Napisano 30 Maj 200717 l Chciałbym sie nauczuc robic dobra trawe,drzewa ,chodzi mi o takie do wizek. mam vue6 PLE ale gdy inportuje do maxa drzewko to textury bardzo ohydnie wyglądaja.Chciałbym poznac wasze porady dotyczące robienia takiej natury do wizek.Z góry thx...
Napisano 30 Maj 200717 l 2 szkoły: drzewka 3d lub drzewka 2d. Moim zdaniem najlepiej połączyć te dwie metody. Jeśli 3d drzewka to najlepsze chyba są z onyxa. Potem do maxa wrzucone przez vrayproxy żeby nie zjadły całego ramu. Drzewka 2d to szop i troche wyczucia koloru, kompozycji itd. Zdjęć do pocięcia w necie pod dostatkiem, są też gotowe kolekcje np. "total textures vol. 10" lub "imagecells profesional designer"
Napisano 31 Maj 200717 l na displacemencie możesz zrobić trawożwirek. dobre efekty dają planey rozsiane scatterem. tutek do maxwella ale można go wykonać właściwie we wszystkim: http://www.maxwellrender.com/tutorials/grass_tutorial.pdf
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Autor Master wielkie thx. Z roslinkami jeszce powalcze z tym vue.A xfroga albo onyxa można sciagnąć demo?
Napisano 4 Czerwiec 200717 l http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=154&unfold=exclusive
Napisano 4 Czerwiec 200717 l Autor no własnie zrobiłem trawe i chciałemw v ray proxy to mi cos tym zle działało jak zrobiłem v ray proxy do trawy to gdy kopiowałem to tlo sie psuło i tego skopiowanego widac niebyło ale gdy zaznaczyłem to bylo. zreszta gdy wróce ze szkoły to zarzuce screna i bedizemy razem myslec...
Napisano 4 Czerwiec 200717 l w temacie piszesz że chcesz trawe do wizek. proponuje odpuścić sobie trawę 3d, powielanie źdźbła trawy itd. bez sensu, zmasakruje ci ram i render
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Autor trochę popróbowałem z drzewkami oto co mi wyszło z xfrog'a zimportowane do 3ds maxa http://img141.imageshack.us/img141/7682/tree1mb5.jpg co zrobić żeby te drzewka lepiej wyszły? lub może coś innego?
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Jeśli chodzi o trawę to wazne jest dobranie dobrej textury. Ja korzystam ze standardowych 3dsMaxa8 i wychodzi przyjemnie.Po nałozeniu textury przy pomocy UWV map ustawiasz jej wymiary, pozniej VrayDisplacement który "wyciąga" ją do góry. Efekt :
Napisano 23 Lipiec 200717 l Też mam problem z vue nie bardzo wiem jak dobrze wyeksportować obiekt żeby w maxie to wyglądało przyzwoicie a przy eksporcie z teksturami wogole mi sie komp wiesza (ramu mam 2gb)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto