Napisano 8 Czerwiec 200717 l Witam, jestem nowym userem Zpędzla i mam taki oto problem : jak zrobić aby to co jest w kółeczku było na jednym poziomie ? Próbowałem coś ze Stencilem i Project Masterem ale ciągle tak samo mam :(
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Autor smoothem coś nie bardzo, a flatten to gdzie jest ? prówowałem Layerem ale to też g**o daje bo mi się cały model podnosi tak, że nic to nie pomaga :/
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Flatten jest w postaci suwaka pod Std, Tweak... Po lewej stronie. Sprobuj zwiekszyc sile smootha. Nie ma, ze "nie bardzo" ;P
Napisano 8 Czerwiec 200717 l pedzlem inflat bedziesz jechał po normalnych vertow wiec powinien sie podniec na odpowiedni poziom potem lekko smothem i nakladasz tego stampa
Napisano 9 Czerwiec 200717 l ew. wroc na najnizszy poziom, tam se wyrownaj / przesun nawet vertexy (duzo ich nie powinno byc) a jak wrocisz na wyzszy poziom to detal zostanie;d
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Autor dzięki za odp ale ciągle to nic nie daje, chodzi mi coś takiego jak bym zrobił Layer Brushem jak na obrazku ale tutaj widać ten mój problem, że wszystko się o taką samą wartość podnosci a mi nie o to chodzi tylko o to, że jak się podniesie wsio to ma być płaskie na górze. Używając na tego Layera Smootha nic nie daje bo mi tylko wygładzi ładnie góre i zostaną górki albo doliny :/ PS. Używam Zbrush 2.0
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Autor dokładnie o coś takiego z profilu mi chodzi : PS. sorki, nie mam tabletu i sobie rano wypiłem ćwiartke ;) A tak to ma wyglądać: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=46069&d=1180219763
Napisano 9 Czerwiec 200717 l ja bym sobie displacementa wyprodukował z tego modelu z maxa i podem go użył w zbrushu
Napisano 9 Czerwiec 200717 l wlasnie, a nie latwej export z ktoregos tam poziomu do maxa? wyprostowac w maxie i spowrotem import? toszto 4 klikniecia =)
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Autor uncle: no metoda dobra ale jak będe miał projekcje na kuli to już tak sobie łatwo nie zrobie :)
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Autor dobra, zrobiłem to w ten sposób, że stworzyłem Depth Channel w Mayi z tego mojego modelu a następnie przeniosłem to jako alpha do Zbrusha i Projection Masterem nałożyłem :) THX ZA POMOC FOR ALL
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto