Skocz do zawartości

Postać 3d: Rycerzyk


Brolias

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli wzorujesz się na grach to obejrzyj sobie filmiki do Warcrafta, wg. mnie Blizzard osiągnął mistrzostwo. Mieczyk juz lepszy , ale faktycznie zastosuj się do rady Sharpa... Aaa, tak przy okazji, nie za bardzo jarzę tą tarczę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga wrsja rycerza w porównaniu z pierwszą to przepaść! Jest dużo dużo lepiej. Proporcje bardziej trafione, i charakter postaci bardziej spójny. Wcześniej wydawało mi się ża każda część zbroi jest z innej bajki. Teraz to się bardziej trzyma kupy. Widać, że dopiero zaczynasz i technicznie jeszcze mocno niedomagasz, ale prawda jest taka, że im więcej pracy włożysz w kazde kolejne dłubanie, tym lepsze rezultaty zaczniesz osiągać... pracka jak na zupełnie zielonego Broliasa, zaczyna coś przypominać... tak trzymaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki all.sharp miecz poprawie pod wieczor bo narazie nie mam czasu i ze wczoraj nie bylem na naecie to troche niebzyt chyba poprawilem mieczyk (lekkie skalowanie) zrobilem taka plytka na zbroji gdzie sie plaszcz wklada. aha pobawilem sie troche kolorami jakby to mialo wygladac

 

 

proba.jpg

 

 

proba1.jpg

 

proba2.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa... stary gdzieś ci się proporcje zgubiły..... Po drugie już ci mówiłem żebyś obejrzał filmiki do warcrafta.. coś takiego jak \"płytka w którą się płaszcz wkłada\" nie istnieje... Płaszcze były mocowane za pomocą łańcucha, albo do zbroi za pomocą nitów(z taką ozdóbką w kształcie kwiatka czy czegoś takiego....). A te płytki na zbrojach to herby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za maly korpus za duze nogi, cholera typek jest wyzszy odemnie na 100 % :D Generalnie mezczyzni nieposiadaja tak dlugich nog zostaw takie rzeczy jak bedzie modelowal kobite, A ten typek to chyba nic niejadl z 2 miesiace bo korpus ma naprawde wychudzony i jeszcze go wbiles w zbroje? Generalnie zqmalo szczegolow, tarcza sie trzyma na uchwytach ktore sa magicznie wklejone :D Łokci tez chyba nieposiada, czyly reaumujac to go troche skurcz pogrub i dorob :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no proporcjami sie jeszcze zajme zapinka tez jakas wykombinuje. nie wzoruje sie warcrfatem. jako ze wczoraj nie bylem na necie to jeszcze nie widzialem tych postwo wiec nie poprawilaem. za to zrobilem mu troche prymitywne buciki . poszukam referencji i postaram sie zrobic lepsze . a co do lokcia do nigdzie nie moge nzalezc obrazka jak to powinno wygladac. aha zaczelem sie bawic otoczeniem i takie cos wyszlo

 

doom.jpg

doom1.jpg

doom2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już teksturki? Ja myślałem, że dopiero zacząłeś modeling i w miarę upływu czasu Twój model będzie lepszy, a tu już teksturki... buuu... no chyba, że dalej będziesz go poprawiał, bo na realistyczny on nie wygląda :( Sorry za krytykę, ale tak to wygląda w moim odczuciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój render przypomina mi trochę intro do warcrafta3 :D.

 

Tak jak powiedział mc-maxim. Dodaj cienie i popraw koniecznie góry. Temat trochę cię przerósł, ale to nie szkodzi. Ja zawsze rzucam się na pracę, która mnie przerasta i potem często okazuje się, że brak mi umiejętności na to żeby ją ukończyć (po części jest tak z moim nieszczęsnym mustangiem). Faktem jest jednak to, że właśnie na takich pracach zyskuje się najwięcej doświadczenia. Popraw modele i tekstury. Kiedy uznasz, że efekt cię zadowala, ustaw ładnie światełko i kamerkę. Zastanów się nad kompozycją, kiedy wyrenderujesz scenkę wrzuć ją może jeszcze np. do photoschopa, podretuszuj ją troszkę i zabieraj się za kolejną pracę.

 

Powodzenia [soczek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Modelowanie, coz, musisz jeszcze nabrac troche wprawy, podobnie jak z teksturowaniem. Chcialbym Ci jednak zwrocic uwage na jedna rzecz, masz koszmarny sklad sceny. Jesli masz tylko rycerzyka, a reszta sceny jest pusta, to powinienes skupic uwage wlasnie na swojej postaci. Nie pokazuj tych polaci pustego terenu, bo to nikogo nie interesuje. Te meteoryty to straszny pic i powinienes z nich zrezygnowac. Jest jeszcze jeden blad, ktory zdarza sie nawet najlepszym (dopatrzylem sie takich niedorobek nawet w \"Katedrze\"). Linia gdzie ziemia laczy sie z niebem jest obrzydliwie odcieta. Zwroc uwage, ze nigdy w rzeczywistosci nie jest ona tak ostra i wyrazna. To stwarza chyba najbardziej nienaturalny efekt w scenie...

Pozdrawaim!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teksturki do kitu wszystko plastikowe i wogole ehh popracuj troszke poczytaj o teksturowaniu tutki i narazie nie ma zabardzo czego podziwiac choc nie jest to zle :) sproboj rozne techniki modelowania nie rob caly czas tego samego :) powodzenia i pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, na zbliżeniu było widać wszystkie błędy to odsunąłęś kamerę :D Sprytne... ale powinieneś zdecydowanie \"domodelować\" rycerzyka. Teksturki, a właściwie teksturka (bo jest tylko jedna, trawy) jest ok, ale jak słusznie zauważył l_lewandowski, zbyt ostra jest linia horyzontu. Jeszcze jedną rzeczą do której mógłbym się przyczepić jest tarcza... nie wydaje Ci się, że jest trochę za gruba?

 

P.S

Usuń, albo popraw te metoryty, bo psują efekt całej sceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tarczy to masz racje.tlo wyrpie bedzie sama postac na czarnym tle . a mw4d jak mozna sie pozbyc efektu zeby nie bylo dla ciebie plastikowe bo niezbyt wiem a chcialbym wiedziec. a co do kamerki to nawet nie zauwarzyem :D ha texturki sa trzy : na helmi ten pioropusz czy jak to nazwac, trawa, oraz takze krocze i szyja . co do modelowania to narazie niezbyt hce eksperymentowac i wole go dokonczyc narazie tak jak umiem a po tym modelu zaczne skolenie no wych metod modelingu. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że zrobiłeś ten łańcuch, tylko zmniejsz kółka i dodaj jakąś klamrę :D - to raz

dwa- Podoba mi się ten niwy mieczyk.

trzy- nie wiem po co ten walec pod nim...

cztery- modelowania się nie będę czepiał bo nie wiem czy sam bym lepiej zrobił....

pięć- no cóż złamię punkt czwarty- miecz ma za szeroką rękojeść. Twój rycerzyk to rosły człowiek i powinien spokojnie obejmować ją całą... :D

Ale i tak mi się podoba(w miarę). Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troche wiecej niz kilkanascie minut t zajelo :D nie wiem jak wy ale ja chyba poczekam jeszcze na propoycje morta co do klamerki jakby ona miala wygladac i chyba juz bedzie skonczony. jakos nie wiele osob pisze wiec chyba juz jest dobrze w miare

kupa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tą klamerkę widział tak..(sorry, że w paincie ale nic lepszego w szkole na kompach nie ma :( To czerwone w środku to jakiś drogocenny kamień..Oczywiście to jest w wieeelkim yproszczeniu. Dodaj jakieś zdobienia i takie tam...Pozdrowionka!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbój zrobić klamerkę w kształcie np. tarczy herbowej, albo jakiejś plecionki z klejnotem w środku...

Nie wiem wymyśl coś (ja bym spróbował smoka...)

No i fakt, że stopy ma jakieś takie dziwne...

A rękojeść nie miała być krótsza, tylko węższa... i zazwyczaj rękojeści były okładane drewnem, rogiem albo jakimś materiałem... Pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm... prześledziłem cały ten topic i szczerze powiedziawszy jedyne co mozna powiedzieć to to, że nic nie jest dobrze, nawet strona w którą idziesz...

 

podstawowe błędy to:

 

1) Nie uzywasz referen, co na twoim etapie znajomości modelowania jest niezbędne...

2) Jesteś w gorącej wodzie kąpany - chcesz szybko, kosztem jakości...

3) Tak naprawdę użytkownicy Ci piszą, a ty w sumie dalej to samo...

4) Uważasz, że mesh-smooth zrobi za Ciebie wszystko

 

Nie bedę Ci pisał co można poprawić - bo w sumie nic do poprawy nie ma - wszystko do zrobienia na spokojnie od początku. A jesli chcesz konkrety co jest źle to wrzuć siatkę z viewportu.

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze boowa wrzuce siatke. a wiem ze z tym mesh smoothem to za mnei wszystkiego nei zalatwi. ale jesli przy tej wersji rycerza to nikt jeszcze nie mowil ze kanciasty jest (przynajmniej tak mi sie zdaje). co do referencji to fakt.a to ostatnie zze pisza to nie poprawilem jeszce bo nie zdayzlem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności