Hindus Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 John Carmack podczas WWDC 2007 (Worldwide Developers Conference 2007) zaprezentował nowy silnik ID Tech 5. Prezentację możliwości silnika można obejrzeć [tutaj]
RA Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Fajny bardzo, ale w porównaniu z Unreal Engine 3 czy CryEngine 2, to chyba jednak dalej nic odkrywczego. Może wydajniejszy jest, jak to z silnikami od Id się zdarza. :)
Remedy Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Nareszcie!!! Tyle czasu czekałem. Zwróćcie uwagę, że poraz pierwszy w historii ID prezentacja obejmowała otwarte przestrzenie a nie jak do tej pory wnętrza budynków. Tyle, że ta ilość tekstur przeraża xD.
Koniu_PL Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Nowe osiągnięcia = nowe możliwości = więcej pracy :) Strach jest myśleć, co będzie za 3 - 4 lata ... Ps. Filmik prezentujący możliwości całkiem całkiem :)
OmeN2501 Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 To chyba chodzi o to zeby ten silnik dalo sie na obecne konsole bezproblemowo przenisc bo inaczej to srednio na siebie zarobi. Podoba mi sie za to mozliwosc dopracowania szkieletu gry a potem dopiero graficznego dopieszczania. Moze byc ciekawie :]
Gość User190 Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Wszystko pięknie i ładnie, ale nie bardzo podoba mi się pomysł kupowania gry na 10 DVD, żeby móc w pełni cieszyć się tymi Gigabajtami tekstur. Ludzie zamiast iść w optymalizację, idą w stronę bajerów graficznych. Myślę, że to zła droga. Problem tylko w tym, że jedyna prowadząca do zarabiania wielkich pieniędzy.. i po raz kolejny ludzkość staje przed dylematem - być, czy mieć?? ;) :P
Grudzien Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 ja mysle ze po prostu zacznie sie rozpowszechnianie formatu Blu-Ray, tak jak na ps3
OmeN2501 Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 te 20GB tekstur to im generuje soft jakos a nie ze sa gotowe na plytce :] Widzialem jakis czas temu filmek z Enemy Territory w ktorym byla ta technika omawiana
Traitor Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 W zasadzie malo tego video i srednio to wyglada.
Matys Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 jak narazie najwiksze wrazenie na mnie osobiscie robi cryengine2 ale z 2 strony strasznie tego duzo na necie czego nie mozna powiedziec o innych silnikach wiec moze to tylko taki "chłty matetingowy"
Gotham Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Hmmm, ciężko mi jest porównywać "silniki" ID, Epic'a i Crytek'a za każdym razem przede wszystkim widzę różnice w stylach tworzonej grafiki a nie jej wyświetlaniu (a główne różnice są pewnie i tak w tworzeniu gier z ich wykorzystaniem). To trochę tak jakby porównywać renderery różnych softów na różnych scenkach- ba w różnych stylach ;). Pomijając fakt że bardzo mało widać na tym filmie to jak na mój gust, prezentuje się smakowicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się