madman1987 Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Witam. Długo mnie nie było ale nic to. Zakończyłem w blenderku dziobać takie cuś. Ma dość sporą długość (około 500m), ale gracz i tak nie zbliży się na tyle, żeby poobijać się o wielkie płaszczyzny ;) Cóż, 16k tri, jakieś 7 tilowanych texów i jeden env na całość. Z góry mówię, dawnom sf nie robił więc to raczej taka solidne rozgrzewka ;) Pozdrówki
ognisty Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 wygląda jak duży pistolet xD ale i tak boskie... no moze nie boskie a bardzo impresive ;)
mirach Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 impressive, most impressive :) Silniczki to posprodukcja w szopku? czy jakies efekty przy renderowaniu ? czy moze geomeria z fajna texturką ? :)
Ardeni Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Fajooowe to jest. Co jest postprodukcją? Wygląda jak z jakiegoś silniczka :D
madman1987 Napisano 10 Maj 2007 Autor Napisano 10 Maj 2007 Dzięki panowie za komentsy pozytywne ;) Generalnie w PS dodałem tylko lightblooma (który czeka na implementację:)), co do samego projektu, silnika niewiele narazie mogę i chcę powiedzieć, z czasem jak się uda na pewno wyjdzie wieść radosna ;) silniki to efekt pixelowy na postprocesie ;) same smugi ofcoz, tak to zwykla emisja pozdrówki
Kuba Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Modelik super, czy mógłbyś jeszcze dorzucić widok z siatką, żeby zobaczyć, gdzie jest ukryte 16k :)
madman1987 Napisano 10 Maj 2007 Autor Napisano 10 Maj 2007 jak widać, przy wielkich meshach trzeba sporo bevelować, głównie tam poschodziło ( no i na łukach)
Ardeni Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Jak oceniasz blendera po doświadczeniach z innymi programami? (pyt z ciekawości)
madman1987 Napisano 11 Maj 2007 Autor Napisano 11 Maj 2007 hmm, raczej wyśmienicie ;) gdyby nie fakt, że bakowanie normali rayami jest jeszcze problematyczne, to byłoby idealnie ale dla mnie poki normalnego bakera nic nie brakuje, mozna zawsze sie czepic featurkow ktorych on nie ma a maja inne softy etc, ale blender ma tez swoje wlasne ciekawe funkcje, ma inna filozofie wogole tworzenia obiektu (to nie interface tak na prawde zraza ludzi, tylko wlasnie workflow, jest troche dziwny i bez uporu raczej sie nie da go nauczyc XD) tez zalezy czego wymagasz od softu, mi odpowiada i to bardzo, w sumie maxa na dychu mam tylko poto, zeby czasem sobie w nim pocwiczyc (jednak jakis komercyjny soft trzeba znac)
Adek_CG Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 bardzo fajne:) hehe faktycznie wyglada to troche tak jak pistolet/strzelba, nawet pociski widze z boku przymocowane ma :D
naeq Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 no nie powiem, BigGun no ale model / render bardzo estetycznie/ładnie :)
RK Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Super jest. Dla mnie każdy kto w blenderze umie zrobić coś więcej niż cube to półbóg. Jedyne co bym zmienił to tekstury- jakoś nie do końca mnie przekonują ale może to kwestia gustu. W każdym razie bardzo ładna rzecz.
BLADE Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 RK coraz więcej ludzi kożysta z blendera. barierą jest właśnie to że jest inny i ma własną filozofie. przesiadłem się calkowicie z maxa na blendera i nie żałuje :) bardzo spodobał mi sie sposób modelowania, łatwo szybko i przyjemnie. na początku brakowało mi ngonów... ale teraz już jest ok.
Gość Marioza Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 śweitny statek, obrazki wygladają czadowo, no i gratsy ze masz bańke do takich rzeczy tzn głownie wyobraznie, zawsze tego zazdroszcze innym :)
madman1987 Napisano 14 Maj 2007 Autor Napisano 14 Maj 2007 dzieki chlopaki za komenciki, a z tym gunem tak btw to z przypadku ;) znaczy w trakcie podlapalem ze podobny i poplynalem dalej ;) mario don- wyobraznia... hmmm, to wlasnie to, czego mi brakuje, u boku z doswiadczeniem, ale dzieki za komplementa pozdrawiam i przypominam- zycie ssie XD
KLICEK Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 super statek :) widze ze sobie nie załowałes i wyrenderowales go w wypasiti ze spektakularem, jest naprawde spoko !
Razi91 Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 ten model jest normalni... Zarąbicho! Ja też używałem blendera. Interface jako-tako opanowałem. Ale denerwuje mnie viweport. To że jest tylko jeden(ten mod na 3 okna strasznie zamula), to jeszcze nie można swobodnie ruszać kamerą. Będe mógł w jakiejś gierce nim polatać?(poczekam na nowego kompa, bo na tym przy scence 16k tri mam 4fps. rekord jaki osiągnąłem to 6fps przy 18k podczas dłubania terenu w maxie)
madman1987 Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 hejo, dzieki za maina btw ;) co do interfaceu to klknij PPM na krawedzi okna i daj split, bedziesz sobie mogl dzielic okna i zmieniac ich typ wedle uznania (jesli o to Ci chodzi) a co do polatania to raczej postrzelac do tego :D klicek- :D pozdrowki
PAINbringer Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Hey. Modelik fajny, moje uwagi co do samego designu znasz to nie będe się produkował. Ogólnie spox Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się