Napisano 20 Kwiecień 200717 l witam, pobawilem sie modelowaniem - skorzystalem z subd oraz zwyklych poly przed renderem wszystko skonwertowalem na poly uzywam mentala jak widac jedno zrodlo swiatla przy wlaczonych cieniach jest komedia - bez cieni wsio ok- jak to poprawic ? dzieki.
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Sprawdź czy masz cienie ustawione na ray traced shadows :) A jeśli już masz ray traced, to zwiększ ilość sampli w area lights parameters czy jakoś tak :)
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Autor patry - pomogło :) SWRSC - materiały zwykłe - blinn - lambert macie pomysł na błysk w oku kamery ?
Napisano 22 Kwiecień 200717 l 1. czy masz GI i FG włączone? jak nie to włącz. To poprawi ci cienie. 2. Zrób sfere, daj jakiś materiał szkła i pobaw sie z kolorkami. Potem następna, mniejsza sfera i też podobny materiał(2 soczewki).
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Autor FG GI glass - wlaczone - dluuugi render dwie sfery ale efekt jeszcze nie ten
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto