Andree Napisano 13 Listopad 2003 Autor Napisano 13 Listopad 2003 Musze cos zrobic z drzwiami bo za nowe sa :D
soshka.cg Napisano 13 Listopad 2003 Napisano 13 Listopad 2003 No narazie zadużo nie można powiedzieć to okienko może zlekka za wysoko. powodzenia :D
javor Napisano 13 Listopad 2003 Napisano 13 Listopad 2003 ja jakoś ani w drzwiach ani w oknie nie widze futryny przez co jakoś dziwnie wglądają
Andree Napisano 13 Listopad 2003 Autor Napisano 13 Listopad 2003 w drzwiach jest(tylko nie widac bo cien pada no i kolor jest ten sam) a w oknie jeszcze nie zrobilem :)
Andree Napisano 14 Listopad 2003 Autor Napisano 14 Listopad 2003 troszke wiecej :) ten \"parapet\" pod lukeim jeszcze nie zrobiony,taka prowizorka tylko :)
jedi-killer Napisano 14 Listopad 2003 Napisano 14 Listopad 2003 zapowiada sie nawet ok ale proponuje zrobic podloze troche poniszczone nie ruwne jak te schody. Odpadajoncy tynk ze sciony 1 czesc okna wiszoncom tak prawie urwanom to dodalo by uroku temu :)
Andree Napisano 14 Listopad 2003 Autor Napisano 14 Listopad 2003 okiennicao jest naderwana,tylko ze bedzie podtrzymywana przez haczyk :> a reszta dojdzie w trakcie roboty,na razie robie obiekty glowne,podloze i sciane zostawie na koniec :> dzieki za komenty :)
Marcin_ps Napisano 16 Listopad 2003 Napisano 16 Listopad 2003 a te drzwi to bumpik czy sam grawerowales :P ??
Kuciel Napisano 16 Listopad 2003 Napisano 16 Listopad 2003 hmm.. zapowiada sie naprawde niezle, mam nadzieje ze nie skaszani ci sie podrodze :D
klower Napisano 16 Listopad 2003 Napisano 16 Listopad 2003 wyglada ok. ciekawe jak poradzisz sobie z texturkami i oswietleniem. Pamietej, ze w takiej pracy duza role odgrywa ilosc i jakosc szczegolow.
Andree Napisano 16 Listopad 2003 Autor Napisano 16 Listopad 2003 @Marcin_ps taa...sindbad ten luk jakos tak wyszeld :P a drzwi sam robilem :> @Kuciel nom...ja tez :) @Klower Szczegolow bedzie tak srednio(bo taka scenka),ale jeszcze zobacze ;) Dzieki za komentarze.
Andree Napisano 17 Listopad 2003 Autor Napisano 17 Listopad 2003 ide dalej :) sciana troche nie taka ,ale to tekstura zakryje :P
wiggles Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 nie podoba mi sie to cos nad drzwiami - nie wiem co to wogole jest :)
Bobby_digital Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 zaczyna sie robic bardzo ciekawe :)
Andree Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 dzieki ,a tu dalsza robota :) PS.dalej nie wiem co zrobic z ta sciana,nie mam pomyslu,moze cos poddacie(czesc nad drzwiami)? [piwo]
wiggles Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 proponuje zrobic odpadajacy tynk na scianie i pod tym tynkiem cegly widoczne zeby byly
Andree Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 nad tynkiem pomysle:) tylko nie wiem czy zrobie go tekstura czy modelingiem :>
Pierzak Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 podoba mi sie. Jestem ciekaw jak to bedzie wygladalo z teksturkami. Jakiego rendera i programu używasz?
Andree Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 Na teksturki to pewnie bedzie trzeba poczekac ,bo chce sie nauczyc unwrap UVW na tej scenie :)
Andree Napisano 26 Listopad 2003 Autor Napisano 26 Listopad 2003 to juz chyba koniec modelowania,czas na tekturki :>
saygon Napisano 26 Listopad 2003 Napisano 26 Listopad 2003 ladnie zrobione dokładne, zapowoada sie ciekawa pracka.
Andree Napisano 26 Listopad 2003 Autor Napisano 26 Listopad 2003 Dzieki :) zaczne teraz teksturowanie,ale malo czasu strasznie mam wiec nie wiem dokladnie kiedy jakis update :)
Marcin_ps Napisano 27 Listopad 2003 Napisano 27 Listopad 2003 jak dlamnie to ta rynna nie pasuje moglbys ja urwac w ktoryms momencie albo powyginac ....
Andree Napisano 28 Listopad 2003 Autor Napisano 28 Listopad 2003 dalej modeluje :P nie mam narazie czasu na teksturowanie,wiec robie jakies detaliki :)
javor Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 no ładnie :) jak dla mnie to ten kolor troche nie pasuje (zbyt jaskrawy) ale to tylko moje zdanie. wydaje mi się też że powineneś zagęścić mape bump mappingu.
Marcin_ps Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 to wiadro takie przerdzewiale a zandj dziury :P wogole to narazie wyglada jak z drewna moze jakies odbicia lekkie a co do sciany to hmm za ladna odrapania itp by sie przydaly
Andree Napisano 19 Grudzień 2003 Autor Napisano 19 Grudzień 2003 no wiadro zardzewiale, a dziur nie musi miec :p odbicia pewnie jakies sa,tylko ze nie widac bo tu jest sam skylight :) a sciane zrobilem juz inna(znacyz teksture :D )
@seba@ Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 Mam pytanie odnosnie tej tekstury, wyszedl ci bardzo fajny tynk. Wiem ze nalezy pomieszac dwie textury. Tylko jak potem to zmapowac aby odrapania byly w konkretnych miejscach. Sa moze jakies tuturiale na ten temat? Ps. Pracka zapowiadz sie fajnie
Christian Noir Stein Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 seba - jest wiele sposobów. Np. jednym z nich jest wyrenderowanie CAŁEJ ściany i rysowanie po niej w programie do 2D, później U-MAP -> PLANAR + powiększenie maski by pasowało do ściany. Proste i efektowne. Co do pracy -> dodałbym zacieki POD oknem oraz na obrzeżach framugi drzwi. A ha i jaka to pora roku będzie? Bo jeżeli jesień to można dodać opadające liście. Wiosna -> subtelny deszczyk + kałuże na schodach. Itp. to doda więcej życia scenie.
Mateusz Napisano 20 Grudzień 2003 Napisano 20 Grudzień 2003 zapowiada się ciekawie... ale: 1. drzwi zupelnie mi niepasuja... 2. sciana moglaby byc troszke podmodelowana (uszczerbki na framugach itp.) 3. wiaderko, skoro ma taka teksturke, można by troszke powyginac i jakis dziur dodac... no i mapke refleksów koniecznie. Pozdrawiam i czekam na updaty...
Myszek Napisano 20 Grudzień 2003 Napisano 20 Grudzień 2003 praca troche dziwna, drzwi i ta lamka wskazuja na sredniowecze albo cos podobnego a tu nagle jest skrzynka z kablem, praca nie trzyma swojego klimatu i nie wiadomo wlasciwie na czym trzeba sie skoncentrowac :(
Andree Napisano 20 Grudzień 2003 Autor Napisano 20 Grudzień 2003 drzwi poprawie,bo tez mi nie pasowaly ,tylko nie chcialo mi sie ich narazie zmieniac :P dzieki wszystkim za komenty :)
Andree Napisano 20 Grudzień 2003 Autor Napisano 20 Grudzień 2003 aha i jeszcze mam pytanie jak sie robi mapki refleksow? jakies zasady i co trzeba zrobic?domyslam sie ze pewnie teksture przerobic ,ale jak to ma wygladac ??
saygon Napisano 22 Grudzień 2003 Napisano 22 Grudzień 2003 u schody zdeydowanie do poprawy, matewrial zdecydowanie. dodaj moze barierke bo strasznie pust sie tam zrobilo. ale material kubla juz ladnie sie prezentuje a jesxcze lepiej okiennicy. dodaj moze jakies zacieki w okolichach zawiasów od samru i rdzy itp.
Andree Napisano 22 Grudzień 2003 Autor Napisano 22 Grudzień 2003 nom te schody :/ dzieki za komenty :)
Andree Napisano 22 Grudzień 2003 Autor Napisano 22 Grudzień 2003 ktory kolor lepszy? brazowy czy zielony?czy moze oba moga byc ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się