maverick sheep Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 http://www.sayansi.com/modules.php?name=News&file=article&sid=36
mirach Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 Szkło – amorficzna ciecz przechłodzona. Najpowszechniejsze szkło to materiał otrzymywany w wyniku stopienia tlenku krzemu (krzemionka, SiO2) z różnymi dodatkami, a następnie szybkiego ochłodzenia tak, aby nie doszło do pełnej krystalizacji krzemionki, lecz aby w strukturze pozostało jak najwięcej fazy amorficznej. Edit: źródła mavericka wydają się być bardziej fachowe...
BARTUS000 Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 mysle ze wecie o co mi chodzi(napisałem to w miejscu gdzie można otrzymać pomoc do programu Maya), potrzebny jest mi materiał szkła do auta. ale naprawdę dzięki za zaangażowanie i chęć pomocy:D
mirach Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 a google wyłączyli? http://www.google.pl/search?hl=pl&q=maya+glass+tutorial&btnG=Szukaj+w+Google&lr=
BARTUS000 Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 mirach naprawde dobry pomysł piotrek tez dobry(ale sprawdze jutro bo do szkoły jutro trzeba)
ca mel Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 Mentalowski shader dielectric. Mentalowy dielectric robi ladne szklo spod palca ale ma swoje wady - o ile pamietam nie tworzy ladnej kaustyki jesli zrobimy np dwa szklane obiekty. Druga wada - nie zrobi nam przezroczystosci na alphie obrazka, choc alpha nie dla kazdego ma znaczenie. Ja polecam zwyklego mayowego blinn'a z malym odbiciem i przezroczystoscia polaczonymi z facing ratio oswietlonego mapa hdr. Wychodzi naprawde ladny efekt. Pozdr.
BARTUS000 Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 chciałem uzyskac taki efekt http://www.dmmultimedia.com/3dtips_04b.htm to jakiego shadera radzilibyscie uzyc bo(odpowiednika lens material[jak w tym tutorial]) bo probuje i tak mi nie chce wyjsc
BARTUS000 Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 albo cos takiego, bo jak to zrobic to juz kompletni nie wiem
Rascal Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Material to nie wszystko liczy sie jego otoczenie i jak z nim wchodzi w interakcje.
happy-angel Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 Mentalowy dielectric robi ladne szklo spod palca ale ma swoje wady - o ile pamietam nie tworzy ladnej kaustyki jesli zrobimy np dwa szklane obiekty. Druga wada - nie zrobi nam przezroczystosci na alphie obrazka, choc alpha nie dla kazdego ma znaczenie. Ja polecam zwyklego mayowego blinn'a z malym odbiciem i przezroczystoscia polaczonymi z facing ratio oswietlonego mapa hdr. Wychodzi naprawde ladny efekt. Pozdr. Kiedys probowalem taka metoda robic szklo ale nie wychodzila mi tym sposobem kaustyka. Jak mam zrobic photon shader?
ca mel Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Kiedys probowalem taka metoda robic szklo ale nie wychodzila mi tym sposobem kaustyka. Jak mam zrobic photon shader? Ale zaden photon shader nie jest tu potrzebny. Zwykly blinn reaguje bez problemu na fotony z dodatkowego swiatla. Prosty przyklad jest w zalaczniku ;/
BARTUS000 Napisano 12 Kwiecień 2007 Autor Napisano 12 Kwiecień 2007 nie chce zakładać nowego wątku więc zgłosze moj problem tutaj gdy chce renderowac scene to wyskakuje taki error "LINK 0.0 error 191007: cannot load D:/Program Files/Autodesk/Maya8.5/mentalray/lib/mi_openexr.dll, Nie można odnaleźć określonego modułu." i pokazuje sie szare tło a nie zrenderowana scena help me plz
BARTUS000 Napisano 13 Kwiecień 2007 Autor Napisano 13 Kwiecień 2007 moze to głupie ale po kazdym włączeniu maya musze po porzestawiac w opcjach renderowania mentalray diagnostics i potem wyłączyc diagnostics, i potem juz mozna renderowac za pomocą mentala. troche to uciążliwe ale co zrobic:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się