Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem nowym userem Zpędzla i mam taki oto problem :

jak zrobić aby to co jest w kółeczku było na jednym poziomie ? Próbowałem coś ze Stencilem i Project Masterem ale ciągle tak samo mam :(

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

smoothem coś nie bardzo, a flatten to gdzie jest ? prówowałem Layerem ale to też g**o daje bo mi się cały model podnosi tak, że nic to nie pomaga :/

Napisano

Flatten jest w postaci suwaka pod Std, Tweak...

Po lewej stronie.

 

Sprobuj zwiekszyc sile smootha. Nie ma, ze "nie bardzo" ;P

Napisano

ew. wroc na najnizszy poziom, tam se wyrownaj / przesun nawet vertexy (duzo ich nie powinno byc) a jak wrocisz na wyzszy poziom to detal zostanie;d

Napisano
  • Autor

dzięki za odp ale ciągle to nic nie daje, chodzi mi coś takiego jak bym zrobił Layer Brushem jak na obrazku ale tutaj widać ten mój problem, że wszystko się o taką samą wartość podnosci a mi nie o to chodzi tylko o to, że jak się podniesie wsio to ma być płaskie na górze. Używając na tego Layera Smootha nic nie daje bo mi tylko wygładzi ładnie góre i zostaną górki albo doliny :/

PS. Używam Zbrush 2.0

Napisano

ja bym sobie displacementa wyprodukował z tego modelu z maxa i podem go użył w zbrushu

Napisano

wlasnie, a nie latwej export z ktoregos tam poziomu do maxa? wyprostowac w maxie i spowrotem import? toszto 4 klikniecia =)

Napisano
  • Autor

uncle: no metoda dobra ale jak będe miał projekcje na kuli to już tak sobie łatwo nie zrobie :)

Napisano
  • Autor

dobra, zrobiłem to w ten sposób, że stworzyłem Depth Channel w Mayi z tego mojego modelu a następnie przeniosłem to jako alpha do Zbrusha i Projection Masterem nałożyłem :)

THX ZA POMOC FOR ALL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności