mirach Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 Ekhm, no więc tak: robie sobie w wolnych chwilach (których ostatnio malo) model komórki. I wszystko powoli sobie jakoś idzie, do momentu kiedy odkryłem takie coś: W tym miejscu które tak subtelnie zaznaczyłem robi się dziwne wygięcie siatki. Jeśli mnie pamięć nie myli, pojawilo sie toto, po booleanie w innym miejscu tego obiektu... i nie chce sobie pojsc. Siatka wygląda prostacko, jak widać: Uprzedzając pytania: - nie ma powielonych vertexów - nie ma smoothgrup - nie ma ostrych krawedzi ustawionych w MSie - w zasadzie nie na niczego, bo kokonowicz wziol i poszedl... - a, no i dzieje sie to nei zaleznie czy MS czy TurboSmooth. Tutaj jeszcze 2 obrazki poglądowe z Front'a: Eny ajdijas ? z gory dzieki Mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 Spróbuj dać jeszcze jeden podział nad tym kantem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 1 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2007 Nastepny podział nie zmienił niczego, ale dzieki, naprowadziłeś mnie na rozwiązanie. Zrobiłem podział BAAAARDZO blisko tego irytującego kanta, i wywalilem tą linie co tworzyła kant... i działa O,o W sumie nie pomyslalem o czyms takim prostym, no i widać ze nadzialem sie na jakis error :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 mialem kiedys cos takiego. wywalilem jeden segment po czym dobudowalem go recznie. mi pomoglo moze Tobie tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 Się zdarza;) I 3ds max nie jest idealny[ironia]:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 też miałem coś takiego nie dawno ,okazało sie że miałem tam jakieś niechciane 2 verty:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 cos z siatka masz nie tak. sprobuj sprawdzic czy wszystko jest ok, nie ma niezweldowanych vertexow lub nachodzących na siebie face'ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crys Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 pewnie zageszczenie siatki po boolenie, ktora chyba nbiedokladnie wyczysciles. Zaznacz kanty te, ktore nie potrzebujesz , lopnij i remove, nastepnie wertaxy wyczysc. Pozniej wygladz dodajac w odpowiednich miejscach. Powinienes takie formy ze spinline modelowac. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 spróbuj oddalić od siebie te dwie krawędzie, miałem coś podobnego i zadziałało (lub sprawdź Smoothing Groups) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 14 Czerwiec 2007 Share Napisano 14 Czerwiec 2007 hmmm a jak usunąć vertex tak żeby się nie zrobiła dziura w siatce ? i czy jest to w ogóle możliwe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 14 Czerwiec 2007 Share Napisano 14 Czerwiec 2007 Masz na myśli remove? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 14 Czerwiec 2007 Share Napisano 14 Czerwiec 2007 Stary numer. Pisalem juz kiedys o tym, jezeli po smothowaniu wystapia takie artefakty robimy tak: Wylacz MS, Convert to edit mesh a nastepnie convert to edit poly. Zarzucasz spowrotem MS i juz na 100% bedzie jak nalezy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi