Napisano 8 Kwiecień 200718 l zaczynam modelować za pomocą edit poly, bo surface itp jest podobno przestarzały... mam problem z nałozenim tekstur na moja siatkę. po uzyciu normal na niektorych facach powstaja czarne dziury kiedy uzywam materiału arch&desig mogę zatkać dziury materiałem standard 2 saided... 1. gdze popełniam bład w modelowanu? 2. czy arch &design moze być dwustronny?
Napisano 8 Kwiecień 200718 l a nie przyszlo Ci do glowy z skoro z normalnym materialem sa dziory, a z 2fsided nie, to znaczy ze masz poodwracane facey? ;) musisz je znow odwrocic na swoje miejsce (normal mod.). pozdr.
Napisano 9 Kwiecień 200718 l Autor chyba nie wyraziłem się jasno. uwaglendniam modyfikator normal, wszystko jest poodwacane na dobrą stronę. w momecie gdy w miejscu czarnych dziur odwróce faca to zrobi sie przeżroczysty....
Napisano 9 Kwiecień 200718 l Normal ci wyraca wszystko jak leci, nie porzadkuje ich. Nieodwrocone masz tylko te czarne poligony, wiec wyselekcjonuj je i flipnij.
Napisano 9 Kwiecień 200718 l Normal nie odwraca jak leci. Tam jest taka piękna funkcja unify normals, która odwraca na jedną stronę.
Napisano 9 Kwiecień 200718 l Autor flip jest chyba ok bo nawet jednostronny materiał mentala czarne dziury pojawiaja sie gdy daje mateiał z mapą...
Napisano 9 Kwiecień 200718 l normal normalem, ale to to wygląda jakbyś miał ponakładane na siebie polygony, zobacz czy nie masz żadnych poly które nakładają się na siebie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto