Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Porshe Carrera GT


Demawend

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No dobra ja sie wypowiem:).

Jak sie zaczyna na dole nadkole to cos tam zlego sie dzieje. Jak bok przechodzi na wlot tez mi sie tam cos nie podoba i jak zaczyna sie rowek na nadkolu to nie wiem czy tak ma byc czy nie ale wydaje mi sie ze nie powinno byc takiego uskoku tylko nadkole powinno byc tak czy inaczej okragle (mam nadzieje ze mnie rozumiesz:)).

 

Po za tym wiekszych zastrzezen, pewnie dlatego ze tylko raz widzialem zdjecie oryginalu:D.

 

Podro[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz MorF. Na bitwe jednak wchodzi trochę mniej osób. A ten samochód to mój pierwszy. Ty już wcześniej robiłeś dwa. Ja nie mam żadnego doświadczenia więc zależy mi na wskazówkach. A tak wgóle to sam chciałeś mini-bitwe. Ja nawet nie wiedziałem że założyłeś topic. O sorry... Przecież wysłałeś mi sms\'a że zakładasz, ale po fakcie. A poza tym to co Ci to przeszkadza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem!

Przecież ja „znam” już jednego Demawenda. A teraz okazało się, że to jedna i ta sama osoba.

 

Witam forumowicza śgk [soczek].

(mam nadzieję, że nie jest to żadną tajemnicą).

 

PS. Jak na razie nieźle ci idzie, ale z tymi dwoma tematami to chyba troszkę przegiąłeś :] :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nick mam taki sam, tylko, że jeszcze ani razu się nie udzieliłem. Jako stały czytelnik śgk, już od blisko roku odwiedzam regularnie wasze forum i nie zamierzam przestawać. Niestety nie mam czasu na bezpośredni udział w dyskusjach :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach