eXec Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 witam, pobawilem sie modelowaniem - skorzystalem z subd oraz zwyklych poly przed renderem wszystko skonwertowalem na poly uzywam mentala jak widac jedno zrodlo swiatla przy wlaczonych cieniach jest komedia - bez cieni wsio ok- jak to poprawic ? dzieki.
patry Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Sprawdź czy masz cienie ustawione na ray traced shadows :) A jeśli już masz ray traced, to zwiększ ilość sampli w area lights parameters czy jakoś tak :) 1
SWRSC Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 jaki masz sampling AA i filtr. Czy materiał to DGS?
eXec Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 patry - pomogło :) SWRSC - materiały zwykłe - blinn - lambert macie pomysł na błysk w oku kamery ?
Razi91 Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 1. czy masz GI i FG włączone? jak nie to włącz. To poprawi ci cienie. 2. Zrób sfere, daj jakiś materiał szkła i pobaw sie z kolorkami. Potem następna, mniejsza sfera i też podobny materiał(2 soczewki). 1
eXec Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 FG GI glass - wlaczone - dluuugi render dwie sfery ale efekt jeszcze nie ten
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się