Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to opowiadaj, bo miazdzy iloscia postaci, szczegolami...

 

Wczoraj w pracy zebralo sie grono, ktore ogladalo i komentowalo :)

Dodam, ze bardzo sie podobalo :)

 

Mozesz podac jakies szczegoly produkcji? W Kanadzie nie czytaja pewnie max3d, wiec poprosimy, nawet, jezeli nie mozesz ;D

Napisano

ja moge tylko powiedziec WOW !

 

Magdo pełna rewelacja, filmik po prostu genialny jak to mowie sa ciary na pleckach to znaczy ze jest supper ;)

 

Prosze powiedz co robiłas przy nim? postacie itp ? opisz moze szerzej swoja działalnosc, napisz making ofa, albo co ;)))

Napisano

super! po prostu odlot! :)

 

mam pytanie (prośbę). czy była by możliwość przechwycenia tej jednej klatki w większej rozdzielczości?

 

d749396bc651180d.jpg

 

nie do komercyjnego użytku oczywiście :)

 

Pozdrawiam

Gość Raffaello
Napisano

co tu dużo mówić poprostu rewelka! Ubisoft zawsze był moim faworytem w grach i mam ich najwiecej w domu a w szczególności Tom'iego Clancy's. A tu proszę kolejna porcja wielo godzinnej zabawy w niezłej grafie!

Napisano

Filmik jest fajny, od strony graficznej wszystko prezentuje się super, tyle że za Chiny nie idzie wywnioskować, jakiego typu to ma być gra i o co w sumie chodzi. Podobnie było z trailerem nowego Starcrafta. Patrząc na film można by się nawet podniecić, jednak wiedząc o jaką grę chodzi, ciśnienie spada.

Napisano

milo czytac, ze sie podoba :)

Nie moge powiedziec dokladnie ile osob pracowalo bo tutaj w studio to sie zmienia jak w zegarku - czesc ludzi pracuje na etat a czesc jako konsultanci tymczasowo etc... poza my jestesmy w cinematikach w Montrealu a naturalnie nieco osob sprawowalo nad tym piecze od strony Szanghaju bo tam gra powstaje :)

 

Ja jestem odpowiedzialna za modele postaci [wszystkich poza pilotem, generalem i tym rangerem co sie tam pojawia i mowi do generala - czyli calej armii rosyjskiej i amerykansko-europejskiej YAY - brzmi poteznie ale to jakies 8 modeli high-poly + nieco wariacji na temat] i jesli trzeba bylo to pomagalam przy environment Paryza bo jest ono masywne i czasu bylo malo... glownie robilam lampy hehe... Modeling + texturing trwaly okolo 3/4 miesiecy a pozniej reszta... zaczelo sie okolo pazdziernika a skonczylo na poczatku maja.

 

Naturalnie tutaj powstaje zwykle wiecej niz jeden trailer/cinematik wiec trudno mi powiedziec dokladnie ile czasu to zajelo...

 

co do ujecia to raczej nic nie wyniose ze studia - sorki tweety!

Napisano

dla mnie najciekawsze jest to, ze zeby zrobic ten zmiazdzony wojna Paryz trzeba bylo pozwolen od mera Paryza i niektorych budynkow nie mozna bylo tknac - bo to pomniki narodowe badz budynki objete prawami autorskimi 0_o ... nie tak latwo zburzyc miasto!

Gość Raffaello
Napisano

fajnie wiedzieć gdy się gra kto w nich majstrował ;)

masz talent Pani Madzio!

Napisano

 

 

wiesz tutaj pracuje prawie 2000 osob i ona jest 4 pietra nizej ;)... poza tym jako producent Assasin's Creed pewnie wiecej przebywa poza Montrealem niz w nim... przy Assasin's Creed pomagalam, ale wtedy tylko nam na gore linki wysylali ;P... jak Ci zalezy to napewno na jakis targach gier bys na nia wpadl ;)

no i tak na marginesie, ja w paniach nie gustuje wiec nie moge powiedziec, zebym sie starala ja poznac...

Napisano

tak pytam z ciekawosci, bo wlasnie zobaczylem ze tez z montrealu jest:) kurcze zazdroszcze ci pracy, przy takich hitach pracowac:) marzenie:) pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności