karolw Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 zaczynam modelować za pomocą edit poly, bo surface itp jest podobno przestarzały... mam problem z nałozenim tekstur na moja siatkę. po uzyciu normal na niektorych facach powstaja czarne dziury kiedy uzywam materiału arch&desig mogę zatkać dziury materiałem standard 2 saided... 1. gdze popełniam bład w modelowanu? 2. czy arch &design moze być dwustronny?
tadzio Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 a nie przyszlo Ci do glowy z skoro z normalnym materialem sa dziory, a z 2fsided nie, to znaczy ze masz poodwracane facey? ;) musisz je znow odwrocic na swoje miejsce (normal mod.). pozdr.
karolw Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 chyba nie wyraziłem się jasno. uwaglendniam modyfikator normal, wszystko jest poodwacane na dobrą stronę. w momecie gdy w miejscu czarnych dziur odwróce faca to zrobi sie przeżroczysty....
biglebowsky Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 Normal ci wyraca wszystko jak leci, nie porzadkuje ich. Nieodwrocone masz tylko te czarne poligony, wiec wyselekcjonuj je i flipnij.
Hynol Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 Normal nie odwraca jak leci. Tam jest taka piękna funkcja unify normals, która odwraca na jedną stronę.
karolw Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 flip jest chyba ok bo nawet jednostronny materiał mentala czarne dziury pojawiaja sie gdy daje mateiał z mapą...
biglebowsky Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 ales uparty.Flipnij poprostu te czarne poligony.
Vorek Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 normal normalem, ale to to wygląda jakbyś miał ponakładane na siebie polygony, zobacz czy nie masz żadnych poly które nakładają się na siebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się