Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, pobawilem sie modelowaniem - skorzystalem z subd oraz zwyklych poly

przed renderem wszystko skonwertowalem na poly

 

uzywam mentala

 

jak widac jedno zrodlo swiatla

przy wlaczonych cieniach jest komedia - bez cieni wsio ok- jak to poprawic ?

 

dzieki.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprawdź czy masz cienie ustawione na ray traced shadows :)

A jeśli już masz ray traced, to zwiększ ilość sampli w area lights parameters czy jakoś tak :)

Napisano
  • Autor

patry - pomogło :)

 

SWRSC - materiały zwykłe - blinn - lambert

 

kamerkaloginw4.th.jpg

 

macie pomysł na błysk w oku kamery ?

Napisano

1. czy masz GI i FG włączone? jak nie to włącz. To poprawi ci cienie.

2. Zrób sfere, daj jakiś materiał szkła i pobaw sie z kolorkami. Potem następna, mniejsza sfera i też podobny materiał(2 soczewki).

Napisano
  • Autor

kamerkafggiglassnh3.th.jpg

 

FG GI glass - wlaczone - dluuugi render

 

dwie sfery

 

ale efekt jeszcze nie ten

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności