Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to opowiadaj, bo miazdzy iloscia postaci, szczegolami...

 

Wczoraj w pracy zebralo sie grono, ktore ogladalo i komentowalo :)

Dodam, ze bardzo sie podobalo :)

 

Mozesz podac jakies szczegoly produkcji? W Kanadzie nie czytaja pewnie max3d, wiec poprosimy, nawet, jezeli nie mozesz ;D

Napisano

ja moge tylko powiedziec WOW !

 

Magdo pełna rewelacja, filmik po prostu genialny jak to mowie sa ciary na pleckach to znaczy ze jest supper ;)

 

Prosze powiedz co robiłas przy nim? postacie itp ? opisz moze szerzej swoja działalnosc, napisz making ofa, albo co ;)))

Napisano

super! po prostu odlot! :)

 

mam pytanie (prośbę). czy była by możliwość przechwycenia tej jednej klatki w większej rozdzielczości?

 

d749396bc651180d.jpg

 

nie do komercyjnego użytku oczywiście :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Wohoo ! Bomba ! Tylko gratulować :). Postacie świetnie się ruszają i ten dowódca, mega detal !

Napisano

co tu dużo mówić poprostu rewelka! Ubisoft zawsze był moim faworytem w grach i mam ich najwiecej w domu a w szczególności Tom'iego Clancy's. A tu proszę kolejna porcja wielo godzinnej zabawy w niezłej grafie!

Napisano

Filmik jest fajny, od strony graficznej wszystko prezentuje się super, tyle że za Chiny nie idzie wywnioskować, jakiego typu to ma być gra i o co w sumie chodzi. Podobnie było z trailerem nowego Starcrafta. Patrząc na film można by się nawet podniecić, jednak wiedząc o jaką grę chodzi, ciśnienie spada.

Napisano

Komu spada, temu spada.

 

Endwar jest gra tajemnicza. Producent nie zdradzil jeszcze szczegolow. Mowi sie, ze bedzie to MMO.

Napisano

świetne.

 

Reanimator - MMO? :D ...chyba oleje xbox'a i jednak zainwestuję w graficzną :D

Napisano
  • Autor

milo czytac, ze sie podoba :)

Nie moge powiedziec dokladnie ile osob pracowalo bo tutaj w studio to sie zmienia jak w zegarku - czesc ludzi pracuje na etat a czesc jako konsultanci tymczasowo etc... poza my jestesmy w cinematikach w Montrealu a naturalnie nieco osob sprawowalo nad tym piecze od strony Szanghaju bo tam gra powstaje :)

 

Ja jestem odpowiedzialna za modele postaci [wszystkich poza pilotem, generalem i tym rangerem co sie tam pojawia i mowi do generala - czyli calej armii rosyjskiej i amerykansko-europejskiej YAY - brzmi poteznie ale to jakies 8 modeli high-poly + nieco wariacji na temat] i jesli trzeba bylo to pomagalam przy environment Paryza bo jest ono masywne i czasu bylo malo... glownie robilam lampy hehe... Modeling + texturing trwaly okolo 3/4 miesiecy a pozniej reszta... zaczelo sie okolo pazdziernika a skonczylo na poczatku maja.

 

Naturalnie tutaj powstaje zwykle wiecej niz jeden trailer/cinematik wiec trudno mi powiedziec dokladnie ile czasu to zajelo...

 

co do ujecia to raczej nic nie wyniose ze studia - sorki tweety!

Napisano
  • Autor

dla mnie najciekawsze jest to, ze zeby zrobic ten zmiazdzony wojna Paryz trzeba bylo pozwolen od mera Paryza i niektorych budynkow nie mozna bylo tknac - bo to pomniki narodowe badz budynki objete prawami autorskimi 0_o ... nie tak latwo zburzyc miasto!

Napisano

fajnie wiedzieć gdy się gra kto w nich majstrował ;)

masz talent Pani Madzio!

Napisano

Nice! ;)

MMO? No to to już by był szczyt wszystkiego ;]

Fajna akcja i klimacik.

Napisano
  • Autor

 

 

wiesz tutaj pracuje prawie 2000 osob i ona jest 4 pietra nizej ;)... poza tym jako producent Assasin's Creed pewnie wiecej przebywa poza Montrealem niz w nim... przy Assasin's Creed pomagalam, ale wtedy tylko nam na gore linki wysylali ;P... jak Ci zalezy to napewno na jakis targach gier bys na nia wpadl ;)

no i tak na marginesie, ja w paniach nie gustuje wiec nie moge powiedziec, zebym sie starala ja poznac...

Napisano

tak pytam z ciekawosci, bo wlasnie zobaczylem ze tez z montrealu jest:) kurcze zazdroszcze ci pracy, przy takich hitach pracowac:) marzenie:) pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności