Skocz do zawartości

Obiekt 3D- Colossus Beta- w końcu sf dobry jest ;)


madman1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Długo mnie nie było ale nic to. Zakończyłem w blenderku dziobać takie cuś. Ma dość sporą długość (około 500m), ale gracz i tak nie zbliży się na tyle, żeby poobijać się o wielkie płaszczyzny ;) Cóż, 16k tri, jakieś 7 tilowanych texów i jeden env na całość. Z góry mówię, dawnom sf nie robił więc to raczej taka solidne rozgrzewka ;)

 

Pozdrówki

colossusbetabe2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki panowie za komentsy pozytywne ;) Generalnie w PS dodałem tylko lightblooma (który czeka na implementację:)), co do samego projektu, silnika niewiele narazie mogę i chcę powiedzieć, z czasem jak się uda na pewno wyjdzie wieść radosna ;)

silniki to efekt pixelowy na postprocesie ;) same smugi ofcoz, tak to zwykla emisja

pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, raczej wyśmienicie ;) gdyby nie fakt, że bakowanie normali rayami jest jeszcze problematyczne, to byłoby idealnie

ale dla mnie poki normalnego bakera nic nie brakuje, mozna zawsze sie czepic featurkow ktorych on nie ma a maja inne softy etc, ale blender ma tez swoje wlasne ciekawe funkcje, ma inna filozofie wogole tworzenia obiektu (to nie interface tak na prawde zraza ludzi, tylko wlasnie workflow, jest troche dziwny i bez uporu raczej sie nie da go nauczyc XD)

tez zalezy czego wymagasz od softu, mi odpowiada i to bardzo, w sumie maxa na dychu mam tylko poto, zeby czasem sobie w nim pocwiczyc (jednak jakis komercyjny soft trzeba znac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super jest. Dla mnie każdy kto w blenderze umie zrobić coś więcej niż cube to półbóg. Jedyne co bym zmienił to tekstury- jakoś nie do końca mnie przekonują ale może to kwestia gustu. W każdym razie bardzo ładna rzecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK coraz więcej ludzi kożysta z blendera. barierą jest właśnie to że jest inny i ma własną filozofie. przesiadłem się calkowicie z maxa na blendera i nie żałuje :) bardzo spodobał mi sie sposób modelowania, łatwo szybko i przyjemnie. na początku brakowało mi ngonów... ale teraz już jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

śweitny statek, obrazki wygladają czadowo, no i gratsy ze masz bańke do takich rzeczy tzn głownie wyobraznie, zawsze tego zazdroszcze innym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki za komenciki, a z tym gunem tak btw to z przypadku ;) znaczy w trakcie podlapalem ze podobny i poplynalem dalej ;)

 

mario don- wyobraznia... hmmm, to wlasnie to, czego mi brakuje, u boku z doswiadczeniem, ale dzieki za komplementa

 

pozdrawiam i przypominam- zycie ssie XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten model jest normalni... Zarąbicho!

Ja też używałem blendera. Interface jako-tako opanowałem. Ale denerwuje mnie viweport. To że jest tylko jeden(ten mod na 3 okna strasznie zamula), to jeszcze nie można swobodnie ruszać kamerą.

 

Będe mógł w jakiejś gierce nim polatać?(poczekam na nowego kompa, bo na tym przy scence 16k tri mam 4fps. rekord jaki osiągnąłem to 6fps przy 18k podczas dłubania terenu w maxie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejo, dzieki za maina btw ;) co do interfaceu to klknij PPM na krawedzi okna i daj split, bedziesz sobie mogl dzielic okna i zmieniac ich typ wedle uznania (jesli o to Ci chodzi)

 

a co do polatania to raczej postrzelac do tego :D

klicek- :D

pozdrowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności