Bruneq Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Witam! Prerwa nad Licencjatem...zaczeło mnie nudzic!:) Od wczoraj zaczołem sobie dłubac postac człowieczka! narazie bez głowy o bez optymalizacji za duzej! Przedewszystkim chciałbym zebyscie mi powiedzieli co robie źle w siatce! no i moze proporcje widzicie nie takie jak byc powinny!? Zostawiamy w spokoju dłonie bo wlasnie nad nimi pracuje!:) Mam w planach zrobienie z tego rycerza...i musi to byc cos ladnego zeby bylo co do folio wrzucic! limity...hmm....zobacymy jak skoncze!:) text 1024 pewnie i wypadało by sie pobawic zbrushami wiec jak Bóg da to normale wliczone w cene!:) ...a jak bedize sie okaze!:) http://images20.fotosik.pl/299/1e292ba13eb0af90med.jpg wiekszy screen:
Gość Marioza Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 cięzko cos tak powiedzec, przede wszystkim pojechałeś siatke w kwadratowe oczka i na krzyz praktycznie, moze to teraz posłuzyc jako baza do zrobienia modelu low i hi, przy low mozna poprzesówac i dodac tu i owdzie wertexy tak aby siatka była 'płynniejsza' tzn zachowała lub nawet zmnijszyła ilos polygonów a zyskała na krągłosci w widocznych miejscach np uda łaydki kolana itd narazie nic więcej nie przychodzi mi do głowy
Levus Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Ręce chyba do bani, za krótkie zdaje się, i takie zwężające się.. Biodra i talia niepoprawnie imo.. Pozdro!
Kuba Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Wydawało mi się, że przed chwilą był obrazek z modelem na tle referencji jakiegoś golasa :). Jeśli to ma być postać zakuta w metal, zbuduj od razu bryłę przypominającą przyszłą zbroję, czyli golasa możesz sobie odpuścić.
Bruneq Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 lewus hmm...noo biodra sa w pelni zgodne z tymi referkami.. rece za krotkie....to fakt! poprawione! Thx Kuba_ chce sobie zrobic taki modelik zgodny z naturą ...moze kiedys przyspieszy mi robienie ludzików bo bede mial juz gotwą bryłe! .... Golasa tam nie bylo!:P ...a nad zbroją sie zastanawiam jeszcze... bo nie wiem jak rozwiazac pare kwestii! i pwrawdzie mam namazany ołówkiem koncept...to w niektorych miejscach na koncepcie rycerzyk nie ma prawa sie poruszac!:) o walce juz nie wspominając! Thx za kommenty!
Kuba Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 moze kiedys przyspieszy mi robienie ludzików bo bede mial juz gotwą bryłe! Heh, już na samym początku zakładasz drogę na skróty :) A w rozwiązaniu tych paru kwestii może pomoże Ci fajny model z DWII
Bruneq Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 cholera.....moje rewolucyjne pomysły zostały juz wymyslone ...shit!:) dzieki za modelik...przyda sie!:)
ledyr Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 ale wy używacie dziwnych refek, kto chce ogladać panów z taką sylwetką zwłaszcza jeżeli to jest rycerz :D walnij jakąs wysportowaną refke albo przynajmniej cwierć-puciana atylko nie przesadź! powodzenia
Bruneq Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 Ledyr Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma! ..hmm...ale fakt....gdziej widzialem referencje arnolda!:) ide szukac!:)
ledyr Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Bruneq Jak sie nie ma co sie lubi to sie szuka na googlach :P
Gość Marioza Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 na ja tez widzialem hipka na tle rysunku, rąk nie komentwalem bo pisales ze sie robią jeszcze, a co do samej postaci to wydaje mi sie ze albo robic studium postaci albo konkretnego hipka , pojscie na skórty nic nie daje , lepjej za kazdym razme trzepnąć nową siate bo sie zawsze czlowiek czegos uczy, im wiecej siatek wym wieksza wprawa, jedynie moze takie nudne elemty jak dłon czy stopa to mozna sobie odpuscic, mam na mysli ' low poly', tak ja wczesniej pisalem trza go wygladzic nie konicznie przez zageszczenia siatki, bo teraz bez podkaldu widac tą kanciastosć tzn kwadratowsc, z boku ma za płaską klate tak mi sie wydaje
Bruneq Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 dzsiaij pobawilemsie troche modelem i texturkami i takie cos wyszlo jak narazie...powiedzcie co zmienic a co zostawic!:) mape specular zrobie na koncu...dlatego teraz wszystko jest takie dziwne! Wyprzedze troche was i powiem tak ...brzuch fazie pracy, dlonie zrobie nowe ...na na helm nie mam pomysłu! moze macie jakies propozycje?! pozdrawiam!
Cruzh3r Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 camelot to 5-6 wiek a zbroje płytowe to 10-11. :)
Bruneq Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 oj Cruzh3r sie czepiasz!:P juz zmienilem tamat watku!:)
Kuba Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 Kolczuga ostatecznie może bardzo fajnie wyglądać. Buty zrób bardziej smukłe, bo to nie Martensy. Co do hełmu - może taki?
Bruneq Napisano 11 Czerwiec 2007 Autor Napisano 11 Czerwiec 2007 no kolczuge dzieki uprzejmosci SoAd'a z forum zrobilem normalką ...i nie wyglada to zle!:) a helm....heh....Bro ma fajny w avatarze!:) soda zgadzam sie ....niestety!:) popracuje jeszcze nad ta texturką!:) echh...niestety nie mam takiego skilla jak Ty!:)
soda Napisano 11 Czerwiec 2007 Napisano 11 Czerwiec 2007 NO to wtrace swoje 3 grosze. Texturkom brakuje cienia wlasnego.... wyglada jak zwykly prosty material z brudem nie ma glebi i tak jakos plasko wyglada. I lydki mi sie nie podobaja, tak na zewnatrz tylko wysuniete.
Bruneq Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 Kolejny raz zwracam sie do was z prosbą...mianowicie nie wiem jakie buty by mu pasowały....chce zrobic skurzane, ale blaszane tez biore pod uwage! i co jest nei tak?!
Tony M. Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 ja też popieram metale (ciężkie).... gdyby miał skórzane to zaraz by go ktoś po nogach mieczem pojechał i kupa z takiego rycerza będzie :) a co jest nie tak? rękawice małe troche są i "przypakował" bym mu ręce żeby były bardziej masywe. pzdr
KLICEK Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Hej :) Nie tak jest to ze modelujesz czlowieka z rzutow przod, bok. Pozniej stoi jakby miał kołek w ... ;) Dlatego wydaje Ci sie ze model jest nie tak, ale spoko rignij go poprzestawiaj troche bedziesz wiedział czy masz cos do poprawy czy nie :)
Kuba Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Blaszane koniecznie ;) Jak będziesz pracował nad rękawicami, dodatkowo zaznacz bardziej przedramiona. Z hełmem też mógłbyś coś pokombinować. To znaczy kształt chyba ok, ale z kolorem coś nie tak.
Bruneq Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 Dzieki Chłopoki za kommenty....juz sie załamałem ze takie cinkie ze nikt nei chce komentowac!:( albo nikt nie zaglada! Kuba dzieki za buciki, pokombinuje dziiaj z nimi , helm zmienil koor bo dodalem texture!:P a przedramiona...hmmm...troche inaczej zrobilem, ciekawe co powiecie na to!:) Tomy M. rekawice poprawilem, sa ładniejsze!:) Mialem zamiar zrobic z niego takiego troche przychudzonego rycerzyka, nie kazdy byl pakero ;) Klicek -> nie o to mi chodzilo, ale juz sobie poradzilem, a na rig trzeba poczekac, wszystko w swoim czasie!:) EDIT: Kuniec na teraz, spac tez kiedys trzeba!:P rekawice w fazie malowania text, no i jeszcze buty, specular, poprawienie normalmapy, zrobienie bumpmapy na 1 rzecz i rig! next morning: Edit: 27.06 Model zrigowany, moze nie jest to rig najwyższych lotów, ale co sie okazało popełnilem pare błędów w siatce, a ich naprawa łączyłaby sie z poprawianiem wszystkiego! błędy nie są rażące ale w niektorych pozach wygladaja okropnie! pozatym Max wcale nie ułatwia mi postawienie rycerzyka chcianej pozycji...albo sie wywala albo nie daje sie ruszac poszczególnymi elementami bipeda!;\:\:\ Jakby ktos mial ochote posłucahc moich jękow na temat bipedka to mogłby sie odezwac na gg!> Pees. jak ktos odpisze to Welduje tego posta w poprzednim!
ofca Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 wyglada solidnie :D moze daj mu postrzepione konce na plachcie na alfie.... goodblowjob :D
Kuba Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Troszkę ciemny ten render, prawą dłoń mogłeś zgiąć delikatniej, nie tak pod kątem prostym. A "nity" na przedramionach to chyba nie normal? Ogólnie fajnie.
Bruneq Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Napisano 28 Czerwiec 2007 normala tu brak, to byla poza generowanea z maxowego bipedowego chodu, teraz go usatwilem jak trzeba i dodalem mu młoteczek!:)render troche juz jasniejszy, i ze specularem, chociaz nie wiem jakie dac mu współrzedne! ciesze sie ze komus sie podoba!:) Next time wpierw zriguje postac a potem zaczne mapowac.... wyszło pare błedów modelowych...echh..wazne ze jestem ich świadomy!:P
tadzio Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 eno calkiem fajny, tylko bruniasty wrzucaj pelne rendery od razu do watku bo mi sie czekac nie chce az sie fotosik zaladuje;P pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się