Jump to content
Bhaal

Jak wyrównać poziom?

Recommended Posts

Witam, jestem nowym userem Zpędzla i mam taki oto problem :

jak zrobić aby to co jest w kółeczku było na jednym poziomie ? Próbowałem coś ze Stencilem i Project Masterem ale ciągle tak samo mam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoothem coś nie bardzo, a flatten to gdzie jest ? prówowałem Layerem ale to też g**o daje bo mi się cały model podnosi tak, że nic to nie pomaga :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flatten jest w postaci suwaka pod Std, Tweak...

Po lewej stronie.

 

Sprobuj zwiekszyc sile smootha. Nie ma, ze "nie bardzo" ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pedzlem inflat bedziesz jechał po normalnych vertow wiec powinien sie podniec na odpowiedni poziom potem lekko smothem i nakladasz tego stampa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ew. wroc na najnizszy poziom, tam se wyrownaj / przesun nawet vertexy (duzo ich nie powinno byc) a jak wrocisz na wyzszy poziom to detal zostanie;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za odp ale ciągle to nic nie daje, chodzi mi coś takiego jak bym zrobił Layer Brushem jak na obrazku ale tutaj widać ten mój problem, że wszystko się o taką samą wartość podnosci a mi nie o to chodzi tylko o to, że jak się podniesie wsio to ma być płaskie na górze. Używając na tego Layera Smootha nic nie daje bo mi tylko wygładzi ładnie góre i zostaną górki albo doliny :/

PS. Używam Zbrush 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym sobie displacementa wyprodukował z tego modelu z maxa i podem go użył w zbrushu

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie, a nie latwej export z ktoregos tam poziomu do maxa? wyprostowac w maxie i spowrotem import? toszto 4 klikniecia =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uncle: no metoda dobra ale jak będe miał projekcje na kuli to już tak sobie łatwo nie zrobie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra, zrobiłem to w ten sposób, że stworzyłem Depth Channel w Mayi z tego mojego modelu a następnie przeniosłem to jako alpha do Zbrusha i Projection Masterem nałożyłem :)

THX ZA POMOC FOR ALL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy