mirach Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Ekhm, no więc tak: robie sobie w wolnych chwilach (których ostatnio malo) model komórki. I wszystko powoli sobie jakoś idzie, do momentu kiedy odkryłem takie coś: W tym miejscu które tak subtelnie zaznaczyłem robi się dziwne wygięcie siatki. Jeśli mnie pamięć nie myli, pojawilo sie toto, po booleanie w innym miejscu tego obiektu... i nie chce sobie pojsc. Siatka wygląda prostacko, jak widać: Uprzedzając pytania: - nie ma powielonych vertexów - nie ma smoothgrup - nie ma ostrych krawedzi ustawionych w MSie - w zasadzie nie na niczego, bo kokonowicz wziol i poszedl... - a, no i dzieje sie to nei zaleznie czy MS czy TurboSmooth. Tutaj jeszcze 2 obrazki poglądowe z Front'a: Eny ajdijas ? z gory dzieki Mirach
Touch Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Spróbuj dać jeszcze jeden podział nad tym kantem. 1
mirach Napisano 1 Czerwiec 2007 Autor Napisano 1 Czerwiec 2007 Nastepny podział nie zmienił niczego, ale dzieki, naprowadziłeś mnie na rozwiązanie. Zrobiłem podział BAAAARDZO blisko tego irytującego kanta, i wywalilem tą linie co tworzyła kant... i działa O,o W sumie nie pomyslalem o czyms takim prostym, no i widać ze nadzialem sie na jakis error :)
Topek Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 mialem kiedys cos takiego. wywalilem jeden segment po czym dobudowalem go recznie. mi pomoglo moze Tobie tez
Touch Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Się zdarza;) I 3ds max nie jest idealny[ironia]:)
peterr Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 też miałem coś takiego nie dawno ,okazało sie że miałem tam jakieś niechciane 2 verty:P
Orangegraphics Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 cos z siatka masz nie tak. sprobuj sprawdzic czy wszystko jest ok, nie ma niezweldowanych vertexow lub nachodzących na siebie face'ow
crys Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 pewnie zageszczenie siatki po boolenie, ktora chyba nbiedokladnie wyczysciles. Zaznacz kanty te, ktore nie potrzebujesz , lopnij i remove, nastepnie wertaxy wyczysc. Pozniej wygladz dodajac w odpowiednich miejscach. Powinienes takie formy ze spinline modelowac. Pozdrawiam
Sebastian Ozga Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 spróbuj oddalić od siebie te dwie krawędzie, miałem coś podobnego i zadziałało (lub sprawdź Smoothing Groups)
makler Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 hmmm a jak usunąć vertex tak żeby się nie zrobiła dziura w siatce ? i czy jest to w ogóle możliwe ?
Traitor Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Stary numer. Pisalem juz kiedys o tym, jezeli po smothowaniu wystapia takie artefakty robimy tak: Wylacz MS, Convert to edit mesh a nastepnie convert to edit poly. Zarzucasz spowrotem MS i juz na 100% bedzie jak nalezy:)
Rekomendowane odpowiedzi