vinc Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Był topiq o zmniejszeniu czasu renderowania...wiadomo ustawienia okroić najprościej, ale jak chce zrobić scenę z dużą ilością elementów...np.drzewek...to mi kompa nie starczy żeby to wyrenderować...jak zrobić, żeby mi to wyrenderowało...słyszałem o wpisywaniu skryptow...itp, czy to prawda i czy robiliście takie coś?...;]
arev Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Skorzystaj z Vray Proxy. Nie powiem ci dokładnie jak, ale możesz sam znaleźć tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/vrayproxy_params.htm
vinc Napisano 7 Kwiecień 2007 Autor Napisano 7 Kwiecień 2007 Przeczytałem spróbowałem...i nie działa...po wrzuceniu pliku mesha do maxa i renderowaniu go nie ma on żadnych nadanych textur i materiałów, i wszystko ma jednolity kolor...jakiśam nadany przez maxa...gdzie błąd...;/
pecet Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 zaznacz "Automatically create proxies" jak eksportujesz
arev Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 Tworząc Vray Proxy musisz sobie przygotować jeden materiał Multi/Sub-object na cały element. Robisz to oczywiście wcześniej, nadając odpowiednie ID odpowiednim elementom, albo po prostu attatchując (ło kuźwa, niezłe) je i wybierając opcję dopasowania materiału do ID - wtedy materiał ściągasz za pomocą kapilary. Po importowaniu takiego mesha jako proxy rzucasz na niego ten materiał multi i jest git. Sam wyrenderowałem w ten sposób zestaw drzew ok. 4 mln poly. Wiem, że to nic dla Vray proxy, ale przy moim aktualnym 1GB RAMu za cholerę nie poszłoby inaczej. Tak dla przykładu: http://www.josephkosinski.com/main.html
arch515 Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 Najlepiej to napisać gotowy przepis, …co nie..:) Posiedź trochę i podumaj..Podpowiem ci tyle ze pierw zrób porządek ze swoim systemem!!! I zapraszam na 64bity.Bo na 32 to szkoda nerwów..No i jakieś przyzwoite ramy by ci się przydały, no, ale pierw zacznij od systemu ( P O R Z A D K U) pozdrawiam.Twój kochany kolega.:)
vinc Napisano 8 Kwiecień 2007 Autor Napisano 8 Kwiecień 2007 No no Ziom...siedze i walcze...hehe...bedzie system, będzie i porządek...hehe, a narazie śmiga...;]...pozdro i dzięki za pomoc wszystkim, dam znać do wymodze ;]
tadzio Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 a oprocz proxy mozesz zawsze renderowac warstwami i monotowac w psp. jest to co prawda troche wiecej pracy, ale mniejsze obciazenie dla kompa i wiesza pewnosc ze Ci sie nie zwiesi po 6h renderingu ;) pozdr.
vinc Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 Hehe i udało się, tak mi sie wydaje pzynajmniej. wrzuciłem w scenke 10 drzewek, jedno ma normalnie 26 MB, po zamianie na proxy całość ważyła 176 KB, render trwał 15 minut, wyłączone AA i GI, dorzucam render, taki brzydki i przykładowy, czy to wogóle działa....cgyba działa...dzięki za porady...;]
xsaw Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 jesteście moimi bogami :p już miałem samobójstwo popełniać przez te drzewa :D (tyle co mi to nerwów zjadło) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się