Napisano 18 Maj 200717 l Kompletuje właśnie profesjonalny zestaw do grafiki 3d. Głownie pracy w 3ds. Typ padł na stacje robocze Della Precision 690. Pytanie następujące: Czy warto kupować NVIDIA Quadro FX 3500? Na co ta karta ma wpływ? Czy rendering jest szybszy? Czy tylko sam proces modelowania? Ma ktoś już jakieś doświadczenie z kartami tej klasy? Może ktoś by mi coś doradził... Będę wdzięczny za każdą uwagę.
Napisano 18 Maj 200717 l Czy warto kupować NVIDIA Quadro FX 3500? Nie!!! Na co ta karta ma wpływ? Na viewporty Czy rendering jest szybszy? Rendering wykonuje cpu, chociaż są renderery wykorzystujące gpu Czy tylko sam proces modelowania? Jeszcze są gry :D Myślę, że warto brać karty z obsługą direct 10
Napisano 18 Maj 200717 l Powinienes zadac pytanie czy oplaca sie kupowac w PL DELLa P690 - NIE, zloz sobie sam kompa z identycznymi komponentami to zaoszczedzisz z 2tys ;) PS. Czy warto wydawac pare klocow na grafe taka - NIE..
Napisano 18 Maj 200717 l Autor Kwestia jest taka, że zależy mi na szybkim serwisowaniu komputera. Jeśli złoże sobie go sam to nawet więcej niż 2tys zaoszczędze. Ale w wypadku awarii nie będę mieć przez kilka dni maszyny pracy... a to wiąże się z konkretnymi stratami finansowymi. Komputer nie ma służyć do gier, a konkretnie do pracy 3d. Mówiąc szczerze te 3tys więcej to nie jest aż taki wielki wydatek. W takim razie czemu służą te karty skoro zysk niewielki dają? Najbardziej jestem ciekawy opinii użytkowników tej, albo podobnej karty.
Napisano 18 Maj 200717 l Przerabialem swego czasu kilka kart Quadro i powiem ci, ze ZNACZNIE lepiej wyjdziesz jezeli zakupisz mocnego GeForca np seria 8800, 8600. Quadro moim zdaniem to przereklamowane g...
Napisano 18 Maj 200717 l Ja co prawdaz pracuje na duzo gorszym modelu.. bo fx1500 takze pewnie nie ma co porownywac do 3500, za to mozna porownac cene.. z moim bidnym domowym GF 7600GS. Roznica "nie wielka" w odsiezaniu VP ale cena to przepasc miedzy nimi. Ja sie zawiodlem osobiscie, bo myslalem ze orginal nie modowany bedzie chodzil o niebo lepiej... a tu kupa. Jak dlamnie to lepiej juz ta kase zainwestowac w dodatkowy RAM, ktorego zawsze brakuje albo w SLI hmm tylko jestem ciekaw czy pakiety 3d juz obsluguja takie cuda.
Napisano 19 Maj 200717 l Nie zgodzę się z przedmówcami. Moim zdaniem warto zainwestować w taką kartę jeżeli bierzemy się za poważne projekty. Nie dość, że przetwarzanie viewportów jest zauważalnie szybsze, to jeszcze dochodzą takie rzeczy jak sprzętowe wygładzanie siatki (co działa naprawdę dobrze w serii Quadro), Two-sided Lighting, Shared Back Buffer, 3D Window Clipping, do tego dochodzi wsparcie rysowania obiektów 2D na scenie 3D oraz gigantyczny bufor ramki (co ma kluczowe znaczenie przy dużych oteksturowanych scenach), itd. Nie wiem jak model 3500, ale najnowsze serie obsługują również tekstury 8K x 8K. To wszystko tylko część funkcji i nawet jeśli niektóre z nich uaktywniały się po modyfikacji za pomocą SoftQuadro, to ich wydajność w porównaniu z oryginalnym Quadro była o wiele niższa. ...i jeszcze garsta szczegułów od Nvidia: Obsługa do 65 tys. instrukcji vertex Obsługa 128-bitowego koloru Pełna 128-bitowa jednostka zmiennoprzecinkowa (IEEE) 12-bitowa precyzja obróbki subpikseli Rendering 8 pikseli na cykl zegarowy Sprzętowy antyaliasing punktów i linii 12-krotny sprzętowy antyaliasing (FSAA) Sprzętowe wspomaganie dwustronnego oświetlenia Wyjście na okulary stereo 3D (OpenGL Quad Buffer) 2 wyjścia cyfrowe DVI-I dla monitorów LCD Optymalizowany kompiler dla Cg, OpenGL i Microsoft HLSL Wysokowydajny sterownik dla Windows XP/2000 Sterowniki OpenGL optymalizowane pod profesjonalne aplikacje graficzne :) oraz PNY Quadro FX 3500 umożliwia jednoczesną pracę na dwóch monitorach analogowych do rozdzielczości 3840 na 2400 punktów na każdym monitorze. x_x
Napisano 14 Grudzień 200717 l wiecie cos o sterownikach wykorzystujacych gpu przy renderowaniu? jakies linki?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto