Skocz do zawartości

Niechciana ostra krawędz po Meshsmooth


mirach

Rekomendowane odpowiedzi

Ekhm, no więc tak:

 

robie sobie w wolnych chwilach (których ostatnio malo) model komórki. I wszystko powoli sobie jakoś idzie, do momentu kiedy odkryłem takie coś:

 

hi=poly-error.jpg

 

W tym miejscu które tak subtelnie zaznaczyłem robi się dziwne wygięcie siatki. Jeśli mnie pamięć nie myli, pojawilo sie toto, po booleanie w innym miejscu tego obiektu... i nie chce sobie pojsc.

Siatka wygląda prostacko, jak widać:

 

siatka-lp.png

 

Uprzedzając pytania:

- nie ma powielonych vertexów

- nie ma smoothgrup

- nie ma ostrych krawedzi ustawionych w MSie

- w zasadzie nie na niczego, bo kokonowicz wziol i poszedl...

- a, no i dzieje sie to nei zaleznie czy MS czy TurboSmooth.

 

Tutaj jeszcze 2 obrazki poglądowe z Front'a:

 

lp-front.png

 

ms-error.png

 

Eny ajdijas ?

 

z gory dzieki

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nastepny podział nie zmienił niczego, ale dzieki, naprowadziłeś mnie na rozwiązanie. Zrobiłem podział BAAAARDZO blisko tego irytującego kanta, i wywalilem tą linie co tworzyła kant... i działa O,o

W sumie nie pomyslalem o czyms takim prostym, no i widać ze nadzialem sie na jakis error :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie zageszczenie siatki po boolenie, ktora chyba nbiedokladnie wyczysciles.

Zaznacz kanty te, ktore nie potrzebujesz , lopnij i remove, nastepnie wertaxy wyczysc. Pozniej wygladz dodajac w odpowiednich miejscach.

Powinienes takie formy ze spinline modelowac.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności