wszystkie materialy w scenie to Arch+Design. Scena jest oswietlona poprzez Mr Sun i Mr Sky plus logarytmiczna kontrola ekspozycji z opcja Exterior light. Prosze spojrzec na przyklady: Strasznie to psuje widok innych materialow zwlaszcza przy wizualizacjach exteriora gdy trawa daja strasznie zielona poswiate na budynku. Prosze o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 1. Modeluj w skali 2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz. 3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dlugasx Posted March 22, 2007 Author Share Posted March 22, 2007 1. Modeluj w skali 2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz. 3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG. Wszystkie modele to Arch+Design mentala. Znalazlem parametr. Fall off`em w Rendering/FG mozna to zrobic dobierajac odpowiednie wartosci. Dodatkowo Photon Basic w materialach pozwala odpowiednio dobrac kolor takze sprawa sie wyjasnila :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now