Napisano 10 Maj 200717 l Witam. Długo mnie nie było ale nic to. Zakończyłem w blenderku dziobać takie cuś. Ma dość sporą długość (około 500m), ale gracz i tak nie zbliży się na tyle, żeby poobijać się o wielkie płaszczyzny ;) Cóż, 16k tri, jakieś 7 tilowanych texów i jeden env na całość. Z góry mówię, dawnom sf nie robił więc to raczej taka solidne rozgrzewka ;) Pozdrówki
Napisano 10 Maj 200717 l wygląda jak duży pistolet xD ale i tak boskie... no moze nie boskie a bardzo impresive ;)
Napisano 10 Maj 200717 l impressive, most impressive :) Silniczki to posprodukcja w szopku? czy jakies efekty przy renderowaniu ? czy moze geomeria z fajna texturką ? :)
Napisano 10 Maj 200717 l Fajooowe to jest. Co jest postprodukcją? Wygląda jak z jakiegoś silniczka :D
Napisano 10 Maj 200717 l Autor Dzięki panowie za komentsy pozytywne ;) Generalnie w PS dodałem tylko lightblooma (który czeka na implementację:)), co do samego projektu, silnika niewiele narazie mogę i chcę powiedzieć, z czasem jak się uda na pewno wyjdzie wieść radosna ;) silniki to efekt pixelowy na postprocesie ;) same smugi ofcoz, tak to zwykla emisja pozdrówki
Napisano 10 Maj 200717 l Modelik super, czy mógłbyś jeszcze dorzucić widok z siatką, żeby zobaczyć, gdzie jest ukryte 16k :)
Napisano 10 Maj 200717 l Autor jak widać, przy wielkich meshach trzeba sporo bevelować, głównie tam poschodziło ( no i na łukach)
Napisano 10 Maj 200717 l Jak oceniasz blendera po doświadczeniach z innymi programami? (pyt z ciekawości)
Napisano 11 Maj 200717 l Autor hmm, raczej wyśmienicie ;) gdyby nie fakt, że bakowanie normali rayami jest jeszcze problematyczne, to byłoby idealnie ale dla mnie poki normalnego bakera nic nie brakuje, mozna zawsze sie czepic featurkow ktorych on nie ma a maja inne softy etc, ale blender ma tez swoje wlasne ciekawe funkcje, ma inna filozofie wogole tworzenia obiektu (to nie interface tak na prawde zraza ludzi, tylko wlasnie workflow, jest troche dziwny i bez uporu raczej sie nie da go nauczyc XD) tez zalezy czego wymagasz od softu, mi odpowiada i to bardzo, w sumie maxa na dychu mam tylko poto, zeby czasem sobie w nim pocwiczyc (jednak jakis komercyjny soft trzeba znac)
Napisano 11 Maj 200717 l bardzo fajne:) hehe faktycznie wyglada to troche tak jak pistolet/strzelba, nawet pociski widze z boku przymocowane ma :D
Napisano 12 Maj 200717 l Super jest. Dla mnie każdy kto w blenderze umie zrobić coś więcej niż cube to półbóg. Jedyne co bym zmienił to tekstury- jakoś nie do końca mnie przekonują ale może to kwestia gustu. W każdym razie bardzo ładna rzecz.
Napisano 12 Maj 200717 l RK coraz więcej ludzi kożysta z blendera. barierą jest właśnie to że jest inny i ma własną filozofie. przesiadłem się calkowicie z maxa na blendera i nie żałuje :) bardzo spodobał mi sie sposób modelowania, łatwo szybko i przyjemnie. na początku brakowało mi ngonów... ale teraz już jest ok.
Napisano 14 Maj 200717 l śweitny statek, obrazki wygladają czadowo, no i gratsy ze masz bańke do takich rzeczy tzn głownie wyobraznie, zawsze tego zazdroszcze innym :)
Napisano 14 Maj 200717 l Autor dzieki chlopaki za komenciki, a z tym gunem tak btw to z przypadku ;) znaczy w trakcie podlapalem ze podobny i poplynalem dalej ;) mario don- wyobraznia... hmmm, to wlasnie to, czego mi brakuje, u boku z doswiadczeniem, ale dzieki za komplementa pozdrawiam i przypominam- zycie ssie XD
Napisano 20 Maj 200717 l super statek :) widze ze sobie nie załowałes i wyrenderowales go w wypasiti ze spektakularem, jest naprawde spoko !
Napisano 20 Maj 200717 l ten model jest normalni... Zarąbicho! Ja też używałem blendera. Interface jako-tako opanowałem. Ale denerwuje mnie viweport. To że jest tylko jeden(ten mod na 3 okna strasznie zamula), to jeszcze nie można swobodnie ruszać kamerą. Będe mógł w jakiejś gierce nim polatać?(poczekam na nowego kompa, bo na tym przy scence 16k tri mam 4fps. rekord jaki osiągnąłem to 6fps przy 18k podczas dłubania terenu w maxie)
Napisano 21 Maj 200717 l Autor hejo, dzieki za maina btw ;) co do interfaceu to klknij PPM na krawedzi okna i daj split, bedziesz sobie mogl dzielic okna i zmieniac ich typ wedle uznania (jesli o to Ci chodzi) a co do polatania to raczej postrzelac do tego :D klicek- :D pozdrowki
Napisano 21 Maj 200717 l Hey. Modelik fajny, moje uwagi co do samego designu znasz to nie będe się produkował. Ogólnie spox Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto