tr!ckle Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Witam. Na początku chciałbym nadmienić ze jestem, moznaby rzecz, srednio-poczatkujacy w te klocki :D dlatego prosze o wyrozumialosc no i przede wszystkim - rady. Wymyslilem sobie ostatnio zarys scenki, ktora przedstawiac ma uliczke miasta stylizowanego mniej wiecej na XIX wiek. Zza zakretu ma wyjezdzac furmanka z dziadem na pokladzie i stosem siana. Dookola maja byc kamienice itp. Jak do tej pory wymodelowalem sama furmanke. Prosilbym o ocene moich wypocin oraz podpowiedz jak zrobic stos siana ;] poniewaz nie mam co do tego pomyslu, myslalem nad scatterem ale moze jest jakis mniej zasobozerny sposob? Niestety moj komp dosyc leciwy jest :/ Z gory dzieki za pomoc P.S. Update'y nie beda zbyt czeste, gdyz pracke robie w wolnym czasie.
Lukasz2244 Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Witaj Nawet nie wiem co napisac :P. Malo i jeszcze raz malo. Wydaje mi sie ze zaczynasz od du... strony. Bez obrazy. Moze daj pierw wstepny szkic, chcialbym zobaczyc jak Ty to sobie widzisz. Gdzie, co i jak ma wygladac. Co do siana to nie pomoge Ci bo nie mam zielonego pojecia jak sie za to zabrac. Daj wiecej to napewno znajda sie osoby chetne do komentowania. Narazie jak juz wspomnialem za malo tego jest. Max roboty 10 min Pozdrawiam Lukasz
tr!ckle Napisano 30 Maj 2007 Autor Napisano 30 Maj 2007 okej jutro postaram sie cos dodac do tego na razie ze szkicem moze byc trudno ale postaram sie cos w tym kierunku uczynic :D teraz sie pewnie zabiore za kamieniczki A jesli chodzi o furmanke to jaka ona wedlug was jest? Moze cos powinienem poprawic? Z gory thx za pomoc.
pecet Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 furamnka jak furmanka, troche koła zbyt obłe, powinny mieć chyba kanciaste krawędzie, a poza tym jak Ty chcesz to do konia podczepić? :p powinny być dwa dyszle, czyli te belki po prawej i lewej stronie konia i tam to mu sie jakoś zaczepia, koń to nie samochód, nie ma haka z tyłu ;)
Muminek Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 pecet mieszczuch :P Jak widać konik spokojnie może sobie iść z boku . A jak jest cos cięższego to można dopiąć drugiego .
tr!ckle Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 ja sie wzorowalem na tym obrazku (ponizej) :D mimo ze tamten tez mam gdzies tyle ze to to najmniejszy problem bo to mozna zawsze zmienic a kola to i owszem poprawie ;] i thx za komenty
pecet Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 ej ja ze wsi jestem :p takie wozy czasami jeżdzą i nie widziałem jeszcze takiego z jedną belką, te co pokazaliście na obrazkach to sobie stawiają działkowicze z warszawy na podwórkach jako dekoracja ;)
tr!ckle Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 No poprawilem juz kola w furmance mam nadzieje ze juz bedzie ok. Zaczalem robic kamienice, na razie ogolny zarys budynku i otwory sa zrobione. a tutaj kamienica na ktorej sie wzorowalem: http://www.projekty.elblag.pl/jpg/kamienica%20wrzeszcz.jpg postaram sie zrobic podobne rzezbienia o ile skill mi na to pozwoli :D i cierpliwosc pozdrawiam, tr!ckle
tr!ckle Napisano 3 Czerwiec 2007 Autor Napisano 3 Czerwiec 2007 Witam. Dzisiaj mialem troche czasu wiec postanowilem zajac sie plaskorzezbami. Na razie zrobilem te miedzy pierwszym a drugim pietrem jednak cos mi w nich nie pasuje. Robilem to z boxa i wlasnie nie jestem pewien czy slusznie. Ponadto na laczeniach ze sciana cos nie za bardzo to wyglada. Jakies sugestie, podpowiedzi? ;] Z gory dziekuje za pomoc.
Master Kiełbaster Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 hmmm lepiej nie używaj mesh smootha :P
piksar Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 hmmm lepiej nie używaj mesh smootha :P racja, komp nie przetrzyma jak oblecisz z tymi rzezbami budynek dookoła, furmanke też zostaw, zrób budynek - potem reszte. Może bump wystarczy jako płaskorzeźba /
D4D4L Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Używaj Turbo smotha do modelowania a mesh smotha do renderowania .... (możesz miec 2 na raz tylko w meshu ustaw na render a w turbo na preview) Lepiej jest w turbo poniewarz możesz miec bardzo DUŻO poly i kąp da rady a mesh smoth w renderze powniewarz obiekt w mesh smothu ma mniej poly jak w turbo :)
pecet Napisano 4 Czerwiec 2007 Napisano 4 Czerwiec 2007 dasz materiał sensowny to z daleka ni będzie widać tego łączenia, ale fakt jak będziesz tak marnował poly to daleko nie zajdziesz ;)
tr!ckle Napisano 4 Czerwiec 2007 Autor Napisano 4 Czerwiec 2007 Szczerze mowiac to jest msmooth z editable poly ;], ale chyba faktycznie macie racje ;]. A bump odpada bo chcialbym pocwiczyc modelowanie wiec bede to meczyl ale raczej nie dzis bo juz zmeczony jestem po robocie. btw. thx za pomoc ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się