Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam sporo desek do unwrapowania - wlasciwie to zwykle boxy o roznych wymiarach.

 

nie ma moze jakiegos szybkiego narzedzia do mapowania ich?

 

teraz robie tak ze kazdego face'a ukladam osobno, wyrównuje edge itd. - strasznie to czasochlonne i frustrujące.

 

Nie ma moze takiego narzedzia które automatycznie mi rozlozy wszystkie face'y odrazu obok siebie połączone razem, ale nie nachodządzące sie na siebie - nawet kosztem może nieco złej siatki ale żeby bylo równo, szybko i czytelnie?

 

a moze jakas inna pomoc? z góry dziekuje.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uvw map??:> hmm...umwrapowac boxy mozna jezeli beda na mega zblizeniu i nie bedziesz chcial powtarzalnosci textury!, ewentuallnie mozesz do kazdego polygonu nadac inny material!!

Napisano

Unwrap - Normal Mapping (Box) ?

 

Poza tym zwykly box (primitive) jest juz chyba ladnie rozlozony, jezeli sie nie myle.

Napisano
  • Autor

nie rozumiem, jak jest ladnie rozlozony? nic nie jest ladnie rozlozonego

Napisano

Jest w unwarpie coś takiego jak flatten mapping. on ładnie unwarpuje płaty powierzchni.

 

Jeśli każdy obiekt masz taki sam to:

- zmapuj jeden

- skopiuj do schowka modyfikator uvw mapping

- zaznacz wszystkie obiekty do zmapowania nałóż modyfikator editable poly i na niego wklej ze schowka uvw mapping

-skonwertuj do poly i gotowe

Napisano

jak to sa tylko boxowe deski to proponuje Ci sie z tym nie grzebac i po prostu nadac kazdemu UVW map i po sprawie tak jak Ci brunq radzil.

pozdr

Napisano
Poza tym zwykly box (primitive) jest juz chyba ladnie rozlozony, jezeli sie nie myle.

Nie masz uv'ek rozłożonych, tylko jest podzielony na uv groups, wg. mnie dobrą metode podał Lis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności