Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkło – amorficzna ciecz przechłodzona. Najpowszechniejsze szkło to materiał otrzymywany w wyniku stopienia tlenku krzemu (krzemionka, SiO2) z różnymi dodatkami, a następnie szybkiego ochłodzenia tak, aby nie doszło do pełnej krystalizacji krzemionki, lecz aby w strukturze pozostało jak najwięcej fazy amorficznej.

 

Edit: źródła mavericka wydają się być bardziej fachowe...

Napisano
  • Autor

mysle ze wecie o co mi chodzi(napisałem to w miejscu gdzie można otrzymać pomoc do programu Maya), potrzebny jest mi materiał szkła do auta.

ale naprawdę dzięki za zaangażowanie i chęć pomocy:D

Napisano
  • Autor

mirach naprawde dobry pomysł

piotrek tez dobry(ale sprawdze jutro bo do szkoły jutro trzeba)

Napisano
Mentalowski shader dielectric.

 

Mentalowy dielectric robi ladne szklo spod palca

ale ma swoje wady - o ile pamietam nie tworzy ladnej kaustyki jesli zrobimy

np dwa szklane obiekty. Druga wada - nie zrobi nam przezroczystosci na

alphie obrazka, choc alpha nie dla kazdego ma znaczenie.

 

Ja polecam zwyklego mayowego blinn'a z malym odbiciem i przezroczystoscia

polaczonymi z facing ratio oswietlonego mapa hdr.

Wychodzi naprawde ladny efekt.

Pozdr.

Napisano

Material to nie wszystko liczy sie jego otoczenie i jak z nim wchodzi w interakcje.

Napisano
Mentalowy dielectric robi ladne szklo spod palca

ale ma swoje wady - o ile pamietam nie tworzy ladnej kaustyki jesli zrobimy

np dwa szklane obiekty. Druga wada - nie zrobi nam przezroczystosci na

alphie obrazka, choc alpha nie dla kazdego ma znaczenie.

 

Ja polecam zwyklego mayowego blinn'a z malym odbiciem i przezroczystoscia

polaczonymi z facing ratio oswietlonego mapa hdr.

Wychodzi naprawde ladny efekt.

Pozdr.

 

Kiedys probowalem taka metoda robic szklo ale nie wychodzila mi tym sposobem kaustyka. Jak mam zrobic photon shader?

Napisano
Kiedys probowalem taka metoda robic szklo ale nie wychodzila mi tym sposobem kaustyka. Jak mam zrobic photon shader?

 

Ale zaden photon shader nie jest tu potrzebny. Zwykly blinn reaguje bez problemu na fotony z dodatkowego swiatla.

Prosty przyklad jest w zalaczniku ;/

Napisano
  • Autor

nie chce zakładać nowego wątku więc zgłosze moj problem tutaj

gdy chce renderowac scene to wyskakuje taki error

"LINK 0.0 error 191007: cannot load D:/Program Files/Autodesk/Maya8.5/mentalray/lib/mi_openexr.dll, Nie można odnaleźć określonego modułu."

i pokazuje sie szare tło a nie zrenderowana scena

help me plz

Napisano
  • Autor

moze to głupie ale po kazdym włączeniu maya musze po porzestawiac w opcjach renderowania mentalray diagnostics i potem wyłączyc diagnostics, i potem juz mozna renderowac za pomocą mentala. troche to uciążliwe ale co zrobic:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.