Napisano 13 Listopad 200321 l No narazie zadużo nie można powiedzieć to okienko może zlekka za wysoko. powodzenia :D
Napisano 13 Listopad 200321 l ja jakoś ani w drzwiach ani w oknie nie widze futryny przez co jakoś dziwnie wglądają
Napisano 13 Listopad 200321 l Autor w drzwiach jest(tylko nie widac bo cien pada no i kolor jest ten sam) a w oknie jeszcze nie zrobilem :)
Napisano 14 Listopad 200321 l Autor troszke wiecej :) ten \"parapet\" pod lukeim jeszcze nie zrobiony,taka prowizorka tylko :)
Napisano 14 Listopad 200321 l zapowiada sie nawet ok ale proponuje zrobic podloze troche poniszczone nie ruwne jak te schody. Odpadajoncy tynk ze sciony 1 czesc okna wiszoncom tak prawie urwanom to dodalo by uroku temu :)
Napisano 14 Listopad 200321 l Autor okiennicao jest naderwana,tylko ze bedzie podtrzymywana przez haczyk :> a reszta dojdzie w trakcie roboty,na razie robie obiekty glowne,podloze i sciane zostawie na koniec :> dzieki za komenty :)
Napisano 16 Listopad 200321 l hmm.. zapowiada sie naprawde niezle, mam nadzieje ze nie skaszani ci sie podrodze :D
Napisano 16 Listopad 200321 l wyglada ok. ciekawe jak poradzisz sobie z texturkami i oswietleniem. Pamietej, ze w takiej pracy duza role odgrywa ilosc i jakosc szczegolow.
Napisano 16 Listopad 200321 l Autor @Marcin_ps taa...sindbad ten luk jakos tak wyszeld :P a drzwi sam robilem :> @Kuciel nom...ja tez :) @Klower Szczegolow bedzie tak srednio(bo taka scenka),ale jeszcze zobacze ;) Dzieki za komentarze.
Napisano 19 Listopad 200321 l Autor dzieki ,a tu dalsza robota :) PS.dalej nie wiem co zrobic z ta sciana,nie mam pomyslu,moze cos poddacie(czesc nad drzwiami)? [piwo]
Napisano 19 Listopad 200321 l proponuje zrobic odpadajacy tynk na scianie i pod tym tynkiem cegly widoczne zeby byly
Napisano 19 Listopad 200321 l Autor nad tynkiem pomysle:) tylko nie wiem czy zrobie go tekstura czy modelingiem :>
Napisano 20 Listopad 200321 l podoba mi sie. Jestem ciekaw jak to bedzie wygladalo z teksturkami. Jakiego rendera i programu używasz?
Napisano 20 Listopad 200321 l Autor Na teksturki to pewnie bedzie trzeba poczekac ,bo chce sie nauczyc unwrap UVW na tej scenie :)
Napisano 26 Listopad 200321 l Autor Dzieki :) zaczne teraz teksturowanie,ale malo czasu strasznie mam wiec nie wiem dokladnie kiedy jakis update :)
Napisano 27 Listopad 200321 l jak dlamnie to ta rynna nie pasuje moglbys ja urwac w ktoryms momencie albo powyginac ....
Napisano 28 Listopad 200321 l Autor dalej modeluje :P nie mam narazie czasu na teksturowanie,wiec robie jakies detaliki :)
Napisano 7 Grudzień 200321 l no ładnie :) jak dla mnie to ten kolor troche nie pasuje (zbyt jaskrawy) ale to tylko moje zdanie. wydaje mi się też że powineneś zagęścić mape bump mappingu.
Napisano 19 Grudzień 200321 l to wiadro takie przerdzewiale a zandj dziury :P wogole to narazie wyglada jak z drewna moze jakies odbicia lekkie a co do sciany to hmm za ladna odrapania itp by sie przydaly
Napisano 19 Grudzień 200321 l Autor no wiadro zardzewiale, a dziur nie musi miec :p odbicia pewnie jakies sa,tylko ze nie widac bo tu jest sam skylight :) a sciane zrobilem juz inna(znacyz teksture :D )
Napisano 19 Grudzień 200321 l Mam pytanie odnosnie tej tekstury, wyszedl ci bardzo fajny tynk. Wiem ze nalezy pomieszac dwie textury. Tylko jak potem to zmapowac aby odrapania byly w konkretnych miejscach. Sa moze jakies tuturiale na ten temat? Ps. Pracka zapowiadz sie fajnie
Napisano 19 Grudzień 200321 l seba - jest wiele sposobów. Np. jednym z nich jest wyrenderowanie CAŁEJ ściany i rysowanie po niej w programie do 2D, później U-MAP -> PLANAR + powiększenie maski by pasowało do ściany. Proste i efektowne. Co do pracy -> dodałbym zacieki POD oknem oraz na obrzeżach framugi drzwi. A ha i jaka to pora roku będzie? Bo jeżeli jesień to można dodać opadające liście. Wiosna -> subtelny deszczyk + kałuże na schodach. Itp. to doda więcej życia scenie.
Napisano 20 Grudzień 200321 l zapowiada się ciekawie... ale: 1. drzwi zupelnie mi niepasuja... 2. sciana moglaby byc troszke podmodelowana (uszczerbki na framugach itp.) 3. wiaderko, skoro ma taka teksturke, można by troszke powyginac i jakis dziur dodac... no i mapke refleksów koniecznie. Pozdrawiam i czekam na updaty...
Napisano 20 Grudzień 200321 l praca troche dziwna, drzwi i ta lamka wskazuja na sredniowecze albo cos podobnego a tu nagle jest skrzynka z kablem, praca nie trzyma swojego klimatu i nie wiadomo wlasciwie na czym trzeba sie skoncentrowac :(
Napisano 20 Grudzień 200321 l Autor drzwi poprawie,bo tez mi nie pasowaly ,tylko nie chcialo mi sie ich narazie zmieniac :P dzieki wszystkim za komenty :)
Napisano 20 Grudzień 200321 l Autor aha i jeszcze mam pytanie jak sie robi mapki refleksow? jakies zasady i co trzeba zrobic?domyslam sie ze pewnie teksture przerobic ,ale jak to ma wygladac ??
Napisano 22 Grudzień 200321 l u schody zdeydowanie do poprawy, matewrial zdecydowanie. dodaj moze barierke bo strasznie pust sie tam zrobilo. ale material kubla juz ladnie sie prezentuje a jesxcze lepiej okiennicy. dodaj moze jakies zacieki w okolichach zawiasów od samru i rdzy itp.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto