Napisano 12 Kwiecień 200717 l witam.stacja bp wersja druga.kiedys juz zapodalem pierwsza wersje ale nie moge jej znalezc to zalozylem nowy watek.napiszcie czy nie jest za ciemno.u mnie jest ok ale co monitor to inaczej.pozdr.
Napisano 12 Kwiecień 200717 l Bardzo mi sie podoba kolorystyka ! Po za tym ze na kadrze z gory nie ma ludzi, szczegolnie przy otwartych drzwiach to sie czuje i na drugim renderze ta para przy furce jest za duza to ja nie mam wiekszych uwag. :] [to blysniecie od napisu bp mnie wkurza na drugim] Well done ! ------edit------- ciekawi mnie efekt takiej specyficznej "ostrosci+ziarno" niezbyt jasno sie wyrazam ale podobny efekt maja niektore prace ma+, jak to nie tajemnica to napisz pare slow o postprodukcji czy renderze :] Pozdrawiam
Napisano 12 Kwiecień 200717 l Bardzo fajne:) Fajny klimat nocy uchwycony. ciekawi mnie efekt takiej specyficznej "ostrosci+ziarno" niezbyt jasno sie wyrazam ale podobny efekt maja niektore prace ma+, jak to nie tajemnica to napisz pare slow o postprodukcji czy renderze :] Renderowane na QMC, albo niskich ustawieniach rQMC a potem Filter>Sharpen w photoshopie?
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Autor Po za tym ze na kadrze z gory nie ma ludzi, Well done ! ------edit------- ciekawi mnie efekt takiej specyficznej "ostrosci+ziarno" niezbyt jasno sie wyrazam ale podobny efekt maja niektore prace ma+, jak to nie tajemnica to napisz pare slow o postprodukcji czy renderze :] Pozdrawiam nie mam ludziokow z gory. renderowane light+irr, ziarno sie pojawilo w skutek wyostrzania w photopaincie co niestety dalo efekt renderu gorszej jakosci mimo 1-4 wygladzania krawedzi tak wyglada czysty render. MaGuu->qmc na niskich daje ziarno chyba tylko w cieniach?
Napisano 24 Kwiecień 200717 l tak z ciekawosci ile sie to renderowalo? jak dla mnie prywatnie to postacie wklejane w 2d zawsze zwalaja cala prace. Tak wiadomo na co patrzec (bez ludzi) , a jak się wklei kobitke , to ona zawraca całą uwagę podobnie zresztą jak w życiu. praca na 5. pozdrawiam
Napisano 24 Kwiecień 200717 l Autor render szedl jakies 15 godz.glownie przez to glossy. ludziki w wizkach arch to niemal obowiazek:)...takie modelowane w 3d srednio wychodza i duzo z nimi zachodu.mapki sa szybkie i przyjemne.
Napisano 24 Kwiecień 200717 l Ja bym chyba tak mocno nie pozbawiał koloru tego renderu. To wyostrzenie ktore stworzylo ziarno i to wyszarzenie chyba nie wpłyneło na plus. Taki kamuflaż plastyczny ;)
Napisano 31 Maj 200717 l Zgaduję: Volume light, trochę za mocne. Poprawiłbym to, co w stacjach najważniejsze - dystrybutory (chociaż jakieś etykietki nałóż)
Napisano 1 Styczeń 200817 l Mogę spytać tak z ciekawości, w jaki sposób zrobiłeś te wirujące szczotki w myjni ? To cylindry z mapami foto szczotek, czy jakoś inaczej ?
Napisano 3 Styczeń 200817 l Autor Mogę spytać tak z ciekawości, w jaki sposób zrobiłeś te wirujące szczotki w myjni ? To cylindry z mapami foto szczotek, czy jakoś inaczej ? cylindry z mapami. troche powyginane recznie albo noisem(niepamietam juz) i z displace. lasery to volume light:)
Napisano 3 Styczeń 200817 l Ogólnie ładnie, podobają mi się stonowane kolory. Lasery kwestią gustu, ja bym chyba nie robił. Trochę mi nie pasują "amerykańskie" tiry w tle. Chyba że stacja za oceanem :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto