Brolias Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 a teraz odwiedzil lespszego moim zdaniem kowala(chodzi o miecz)
Sharp Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 hmm...to niech moze poszuka innego, do ten kowal zrobił bu troche za duzą rękojesc...
Brolias Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 za dluga czy za szeroka? chce wiedziec jak poprawic
mort1 Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 Jeśli wzorujesz się na grach to obejrzyj sobie filmiki do Warcrafta, wg. mnie Blizzard osiągnął mistrzostwo. Mieczyk juz lepszy , ale faktycznie zastosuj się do rady Sharpa... Aaa, tak przy okazji, nie za bardzo jarzę tą tarczę....
Kris_R Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 Ta druga wrsja rycerza w porównaniu z pierwszą to przepaść! Jest dużo dużo lepiej. Proporcje bardziej trafione, i charakter postaci bardziej spójny. Wcześniej wydawało mi się ża każda część zbroi jest z innej bajki. Teraz to się bardziej trzyma kupy. Widać, że dopiero zaczynasz i technicznie jeszcze mocno niedomagasz, ale prawda jest taka, że im więcej pracy włożysz w kazde kolejne dłubanie, tym lepsze rezultaty zaczniesz osiągać... pracka jak na zupełnie zielonego Broliasa, zaczyna coś przypominać... tak trzymaj
Brolias Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 dzieki all.sharp miecz poprawie pod wieczor bo narazie nie mam czasu i ze wczoraj nie bylem na naecie to troche niebzyt chyba poprawilem mieczyk (lekkie skalowanie) zrobilem taka plytka na zbroji gdzie sie plaszcz wklada. aha pobawilem sie troche kolorami jakby to mialo wygladac
Brolias Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 to jest ciekawe nie zarejstruje sie i na dodatek nic ciekawagoe nie powie(wogole nic nie mowi :D)
mort1 Napisano 3 Grudzień 2003 Napisano 3 Grudzień 2003 Aaaa... stary gdzieś ci się proporcje zgubiły..... Po drugie już ci mówiłem żebyś obejrzał filmiki do warcrafta.. coś takiego jak \"płytka w którą się płaszcz wkłada\" nie istnieje... Płaszcze były mocowane za pomocą łańcucha, albo do zbroi za pomocą nitów(z taką ozdóbką w kształcie kwiatka czy czegoś takiego....). A te płytki na zbrojach to herby.
Cezar Napisano 3 Grudzień 2003 Napisano 3 Grudzień 2003 Za maly korpus za duze nogi, cholera typek jest wyzszy odemnie na 100 % :D Generalnie mezczyzni nieposiadaja tak dlugich nog zostaw takie rzeczy jak bedzie modelowal kobite, A ten typek to chyba nic niejadl z 2 miesiace bo korpus ma naprawde wychudzony i jeszcze go wbiles w zbroje? Generalnie zqmalo szczegolow, tarcza sie trzyma na uchwytach ktore sa magicznie wklejone :D Łokci tez chyba nieposiada, czyly reaumujac to go troche skurcz pogrub i dorob :D
Brolias Napisano 4 Grudzień 2003 Autor Napisano 4 Grudzień 2003 no proporcjami sie jeszcze zajme zapinka tez jakas wykombinuje. nie wzoruje sie warcrfatem. jako ze wczoraj nie bylem na necie to jeszcze nie widzialem tych postwo wiec nie poprawilaem. za to zrobilem mu troche prymitywne buciki . poszukam referencji i postaram sie zrobic lepsze . a co do lokcia do nigdzie nie moge nzalezc obrazka jak to powinno wygladac. aha zaczelem sie bawic otoczeniem i takie cos wyszlo
gedzior Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 przydalby mu sie parasol, bo ten deszcz taki siarczysty :D
MC-Maxim Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 Ja dodał bym cienie jakies i te gory sa troche za kanciaste :) Pozdrawiam !
Brolias Napisano 4 Grudzień 2003 Autor Napisano 4 Grudzień 2003 ten deszcz to mialbyc \"rain of a thousand flames \" :D A co do cieni to dobrze ze mni przypomniales MC-Maxim. Zadnego swiatla nie wrzucilem :D
Misic Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 Już teksturki? Ja myślałem, że dopiero zacząłeś modeling i w miarę upływu czasu Twój model będzie lepszy, a tu już teksturki... buuu... no chyba, że dalej będziesz go poprawiał, bo na realistyczny on nie wygląda :( Sorry za krytykę, ale tak to wygląda w moim odczuciu.
Brolias Napisano 4 Grudzień 2003 Autor Napisano 4 Grudzień 2003 misic texturki sa na proba.jeszcze bede mial troche grzebania przy nim
Misic Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 No mam nadzieję :) Pracuj pracuj, trzeba gościa jeszcze trochę podretuszotać i będzie ok ;)
Batou Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 Twój render przypomina mi trochę intro do warcrafta3 :D. Tak jak powiedział mc-maxim. Dodaj cienie i popraw koniecznie góry. Temat trochę cię przerósł, ale to nie szkodzi. Ja zawsze rzucam się na pracę, która mnie przerasta i potem często okazuje się, że brak mi umiejętności na to żeby ją ukończyć (po części jest tak z moim nieszczęsnym mustangiem). Faktem jest jednak to, że właśnie na takich pracach zyskuje się najwięcej doświadczenia. Popraw modele i tekstury. Kiedy uznasz, że efekt cię zadowala, ustaw ładnie światełko i kamerkę. Zastanów się nad kompozycją, kiedy wyrenderujesz scenkę wrzuć ją może jeszcze np. do photoschopa, podretuszuj ją troszkę i zabieraj się za kolejną pracę. Powodzenia [soczek]
mort1 Napisano 5 Grudzień 2003 Napisano 5 Grudzień 2003 Nie chodziło mi żebyś wzorował się na warcrafcie, ale o to żebyś robiąc rycerza wiedział jak rycerz wygląda... Jeśli chcesz mogę poszukać ci fajnych materiałów na te tematy... Powodzenia!!!!
l_lewandowski Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 Witam! Modelowanie, coz, musisz jeszcze nabrac troche wprawy, podobnie jak z teksturowaniem. Chcialbym Ci jednak zwrocic uwage na jedna rzecz, masz koszmarny sklad sceny. Jesli masz tylko rycerzyka, a reszta sceny jest pusta, to powinienes skupic uwage wlasnie na swojej postaci. Nie pokazuj tych polaci pustego terenu, bo to nikogo nie interesuje. Te meteoryty to straszny pic i powinienes z nich zrezygnowac. Jest jeszcze jeden blad, ktory zdarza sie nawet najlepszym (dopatrzylem sie takich niedorobek nawet w \"Katedrze\"). Linia gdzie ziemia laczy sie z niebem jest obrzydliwie odcieta. Zwroc uwage, ze nigdy w rzeczywistosci nie jest ona tak ostra i wyrazna. To stwarza chyba najbardziej nienaturalny efekt w scenie... Pozdrawaim!
Ufooox Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 teksturki do kitu wszystko plastikowe i wogole ehh popracuj troszke poczytaj o teksturowaniu tutki i narazie nie ma zabardzo czego podziwiac choc nie jest to zle :) sproboj rozne techniki modelowania nie rob caly czas tego samego :) powodzenia i pzdr
felav Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 Daj go na inne tlo, sam rycerzyk mi sie podoba calkiem
Misic Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 Hehehe, na zbliżeniu było widać wszystkie błędy to odsunąłęś kamerę :D Sprytne... ale powinieneś zdecydowanie \"domodelować\" rycerzyka. Teksturki, a właściwie teksturka (bo jest tylko jedna, trawy) jest ok, ale jak słusznie zauważył l_lewandowski, zbyt ostra jest linia horyzontu. Jeszcze jedną rzeczą do której mógłbym się przyczepić jest tarcza... nie wydaje Ci się, że jest trochę za gruba? P.S Usuń, albo popraw te metoryty, bo psują efekt całej sceny.
Brolias Napisano 6 Grudzień 2003 Autor Napisano 6 Grudzień 2003 co do tarczy to masz racje.tlo wyrpie bedzie sama postac na czarnym tle . a mw4d jak mozna sie pozbyc efektu zeby nie bylo dla ciebie plastikowe bo niezbyt wiem a chcialbym wiedziec. a co do kamerki to nawet nie zauwarzyem :D ha texturki sa trzy : na helmi ten pioropusz czy jak to nazwac, trawa, oraz takze krocze i szyja . co do modelowania to narazie niezbyt hce eksperymentowac i wole go dokonczyc narazie tak jak umiem a po tym modelu zaczne skolenie no wych metod modelingu. pozdro
mort1 Napisano 8 Grudzień 2003 Napisano 8 Grudzień 2003 Fajnie że zrobiłeś ten łańcuch, tylko zmniejsz kółka i dodaj jakąś klamrę :D - to raz dwa- Podoba mi się ten niwy mieczyk. trzy- nie wiem po co ten walec pod nim... cztery- modelowania się nie będę czepiał bo nie wiem czy sam bym lepiej zrobił.... pięć- no cóż złamię punkt czwarty- miecz ma za szeroką rękojeść. Twój rycerzyk to rosły człowiek i powinien spokojnie obejmować ją całą... :D Ale i tak mi się podoba(w miarę). Pozdro...
Brolias Napisano 8 Grudzień 2003 Autor Napisano 8 Grudzień 2003 dzieki mort to seie poprawi z mieczem. walec to stojak dla niego zeby bylo widac tez od dolu go. a klamerke masz moze jakis pomysl jaka ja zrobic?
Sharp Napisano 8 Grudzień 2003 Napisano 8 Grudzień 2003 No! Teraz to calkiem przyzwoicie:)...mi sie tylko by widziala nieco mniejsza rekojesc i dluzsze ostrze miecza...
Brolias Napisano 8 Grudzień 2003 Autor Napisano 8 Grudzień 2003 mniejsza czyli pewnie krotsza troche i ostrze dluzsze. sie zrobi . za kilkanascie minut jesli dobrze pojdzie wrzuce olejne rendery z poprawionym mieczem
Brolias Napisano 8 Grudzień 2003 Autor Napisano 8 Grudzień 2003 no troche wiecej niz kilkanascie minut t zajelo :D nie wiem jak wy ale ja chyba poczekam jeszcze na propoycje morta co do klamerki jakby ona miala wygladac i chyba juz bedzie skonczony. jakos nie wiele osob pisze wiec chyba juz jest dobrze w miare
Sharp Napisano 8 Grudzień 2003 Napisano 8 Grudzień 2003 hmm...moze ta ciemnosc zakrywa bledy ktore moznaby komentowac, dlatego moze nikt nie pisze:) ...no ale ja widze poza cimnoscia jak w tylku u ...rycerza:D ,fajnego platfusa, jakaby jakas cegla mu na stope spadla...
mort1 Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Ja bym tą klamerkę widział tak..(sorry, że w paincie ale nic lepszego w szkole na kompach nie ma :( To czerwone w środku to jakiś drogocenny kamień..Oczywiście to jest w wieeelkim yproszczeniu. Dodaj jakieś zdobienia i takie tam...Pozdrowionka!!!
mort1 Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Spróbój zrobić klamerkę w kształcie np. tarczy herbowej, albo jakiejś plecionki z klejnotem w środku... Nie wiem wymyśl coś (ja bym spróbował smoka...) No i fakt, że stopy ma jakieś takie dziwne... A rękojeść nie miała być krótsza, tylko węższa... i zazwyczaj rękojeści były okładane drewnem, rogiem albo jakimś materiałem... Pozdro..
kozioo Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Chłopie zmniejsz jelec!! Przy takich rozmiarach rycerz cały czas by się o niego chaczył:] I dodaj może ze 3 omni, i przy kazdym ustaw multiplier ok. 0,3. Wtedy bedzie lepiej widac...
Brolias Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 dobra zrobi sie. a cod o rekojesci to byl post zeby ona pasowala do dlonie i zmienjszyc. noto wzialem skrocilem i poszerzylem :D dobra wszystko sie zrobi
boowa Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 hmmmm... prześledziłem cały ten topic i szczerze powiedziawszy jedyne co mozna powiedzieć to to, że nic nie jest dobrze, nawet strona w którą idziesz... podstawowe błędy to: 1) Nie uzywasz referen, co na twoim etapie znajomości modelowania jest niezbędne... 2) Jesteś w gorącej wodzie kąpany - chcesz szybko, kosztem jakości... 3) Tak naprawdę użytkownicy Ci piszą, a ty w sumie dalej to samo... 4) Uważasz, że mesh-smooth zrobi za Ciebie wszystko Nie bedę Ci pisał co można poprawić - bo w sumie nic do poprawy nie ma - wszystko do zrobienia na spokojnie od początku. A jesli chcesz konkrety co jest źle to wrzuć siatkę z viewportu. powodzenia
Brolias Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 dobrze boowa wrzuce siatke. a wiem ze z tym mesh smoothem to za mnei wszystkiego nei zalatwi. ale jesli przy tej wersji rycerza to nikt jeszcze nie mowil ze kanciasty jest (przynajmniej tak mi sie zdaje). co do referencji to fakt.a to ostatnie zze pisza to nie poprawilem jeszce bo nie zdayzlem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się