Napisano 30 Listopad 200321 l hmm...to niech moze poszuka innego, do ten kowal zrobił bu troche za duzą rękojesc...
Napisano 1 Grudzień 200321 l Jeśli wzorujesz się na grach to obejrzyj sobie filmiki do Warcrafta, wg. mnie Blizzard osiągnął mistrzostwo. Mieczyk juz lepszy , ale faktycznie zastosuj się do rady Sharpa... Aaa, tak przy okazji, nie za bardzo jarzę tą tarczę....
Napisano 1 Grudzień 200321 l Ta druga wrsja rycerza w porównaniu z pierwszą to przepaść! Jest dużo dużo lepiej. Proporcje bardziej trafione, i charakter postaci bardziej spójny. Wcześniej wydawało mi się ża każda część zbroi jest z innej bajki. Teraz to się bardziej trzyma kupy. Widać, że dopiero zaczynasz i technicznie jeszcze mocno niedomagasz, ale prawda jest taka, że im więcej pracy włożysz w kazde kolejne dłubanie, tym lepsze rezultaty zaczniesz osiągać... pracka jak na zupełnie zielonego Broliasa, zaczyna coś przypominać... tak trzymaj
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor dzieki all.sharp miecz poprawie pod wieczor bo narazie nie mam czasu i ze wczoraj nie bylem na naecie to troche niebzyt chyba poprawilem mieczyk (lekkie skalowanie) zrobilem taka plytka na zbroji gdzie sie plaszcz wklada. aha pobawilem sie troche kolorami jakby to mialo wygladac
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor to jest ciekawe nie zarejstruje sie i na dodatek nic ciekawagoe nie powie(wogole nic nie mowi :D)
Napisano 3 Grudzień 200321 l Aaaa... stary gdzieś ci się proporcje zgubiły..... Po drugie już ci mówiłem żebyś obejrzał filmiki do warcrafta.. coś takiego jak \"płytka w którą się płaszcz wkłada\" nie istnieje... Płaszcze były mocowane za pomocą łańcucha, albo do zbroi za pomocą nitów(z taką ozdóbką w kształcie kwiatka czy czegoś takiego....). A te płytki na zbrojach to herby.
Napisano 3 Grudzień 200321 l Za maly korpus za duze nogi, cholera typek jest wyzszy odemnie na 100 % :D Generalnie mezczyzni nieposiadaja tak dlugich nog zostaw takie rzeczy jak bedzie modelowal kobite, A ten typek to chyba nic niejadl z 2 miesiace bo korpus ma naprawde wychudzony i jeszcze go wbiles w zbroje? Generalnie zqmalo szczegolow, tarcza sie trzyma na uchwytach ktore sa magicznie wklejone :D Łokci tez chyba nieposiada, czyly reaumujac to go troche skurcz pogrub i dorob :D
Napisano 4 Grudzień 200321 l Autor no proporcjami sie jeszcze zajme zapinka tez jakas wykombinuje. nie wzoruje sie warcrfatem. jako ze wczoraj nie bylem na necie to jeszcze nie widzialem tych postwo wiec nie poprawilaem. za to zrobilem mu troche prymitywne buciki . poszukam referencji i postaram sie zrobic lepsze . a co do lokcia do nigdzie nie moge nzalezc obrazka jak to powinno wygladac. aha zaczelem sie bawic otoczeniem i takie cos wyszlo
Napisano 4 Grudzień 200321 l Ja dodał bym cienie jakies i te gory sa troche za kanciaste :) Pozdrawiam !
Napisano 4 Grudzień 200321 l Autor ten deszcz to mialbyc \"rain of a thousand flames \" :D A co do cieni to dobrze ze mni przypomniales MC-Maxim. Zadnego swiatla nie wrzucilem :D
Napisano 4 Grudzień 200321 l Już teksturki? Ja myślałem, że dopiero zacząłeś modeling i w miarę upływu czasu Twój model będzie lepszy, a tu już teksturki... buuu... no chyba, że dalej będziesz go poprawiał, bo na realistyczny on nie wygląda :( Sorry za krytykę, ale tak to wygląda w moim odczuciu.
Napisano 4 Grudzień 200321 l Autor misic texturki sa na proba.jeszcze bede mial troche grzebania przy nim
Napisano 4 Grudzień 200321 l No mam nadzieję :) Pracuj pracuj, trzeba gościa jeszcze trochę podretuszotać i będzie ok ;)
Napisano 4 Grudzień 200321 l Twój render przypomina mi trochę intro do warcrafta3 :D. Tak jak powiedział mc-maxim. Dodaj cienie i popraw koniecznie góry. Temat trochę cię przerósł, ale to nie szkodzi. Ja zawsze rzucam się na pracę, która mnie przerasta i potem często okazuje się, że brak mi umiejętności na to żeby ją ukończyć (po części jest tak z moim nieszczęsnym mustangiem). Faktem jest jednak to, że właśnie na takich pracach zyskuje się najwięcej doświadczenia. Popraw modele i tekstury. Kiedy uznasz, że efekt cię zadowala, ustaw ładnie światełko i kamerkę. Zastanów się nad kompozycją, kiedy wyrenderujesz scenkę wrzuć ją może jeszcze np. do photoschopa, podretuszuj ją troszkę i zabieraj się za kolejną pracę. Powodzenia [soczek]
Napisano 5 Grudzień 200321 l Nie chodziło mi żebyś wzorował się na warcrafcie, ale o to żebyś robiąc rycerza wiedział jak rycerz wygląda... Jeśli chcesz mogę poszukać ci fajnych materiałów na te tematy... Powodzenia!!!!
Napisano 6 Grudzień 200321 l Witam! Modelowanie, coz, musisz jeszcze nabrac troche wprawy, podobnie jak z teksturowaniem. Chcialbym Ci jednak zwrocic uwage na jedna rzecz, masz koszmarny sklad sceny. Jesli masz tylko rycerzyka, a reszta sceny jest pusta, to powinienes skupic uwage wlasnie na swojej postaci. Nie pokazuj tych polaci pustego terenu, bo to nikogo nie interesuje. Te meteoryty to straszny pic i powinienes z nich zrezygnowac. Jest jeszcze jeden blad, ktory zdarza sie nawet najlepszym (dopatrzylem sie takich niedorobek nawet w \"Katedrze\"). Linia gdzie ziemia laczy sie z niebem jest obrzydliwie odcieta. Zwroc uwage, ze nigdy w rzeczywistosci nie jest ona tak ostra i wyrazna. To stwarza chyba najbardziej nienaturalny efekt w scenie... Pozdrawaim!
Napisano 6 Grudzień 200321 l teksturki do kitu wszystko plastikowe i wogole ehh popracuj troszke poczytaj o teksturowaniu tutki i narazie nie ma zabardzo czego podziwiac choc nie jest to zle :) sproboj rozne techniki modelowania nie rob caly czas tego samego :) powodzenia i pzdr
Napisano 6 Grudzień 200321 l Hehehe, na zbliżeniu było widać wszystkie błędy to odsunąłęś kamerę :D Sprytne... ale powinieneś zdecydowanie \"domodelować\" rycerzyka. Teksturki, a właściwie teksturka (bo jest tylko jedna, trawy) jest ok, ale jak słusznie zauważył l_lewandowski, zbyt ostra jest linia horyzontu. Jeszcze jedną rzeczą do której mógłbym się przyczepić jest tarcza... nie wydaje Ci się, że jest trochę za gruba? P.S Usuń, albo popraw te metoryty, bo psują efekt całej sceny.
Napisano 6 Grudzień 200321 l Autor co do tarczy to masz racje.tlo wyrpie bedzie sama postac na czarnym tle . a mw4d jak mozna sie pozbyc efektu zeby nie bylo dla ciebie plastikowe bo niezbyt wiem a chcialbym wiedziec. a co do kamerki to nawet nie zauwarzyem :D ha texturki sa trzy : na helmi ten pioropusz czy jak to nazwac, trawa, oraz takze krocze i szyja . co do modelowania to narazie niezbyt hce eksperymentowac i wole go dokonczyc narazie tak jak umiem a po tym modelu zaczne skolenie no wych metod modelingu. pozdro
Napisano 8 Grudzień 200321 l Fajnie że zrobiłeś ten łańcuch, tylko zmniejsz kółka i dodaj jakąś klamrę :D - to raz dwa- Podoba mi się ten niwy mieczyk. trzy- nie wiem po co ten walec pod nim... cztery- modelowania się nie będę czepiał bo nie wiem czy sam bym lepiej zrobił.... pięć- no cóż złamię punkt czwarty- miecz ma za szeroką rękojeść. Twój rycerzyk to rosły człowiek i powinien spokojnie obejmować ją całą... :D Ale i tak mi się podoba(w miarę). Pozdro...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor dzieki mort to seie poprawi z mieczem. walec to stojak dla niego zeby bylo widac tez od dolu go. a klamerke masz moze jakis pomysl jaka ja zrobic?
Napisano 8 Grudzień 200321 l No! Teraz to calkiem przyzwoicie:)...mi sie tylko by widziala nieco mniejsza rekojesc i dluzsze ostrze miecza...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor mniejsza czyli pewnie krotsza troche i ostrze dluzsze. sie zrobi . za kilkanascie minut jesli dobrze pojdzie wrzuce olejne rendery z poprawionym mieczem
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor no troche wiecej niz kilkanascie minut t zajelo :D nie wiem jak wy ale ja chyba poczekam jeszcze na propoycje morta co do klamerki jakby ona miala wygladac i chyba juz bedzie skonczony. jakos nie wiele osob pisze wiec chyba juz jest dobrze w miare
Napisano 8 Grudzień 200321 l hmm...moze ta ciemnosc zakrywa bledy ktore moznaby komentowac, dlatego moze nikt nie pisze:) ...no ale ja widze poza cimnoscia jak w tylku u ...rycerza:D ,fajnego platfusa, jakaby jakas cegla mu na stope spadla...
Napisano 9 Grudzień 200321 l Ja bym tą klamerkę widział tak..(sorry, że w paincie ale nic lepszego w szkole na kompach nie ma :( To czerwone w środku to jakiś drogocenny kamień..Oczywiście to jest w wieeelkim yproszczeniu. Dodaj jakieś zdobienia i takie tam...Pozdrowionka!!!
Napisano 9 Grudzień 200321 l Spróbój zrobić klamerkę w kształcie np. tarczy herbowej, albo jakiejś plecionki z klejnotem w środku... Nie wiem wymyśl coś (ja bym spróbował smoka...) No i fakt, że stopy ma jakieś takie dziwne... A rękojeść nie miała być krótsza, tylko węższa... i zazwyczaj rękojeści były okładane drewnem, rogiem albo jakimś materiałem... Pozdro..
Napisano 9 Grudzień 200321 l Chłopie zmniejsz jelec!! Przy takich rozmiarach rycerz cały czas by się o niego chaczył:] I dodaj może ze 3 omni, i przy kazdym ustaw multiplier ok. 0,3. Wtedy bedzie lepiej widac...
Napisano 10 Grudzień 200321 l Autor dobra zrobi sie. a cod o rekojesci to byl post zeby ona pasowala do dlonie i zmienjszyc. noto wzialem skrocilem i poszerzylem :D dobra wszystko sie zrobi
Napisano 10 Grudzień 200321 l hmmmm... prześledziłem cały ten topic i szczerze powiedziawszy jedyne co mozna powiedzieć to to, że nic nie jest dobrze, nawet strona w którą idziesz... podstawowe błędy to: 1) Nie uzywasz referen, co na twoim etapie znajomości modelowania jest niezbędne... 2) Jesteś w gorącej wodzie kąpany - chcesz szybko, kosztem jakości... 3) Tak naprawdę użytkownicy Ci piszą, a ty w sumie dalej to samo... 4) Uważasz, że mesh-smooth zrobi za Ciebie wszystko Nie bedę Ci pisał co można poprawić - bo w sumie nic do poprawy nie ma - wszystko do zrobienia na spokojnie od początku. A jesli chcesz konkrety co jest źle to wrzuć siatkę z viewportu. powodzenia
Napisano 10 Grudzień 200321 l Autor dobrze boowa wrzuce siatke. a wiem ze z tym mesh smoothem to za mnei wszystkiego nei zalatwi. ale jesli przy tej wersji rycerza to nikt jeszcze nie mowil ze kanciasty jest (przynajmniej tak mi sie zdaje). co do referencji to fakt.a to ostatnie zze pisza to nie poprawilem jeszce bo nie zdayzlem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto