Jump to content

FG - poswiata


dlugasx

Recommended Posts

Czolem,

 

nurtuje mnie pewien problem zwiazany z FG. Moze jest mi ktos w stanie wytlumaczyc jak mozna zredukowac poswiate, ktora tworzy final gather na materialach. Wszystkie materialy w scenie to Arch+Design. Scena jest oswietlona poprzez Mr Sun i Mr Sky plus logarytmiczna kontrola ekspozycji z opcja Exterior light.

 

Prosze spojrzec na przyklady:

 

yellowfloorzu2.jpg

redfloortm7.jpg

greenfloorzo7.jpg

 

 

Strasznie to psuje widok innych materialow zwlaszcza przy wizualizacjach exteriora gdy trawa daja strasznie zielona poswiate na budynku.

Prosze o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1. Modeluj w skali

2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz.

3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG.

Link to comment
Share on other sites

1. Modeluj w skali

2. W FG możesz zmniejszyć intensywność jego działania - multiplier chyba. Poszperaj w jego ustawieniach, napewno coś takiego znajdziesz.

3. Czy materiał podłoża też jest mentalowski? Bo jeśli nie, tylko zwykły to dodatkowo to tez podtęguje oddziaływanie FG.

 

Wszystkie modele to Arch+Design mentala. Znalazlem parametr. Fall off`em w Rendering/FG mozna to zrobic dobierajac odpowiednie wartosci.

 

Dodatkowo Photon Basic w materialach pozwala odpowiednio dobrac kolor takze sprawa sie wyjasnila :).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy