BARTUS000 Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 mam takie, pytanko jak zrobic szkło? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick sheep Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 http://www.sayansi.com/modules.php?name=News&file=article&sid=36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Szkło – amorficzna ciecz przechłodzona. Najpowszechniejsze szkło to materiał otrzymywany w wyniku stopienia tlenku krzemu (krzemionka, SiO2) z różnymi dodatkami, a następnie szybkiego ochłodzenia tak, aby nie doszło do pełnej krystalizacji krzemionki, lecz aby w strukturze pozostało jak najwięcej fazy amorficznej. Edit: źródła mavericka wydają się być bardziej fachowe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 3, 2007 Author Share Posted April 3, 2007 mysle ze wecie o co mi chodzi(napisałem to w miejscu gdzie można otrzymać pomoc do programu Maya), potrzebny jest mi materiał szkła do auta. ale naprawdę dzięki za zaangażowanie i chęć pomocy:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 a google wyłączyli? http://www.google.pl/search?hl=pl&q=maya+glass+tutorial&btnG=Szukaj+w+Google&lr= Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Mentalowski shader dielectric. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 3, 2007 Author Share Posted April 3, 2007 mirach naprawde dobry pomysł piotrek tez dobry(ale sprawdze jutro bo do szkoły jutro trzeba) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Mentalowski shader dielectric. Mentalowy dielectric robi ladne szklo spod palca ale ma swoje wady - o ile pamietam nie tworzy ladnej kaustyki jesli zrobimy np dwa szklane obiekty. Druga wada - nie zrobi nam przezroczystosci na alphie obrazka, choc alpha nie dla kazdego ma znaczenie. Ja polecam zwyklego mayowego blinn'a z malym odbiciem i przezroczystoscia polaczonymi z facing ratio oswietlonego mapa hdr. Wychodzi naprawde ladny efekt. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 chciałem uzyskac taki efekt http://www.dmmultimedia.com/3dtips_04b.htm to jakiego shadera radzilibyscie uzyc bo(odpowiednika lens material[jak w tym tutorial]) bo probuje i tak mi nie chce wyjsc Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 albo cos takiego, bo jak to zrobic to juz kompletni nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rascal Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Material to nie wszystko liczy sie jego otoczenie i jak z nim wchodzi w interakcje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
happy-angel Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Mentalowy dielectric robi ladne szklo spod palca ale ma swoje wady - o ile pamietam nie tworzy ladnej kaustyki jesli zrobimy np dwa szklane obiekty. Druga wada - nie zrobi nam przezroczystosci na alphie obrazka, choc alpha nie dla kazdego ma znaczenie. Ja polecam zwyklego mayowego blinn'a z malym odbiciem i przezroczystoscia polaczonymi z facing ratio oswietlonego mapa hdr. Wychodzi naprawde ladny efekt. Pozdr. Kiedys probowalem taka metoda robic szklo ale nie wychodzila mi tym sposobem kaustyka. Jak mam zrobic photon shader? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Kiedys probowalem taka metoda robic szklo ale nie wychodzila mi tym sposobem kaustyka. Jak mam zrobic photon shader? Ale zaden photon shader nie jest tu potrzebny. Zwykly blinn reaguje bez problemu na fotony z dodatkowego swiatla. Prosty przyklad jest w zalaczniku ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 nie chce zakładać nowego wątku więc zgłosze moj problem tutaj gdy chce renderowac scene to wyskakuje taki error "LINK 0.0 error 191007: cannot load D:/Program Files/Autodesk/Maya8.5/mentalray/lib/mi_openexr.dll, Nie można odnaleźć określonego modułu." i pokazuje sie szare tło a nie zrenderowana scena help me plz Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 13, 2007 Author Share Posted April 13, 2007 ok juz naprawiłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARTUS000 Posted April 13, 2007 Author Share Posted April 13, 2007 moze to głupie ale po kazdym włączeniu maya musze po porzestawiac w opcjach renderowania mentalray diagnostics i potem wyłączyc diagnostics, i potem juz mozna renderowac za pomocą mentala. troche to uciążliwe ale co zrobic:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now