Skocz do zawartości

edit poly- tekstura mentale


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zaczynam modelować za pomocą edit poly, bo surface itp jest podobno przestarzały...

mam problem z nałozenim tekstur na moja siatkę. po uzyciu normal na niektorych facach powstaja czarne dziury kiedy uzywam materiału arch&desig mogę zatkać dziury materiałem standard 2 saided...

1. gdze popełniam bład w modelowanu?

2. czy arch &design moze być dwustronny?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie przyszlo Ci do glowy z skoro z normalnym materialem sa dziory, a z 2fsided nie, to znaczy ze masz poodwracane facey? ;)

musisz je znow odwrocic na swoje miejsce (normal mod.).

pozdr.

Napisano

chyba nie wyraziłem się jasno.

uwaglendniam modyfikator normal, wszystko jest poodwacane na dobrą stronę.

w momecie gdy w miejscu czarnych dziur odwróce faca to zrobi sie przeżroczysty....

Napisano

normal normalem, ale to to wygląda jakbyś miał ponakładane na siebie polygony, zobacz czy nie masz żadnych poly które nakładają się na siebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności