Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 4,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja jakoś ani w drzwiach ani w oknie nie widze futryny przez co jakoś dziwnie wglądają

Napisano
  • Autor

w drzwiach jest(tylko nie widac bo cien pada no i kolor jest ten sam)

a w oknie jeszcze nie zrobilem :)

Napisano
  • Autor

troszke wiecej :)

ten \"parapet\" pod lukeim jeszcze nie zrobiony,taka prowizorka tylko :)

 

r5.jpg

Napisano

zapowiada sie nawet ok ale proponuje zrobic podloze troche poniszczone nie ruwne jak te schody. Odpadajoncy tynk ze sciony 1 czesc okna wiszoncom tak prawie urwanom to dodalo by uroku temu :)

Napisano
  • Autor

okiennicao jest naderwana,tylko ze bedzie podtrzymywana przez haczyk :>

a reszta dojdzie w trakcie roboty,na razie robie obiekty glowne,podloze i sciane zostawie na koniec :>

dzieki za komenty :)

 

Napisano

hmm.. zapowiada sie naprawde niezle, mam nadzieje ze nie skaszani ci sie podrodze :D

Napisano

wyglada ok. ciekawe jak poradzisz sobie z texturkami i oswietleniem. Pamietej, ze w takiej pracy duza role odgrywa ilosc i jakosc szczegolow.

Napisano
  • Autor

@Marcin_ps

taa...sindbad

ten luk jakos tak wyszeld :P

a drzwi sam robilem :>

@Kuciel

nom...ja tez :)

@Klower

Szczegolow bedzie tak srednio(bo taka scenka),ale jeszcze zobacze ;)

 

Dzieki za komentarze.

 

 

Napisano
  • Autor

dzieki ,a tu dalsza robota :)

PS.dalej nie wiem co zrobic z ta sciana,nie mam pomyslu,moze cos poddacie(czesc nad drzwiami)?

[piwo]

Napisano

proponuje zrobic odpadajacy tynk na scianie i pod tym tynkiem cegly widoczne zeby byly

Napisano
  • Autor

nad tynkiem pomysle:)

tylko nie wiem czy zrobie go tekstura czy modelingiem :>

Napisano

podoba mi sie. Jestem ciekaw jak to bedzie wygladalo z teksturkami. Jakiego rendera i programu używasz?

Napisano
  • Autor

Na teksturki to pewnie bedzie trzeba poczekac ,bo chce sie nauczyc unwrap UVW na tej scenie :)

Napisano
  • Autor

Dzieki :)

zaczne teraz teksturowanie,ale malo czasu strasznie mam wiec nie wiem dokladnie kiedy jakis update :)

Napisano
  • Autor

dalej modeluje :P

nie mam narazie czasu na teksturowanie,wiec robie jakies detaliki :)

Napisano

no ładnie :)

jak dla mnie to ten kolor troche nie pasuje (zbyt jaskrawy) ale to tylko moje zdanie.

wydaje mi się też że powineneś zagęścić mape bump mappingu.

Napisano

to wiadro takie przerdzewiale a zandj dziury :P wogole to narazie wyglada jak z drewna moze jakies odbicia lekkie a co do sciany to hmm za ladna odrapania itp by sie przydaly

Napisano
  • Autor

no wiadro zardzewiale, a dziur nie musi miec :p

odbicia pewnie jakies sa,tylko ze nie widac bo tu jest sam skylight :)

a sciane zrobilem juz inna(znacyz teksture :D )

r14.jpg

Napisano

Mam pytanie odnosnie tej tekstury, wyszedl ci bardzo fajny tynk. Wiem ze nalezy pomieszac dwie textury. Tylko jak potem to zmapowac aby odrapania byly w konkretnych miejscach. Sa moze jakies tuturiale na ten temat?

Ps. Pracka zapowiadz sie fajnie

Napisano

seba - jest wiele sposobów.

Np. jednym z nich jest wyrenderowanie CAŁEJ ściany i rysowanie po niej w programie do 2D, później U-MAP -> PLANAR + powiększenie maski by pasowało do ściany.

Proste i efektowne.

 

Co do pracy -> dodałbym zacieki POD oknem oraz na obrzeżach framugi drzwi.

A ha i jaka to pora roku będzie?

Bo jeżeli jesień to można dodać opadające liście.

Wiosna -> subtelny deszczyk + kałuże na schodach.

Itp. to doda więcej życia scenie.

Napisano

zapowiada się ciekawie... ale:

1. drzwi zupelnie mi niepasuja...

2. sciana moglaby byc troszke podmodelowana (uszczerbki na framugach itp.)

3. wiaderko, skoro ma taka teksturke, można by troszke powyginac i jakis dziur dodac... no i mapke refleksów koniecznie.

 

Pozdrawiam i czekam na updaty...

Napisano

praca troche dziwna, drzwi i ta lamka wskazuja na sredniowecze albo cos podobnego a tu nagle jest skrzynka z kablem, praca nie trzyma swojego klimatu i nie wiadomo wlasciwie na czym trzeba sie skoncentrowac :(

Napisano
  • Autor

drzwi poprawie,bo tez mi nie pasowaly ,tylko nie chcialo mi sie ich narazie zmieniac :P

dzieki wszystkim za komenty :)

Napisano
  • Autor

aha i jeszcze mam pytanie jak sie robi mapki refleksow?

jakies zasady i co trzeba zrobic?domyslam sie ze pewnie teksture przerobic ,ale jak to ma wygladac ??

Napisano

u schody zdeydowanie do poprawy, matewrial zdecydowanie. dodaj moze barierke bo strasznie pust sie tam zrobilo. ale material kubla juz ladnie sie prezentuje a jesxcze lepiej okiennicy. dodaj moze jakies zacieki w okolichach zawiasów od samru i rdzy itp.

Napisano
  • Autor

r16.jpg

ktory kolor lepszy? brazowy czy zielony?czy moze oba moga byc ?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności