latarnik Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Czołem! ;] W zamyśle ma być troche młotkowo 40 tysięcy. Co, czy jeśli w ogóle z tego wyjdzie - się zobaczy. Na razie, wstępne głowy braciszków w hp. Pozdrawiam
Por@szek Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 Calkiem sympatyczna robotka. Popracuj troche nad ustami, szczegolnie dolna warga, troche ostrosci by sie jej przydalo.
Konras Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 Mam nadzieje ze dasz rade bo pracazapowiada sie bardzo fajnie :) Trzymam kciuki za normale, bo sam jestem ciekaw ile tutaj dopomoga i jak je wykorzystasz, w koncu i mala tekstura i modele tez nie maja za wiele tri :) Powodzenia jednak. Co do moich uwag to temu srodkowemu mnichowi bym kosci policzkowe zrobil takie kanciate, kosciste bardzo, mysle ze wygladaloby to milo przy zapadnietych policzkach :), ostatniemu za to dobrze by bylo chyba policzki bardziej uwydatnic, tak aby byl pyzaty :D No nic, to chyba tyle, czekam na update'y :) Pozdrowienia
latarnik Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 Por@szek - dzieki, troche podostrzylem, ale nie sadze zeby to bylo widac na texturze ;] Konras - dzieki ;] W sumie ja tez nie wiem jak to bedzie z ta wielkoscia tekstury i normalami, ale hp na pewno wykorzystam zeby zrobic sobie baze dla moich niklych umiejetnosci malarskich ;P maly update, nic specjalnie pieknego:
Cruzh3r Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 dół s zaty mógłby być dużo bardziej po marszczony, taki grzybek raczej ci sie nie przyda, nie użyjesz żadnego "clothfx'a" ani reactora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się