Skocz do zawartości

napisy na szkle - max9


Najtmyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ja to robie następującą metodą. zaznaczam fragment modelu gdzie ma byc napis. daje detach jako klon i na to teksture z kanalem alpha. jesli chodzi o uwypuklenie to podobnie z tym ze używasz tak jak pisze mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke zbyt doslownie chlopaki, no ale moglem sie bardziej rozpisac. chodzi o o byle jaki napis/rysunek na szklanej powierzchni. Moze jakis tutorial gdzies jest na ten temat. Jestem zielony w maxie i vrayu na razie wiec prosze o pomoc. Przygarnij nooba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blend? ale to raczej musi byc wypukly napis, bo jesli sie nie myle to na coca-coli jest wlasnie wypukly.

 

A kto Ci broni zrobić bumpa lub displacementa na blendzie? Tym bardziej że mając maske tylko ją blurujesz i masz bump/displ mape.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo dzięki wielki miszczu :P a powiedz mi jeszcze ktos, jest gdzies w necie lub na jakiejs płycie opis działania wszystkich map i wogle calego edytoru materiałów? Mam słabiutki sprzęt wiec samodzielne testownie zajmie mi duzo czasu a chcialbym poznac wszystkie funkcje edytora materialow.

 

btw material na masce dziala tak ze biały kolor jest przezroczysty a czarny nie, dobrze rozumiem? Pozdrawiam, nightmare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'Mask' to textura, obrazek. 'Material 2' to material na ktorym bedzie textura, obrazek, a 'Material 1' to (w tym wypadku co podalem linka kolor mask'i,) czyli czarny.

 

btw material na masce dziala tak ze biały kolor jest przezroczysty a czarny nie, dobrze rozumiem?

Tak, bialy jest przezroczysty, a kazdy inny nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach