Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym sie nauczuc robic dobra trawe,drzewa ,chodzi mi o takie do wizek.

mam vue6 PLE ale gdy inportuje do maxa drzewko to textury bardzo ohydnie wyglądaja.Chciałbym poznac wasze porady dotyczące robienia takiej natury do wizek.Z góry thx...

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

2 szkoły: drzewka 3d lub drzewka 2d. Moim zdaniem najlepiej połączyć te dwie metody. Jeśli 3d drzewka to najlepsze chyba są z onyxa. Potem do maxa wrzucone przez vrayproxy żeby nie zjadły całego ramu. Drzewka 2d to szop i troche wyczucia koloru, kompozycji itd. Zdjęć do pocięcia w necie pod dostatkiem, są też gotowe kolekcje np. "total textures vol. 10" lub "imagecells profesional designer"

Napisano
  • Autor

Master wielkie thx.

Z roslinkami jeszce powalcze z tym vue.A xfroga albo onyxa można sciagnąć demo?

Napisano
  • Autor

no własnie zrobiłem trawe i chciałemw v ray proxy to mi cos tym zle działało jak zrobiłem v ray proxy do trawy to gdy kopiowałem to tlo sie psuło i tego skopiowanego widac niebyło ale gdy zaznaczyłem to bylo.

zreszta gdy wróce ze szkoły to zarzuce screna i bedizemy razem myslec...

Napisano

w temacie piszesz że chcesz trawe do wizek. proponuje odpuścić sobie trawę 3d, powielanie źdźbła trawy itd. bez sensu, zmasakruje ci ram i render

Napisano

Jeśli chodzi o trawę to wazne jest dobranie dobrej textury. Ja korzystam ze standardowych 3dsMaxa8 i wychodzi przyjemnie.Po nałozeniu textury przy pomocy UWV map ustawiasz jej wymiary, pozniej VrayDisplacement który "wyciąga" ją do góry. Efekt :

Napisano

Też mam problem z vue nie bardzo wiem jak dobrze wyeksportować obiekt żeby w maxie to wyglądało przyzwoicie a przy eksporcie z teksturami wogole mi sie komp wiesza (ramu mam 2gb)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności