Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam, pobawilem sie modelowaniem - skorzystalem z subd oraz zwyklych poly

przed renderem wszystko skonwertowalem na poly

 

uzywam mentala

 

jak widac jedno zrodlo swiatla

przy wlaczonych cieniach jest komedia - bez cieni wsio ok- jak to poprawic ?

 

dzieki.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprawdź czy masz cienie ustawione na ray traced shadows :)

A jeśli już masz ray traced, to zwiększ ilość sampli w area lights parameters czy jakoś tak :)

Napisano
  • Autor

patry - pomogło :)

 

SWRSC - materiały zwykłe - blinn - lambert

 

kamerkaloginw4.th.jpg

 

macie pomysł na błysk w oku kamery ?

Napisano

1. czy masz GI i FG włączone? jak nie to włącz. To poprawi ci cienie.

2. Zrób sfere, daj jakiś materiał szkła i pobaw sie z kolorkami. Potem następna, mniejsza sfera i też podobny materiał(2 soczewki).

Napisano
  • Autor

kamerkafggiglassnh3.th.jpg

 

FG GI glass - wlaczone - dluuugi render

 

dwie sfery

 

ale efekt jeszcze nie ten

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.