Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jak osiagnąć materiał wosku w którym światło rozchodziło by sie nierównomiernie? Tzn w jednym miejscu wosk przepuszczal by je bardziej w drugim mniej.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

sss w vrayu nie przepuszcza swiatła. Kombinowałem z fogiem w vraymtl ale jakoś nic z tego sensownego nie wyszło.

Napisano

Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu. Problem mam podobny, jednak u mnie chodzi o materiał ciętego mydła (tak, tak, dobrze czytacie;), który dawałby lekkie prześwietlenia na krawędziach. Rzecz w tym, że przy ustawieniu Translucent dla materiału (translucent color: prawie biały, refract color: szary, glossines na 0,3) nie ma w ogóle reakcji na kolor ze slotu diffuse, jak i ze slotu Fog Color (fog multiplier: 0,2). Materiał przyjmuje natomiast kolor z Environementu, czy to z mapy HDRI, czy to zwykły kolor, kiedy ową HDRI wyłączę. Może ktoś doradzić?

 

Pozdrawiam i będę wdzięczny za wskazówki.

 

Edit: Dziwne. Wyłączyłem zrestartowałem max'a i zapuściłem od nowa ten plik z mydłem i ruszyło. Fakt, mapa HDRI była pewnie w pamięci, ale i tak dziwnie reagował na jakiekolwiek otoczenie. Tak czy siak - działa;)

 

A Tobie ptah polecam tutorial http://www.chaosgroup.com/stuff/MtlTutorial/

Był już podawany na forum, wystarczy poszukać.

 

Pozdrawiam;)

Napisano

Aniu, nie bądź złośliwa;P A tak poważnie, to dzięki bardzo, choć sam miałem problem tylko z niechcianym wpływem otoczenia na kolor materiału;)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności