Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Prerwa nad Licencjatem...zaczeło mnie nudzic!:)

 

Od wczoraj zaczołem sobie dłubac postac człowieczka! narazie bez głowy o bez optymalizacji za duzej! Przedewszystkim chciałbym zebyscie mi powiedzieli co robie źle w siatce! no i moze proporcje widzicie nie takie jak byc powinny!?

Zostawiamy w spokoju dłonie bo wlasnie nad nimi pracuje!:)

Mam w planach zrobienie z tego rycerza...i musi to byc cos ladnego zeby bylo co do folio wrzucic!

limity...hmm....zobacymy jak skoncze!:) text 1024 pewnie i wypadało by sie pobawic zbrushami wiec jak Bóg da to normale wliczone w cene!:) ...a jak bedize sie okaze!:)

 

http://images20.fotosik.pl/299/1e292ba13eb0af90med.jpg

 

wiekszy screen: be5c3022664d79b9m.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza
Napisano

cięzko cos tak powiedzec, przede wszystkim pojechałeś siatke w kwadratowe oczka i na krzyz praktycznie, moze to teraz posłuzyc jako baza do zrobienia modelu low i hi, przy low mozna poprzesówac i dodac tu i owdzie wertexy tak aby siatka była 'płynniejsza' tzn zachowała lub nawet zmnijszyła ilos polygonów a zyskała na krągłosci w widocznych miejscach np uda łaydki kolana itd narazie nic więcej nie przychodzi mi do głowy

Napisano

Wydawało mi się, że przed chwilą był obrazek z modelem na tle referencji jakiegoś golasa :). Jeśli to ma być postać zakuta w metal, zbuduj od razu bryłę przypominającą przyszłą zbroję, czyli golasa możesz sobie odpuścić.

Napisano

lewus hmm...noo biodra sa w pelni zgodne z tymi referkami.. rece za krotkie....to fakt! poprawione! Thx

Kuba_ chce sobie zrobic taki modelik zgodny z naturą ...moze kiedys przyspieszy mi robienie ludzików bo bede mial juz gotwą bryłe! ....

Golasa tam nie bylo!:P ...a nad zbroją sie zastanawiam jeszcze... bo nie wiem jak rozwiazac pare kwestii! i pwrawdzie mam namazany ołówkiem koncept...to w niektorych miejscach na koncepcie rycerzyk nie ma prawa sie poruszac!:) o walce juz nie wspominając!

Thx za kommenty!

Napisano
moze kiedys przyspieszy mi robienie ludzików bo bede mial juz gotwą bryłe!

Heh, już na samym początku zakładasz drogę na skróty :) A w rozwiązaniu tych paru kwestii może pomoże Ci fajny model z DWII

 

maxim11mq7.jpg

Napisano

ale wy używacie dziwnych refek, kto chce ogladać panów z taką sylwetką zwłaszcza jeżeli to jest rycerz :D walnij jakąs wysportowaną refke albo przynajmniej cwierć-puciana atylko nie przesadź!

powodzenia

Napisano

Ledyr Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma! ..hmm...ale fakt....gdziej widzialem referencje arnolda!:) ide szukac!:)

Gość Marioza
Napisano

na ja tez widzialem hipka na tle rysunku, rąk nie komentwalem bo pisales ze sie robią jeszcze, a co do samej postaci to wydaje mi sie ze albo robic studium postaci albo konkretnego hipka , pojscie na skórty nic nie daje , lepjej za kazdym razme trzepnąć nową siate bo sie zawsze czlowiek czegos uczy, im wiecej siatek wym wieksza wprawa, jedynie moze takie nudne elemty jak dłon czy stopa to mozna sobie odpuscic, mam na mysli ' low poly', tak ja wczesniej pisalem trza go wygladzic nie konicznie przez zageszczenia siatki, bo teraz bez podkaldu widac tą kanciastosć tzn kwadratowsc, z boku ma za płaską klate tak mi sie wydaje

Napisano

6905600dab5f85cdm.jpg

 

dzsiaij pobawilemsie troche modelem i texturkami i takie cos wyszlo jak narazie...powiedzcie co zmienic a co zostawic!:)

mape specular zrobie na koncu...dlatego teraz wszystko jest takie dziwne!

 

Wyprzedze troche was i powiem tak ...brzuch fazie pracy, dlonie zrobie nowe ...na na helm nie mam pomysłu! moze macie jakies propozycje?!

pozdrawiam!

Napisano

Kolczuga ostatecznie może bardzo fajnie wyglądać. Buty zrób bardziej smukłe, bo to nie Martensy. Co do hełmu - może taki?

 

 

helmet4.jpg

Napisano

no kolczuge dzieki uprzejmosci SoAd'a z forum zrobilem normalką ...i nie wyglada to zle!:) a helm....heh....Bro ma fajny w avatarze!:)

 

soda zgadzam sie ....niestety!:) popracuje jeszcze nad ta texturką!:) echh...niestety nie mam takiego skilla jak Ty!:)

Napisano

NO to wtrace swoje 3 grosze.

Texturkom brakuje cienia wlasnego.... wyglada jak zwykly prosty material z brudem nie ma glebi i tak jakos plasko wyglada. I lydki mi sie nie podobaja, tak na zewnatrz tylko wysuniete.

Napisano

Kolejny raz zwracam sie do was z prosbą...mianowicie nie wiem jakie buty by mu pasowały....chce zrobic skurzane, ale blaszane tez biore pod uwage!

 

 

i co jest nei tak?!

e5f8a5a98ff4af82m.jpg

Gość Marioza
Napisano

jesli rycerz to tylko "blaszane" :)

Napisano

ja też popieram metale (ciężkie).... gdyby miał skórzane to zaraz by go ktoś po nogach mieczem pojechał i kupa z takiego rycerza będzie :) a co jest nie tak? rękawice małe troche są i "przypakował" bym mu ręce żeby były bardziej masywe.

pzdr

Napisano

Hej :)

 

Nie tak jest to ze modelujesz czlowieka z rzutow przod, bok. Pozniej stoi jakby miał kołek w ... ;) Dlatego wydaje Ci sie ze model jest nie tak, ale spoko rignij go poprzestawiaj troche bedziesz wiedział czy masz cos do poprawy czy nie :)

Napisano

Blaszane koniecznie ;) Jak będziesz pracował nad rękawicami, dodatkowo zaznacz bardziej przedramiona. Z hełmem też mógłbyś coś pokombinować. To znaczy kształt chyba ok, ale z kolorem coś nie tak.

 

clipboard01zr9.jpg

Napisano

Dzieki Chłopoki za kommenty....juz sie załamałem ze takie cinkie ze nikt nei chce komentowac!:( albo nikt nie zaglada!

 

Kuba dzieki za buciki, pokombinuje dziiaj z nimi , helm zmienil koor bo dodalem texture!:P a przedramiona...hmmm...troche inaczej zrobilem, ciekawe co powiecie na to!:)

 

Tomy M. rekawice poprawilem, sa ładniejsze!:)

 

Mialem zamiar zrobic z niego takiego troche przychudzonego rycerzyka, nie kazdy byl pakero ;)

 

Klicek -> nie o to mi chodzilo, ale juz sobie poradzilem, a na rig trzeba poczekac, wszystko w swoim czasie!:)

 

EDIT:

3c6ab30061d7b96em.jpg Kuniec na teraz, spac tez kiedys trzeba!:P rekawice w fazie malowania text, no i jeszcze buty, specular, poprawienie normalmapy, zrobienie bumpmapy na 1 rzecz i rig!

 

next morning:

84de496ec98acb1fm.jpg

 

 

Edit: 27.06

 

 

7a0cbe4524515613m.jpgModel zrigowany, moze nie jest to rig najwyższych lotów, ale co sie okazało popełnilem pare błędów w siatce, a ich naprawa łączyłaby sie z poprawianiem wszystkiego! błędy nie są rażące ale w niektorych pozach wygladaja okropnie! pozatym Max wcale nie ułatwia mi postawienie rycerzyka chcianej pozycji...albo sie wywala albo nie daje sie ruszac poszczególnymi elementami bipeda!;\:\:\ Jakby ktos mial ochote posłucahc moich jękow na temat bipedka to mogłby sie odezwac na gg!>

 

Pees. jak ktos odpisze to Welduje tego posta w poprzednim!

Napisano

Troszkę ciemny ten render, prawą dłoń mogłeś zgiąć delikatniej, nie tak pod kątem prostym. A "nity" na przedramionach to chyba nie normal? Ogólnie fajnie.

Napisano

normala tu brak, to byla poza generowanea z maxowego bipedowego chodu, teraz go usatwilem jak trzeba i dodalem mu młoteczek!:)render troche juz jasniejszy, i ze specularem, chociaz nie wiem jakie dac mu współrzedne! ciesze sie ze komus sie podoba!:) Next time wpierw zriguje postac a potem zaczne mapowac.... wyszło pare błedów modelowych...echh..wazne ze jestem ich świadomy!:P

50ba594d9efbdac5m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności