Napisano 1 Czerwiec 200717 l Ekhm, no więc tak: robie sobie w wolnych chwilach (których ostatnio malo) model komórki. I wszystko powoli sobie jakoś idzie, do momentu kiedy odkryłem takie coś: W tym miejscu które tak subtelnie zaznaczyłem robi się dziwne wygięcie siatki. Jeśli mnie pamięć nie myli, pojawilo sie toto, po booleanie w innym miejscu tego obiektu... i nie chce sobie pojsc. Siatka wygląda prostacko, jak widać: Uprzedzając pytania: - nie ma powielonych vertexów - nie ma smoothgrup - nie ma ostrych krawedzi ustawionych w MSie - w zasadzie nie na niczego, bo kokonowicz wziol i poszedl... - a, no i dzieje sie to nei zaleznie czy MS czy TurboSmooth. Tutaj jeszcze 2 obrazki poglądowe z Front'a: Eny ajdijas ? z gory dzieki Mirach
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Autor Nastepny podział nie zmienił niczego, ale dzieki, naprowadziłeś mnie na rozwiązanie. Zrobiłem podział BAAAARDZO blisko tego irytującego kanta, i wywalilem tą linie co tworzyła kant... i działa O,o W sumie nie pomyslalem o czyms takim prostym, no i widać ze nadzialem sie na jakis error :)
Napisano 1 Czerwiec 200717 l mialem kiedys cos takiego. wywalilem jeden segment po czym dobudowalem go recznie. mi pomoglo moze Tobie tez
Napisano 1 Czerwiec 200717 l też miałem coś takiego nie dawno ,okazało sie że miałem tam jakieś niechciane 2 verty:P
Napisano 1 Czerwiec 200717 l cos z siatka masz nie tak. sprobuj sprawdzic czy wszystko jest ok, nie ma niezweldowanych vertexow lub nachodzących na siebie face'ow
Napisano 5 Czerwiec 200717 l pewnie zageszczenie siatki po boolenie, ktora chyba nbiedokladnie wyczysciles. Zaznacz kanty te, ktore nie potrzebujesz , lopnij i remove, nastepnie wertaxy wyczysc. Pozniej wygladz dodajac w odpowiednich miejscach. Powinienes takie formy ze spinline modelowac. Pozdrawiam
Napisano 5 Czerwiec 200717 l spróbuj oddalić od siebie te dwie krawędzie, miałem coś podobnego i zadziałało (lub sprawdź Smoothing Groups)
Napisano 14 Czerwiec 200717 l hmmm a jak usunąć vertex tak żeby się nie zrobiła dziura w siatce ? i czy jest to w ogóle możliwe ?
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Stary numer. Pisalem juz kiedys o tym, jezeli po smothowaniu wystapia takie artefakty robimy tak: Wylacz MS, Convert to edit mesh a nastepnie convert to edit poly. Zarzucasz spowrotem MS i juz na 100% bedzie jak nalezy:)